Medyadaki şarkı bölüm için olsun. Keyifli okumalarrr.Nasyaların düğününün üstünden 3 hafta geçmişti. Annem o akşam düğüne gelmek istese bile gelememişti. Benim için iyi olmuştu en azından Atakan ile barıştığımı öğrenmemişti.
Aşağı mutfağa indiğimde ise Annem kahvaltıyı hazırlarken bana söyleniyordu. Onun için de geldiğimi fark etmemişti.
" Elalemin kızları evlendi, meslek sahibi oldu. Benimki meslek sahibi oldu. Evde kaldı. Yetmezmiş gibi sabah akşam uyur. Gelip demez Anne yardıma ihtiyacın var mı? Anca yiyip, içip, yatar. Sonra da çok yoruldum diye söylenir. Bir tane gerizekalı çocuk için kimse ile konuşmuyor, Atakan da Atakan çocuk gidip evlendi, çocuk sahibi oldu. Bizimki kendini hâlâ depresyonda tutuyor. En sonunda getireceğim görücü usulü birini o olacak. "
Annem tabakları masaya koyduğunda onu alkışlamaya başlamıştım. Annem şaşkın şekilde bana bakıyordu. Konuşmaya direkt Atakan'ı itiraf ederek girmiştim. " Çok merak ediyorsan evde kalmadım. Merak etme. Atakan ile de barıştık. İstersen bağır, çağır ama ben Atakan'ı seviyorum. Hatalar yapmış olabilir. Herkes hata yapar ama bebeğinin, o masum çocuğun hiç bir suçu yok." Diyerek önce mutfaktan çıkmış sonra da evden çıkmıştım.
Annem 9 kere arasa bile hiç bir aramasını açmamış mesajlarına geri dönüş yapmamıştım.
Arabamı Atakan'ın evinin önüne park edip inmiştim. Kapıyı çalışımın ardından 5 dakika geçmiş olsa bile açan olmamıştı. Ayaz'a bir şey mi oldu diye stres yapıp kapıyı kendi anahtarım ile açıp içeriye girmiştim. Salonda kimse yoktu.
Atakan'ın odasına gittiğimde ise Atakan ve Ayaz yatakta birlikte uyumuşlardı. Sakince Atakan'ı dürtüp uyandırmaya çalıştığımda Ayaz'ın ağladığını düşünüp yarı uyur şekilde "eee eee eee ee" diye uyuyan bebeği sallamaya başlaması ile Ayaz ağlamaya başlamıştı.
Aşağı indiğimizde Ayaz biraz daha sakinleşmiş Atakan ise uykusunu açmıştı. Annem ile bu sabah yaşanan olayları anlattığımda Atakan sinirlenmiş ve akşama seni istemeye geliyoruz demişti. Ona yangına körükle gitme desem de dinlememiş. Beni istemek için alışverişe çıkarmıştı.
Alışveriş işleri bitince ailesine haber vermişti. Sıra benim anneme gelince bildiği bütün duaları okuyarak annemi aramıştı.
Annem efendim diye telefonu açtığında Atakan "Miray teyze merhaba, Biliyorum seninle aramız yaptığım hatalar yüzünden iyi değil. Senden bütün azarları, hakaretleri yemeye de hazırım. Aysima'mı çok üzdüm senin kızını çok üzdüm. Hepsinin farkındayım. Ama biz bu akşam seninde onayın olursa Aysima'yı istemeye geleceğiz" demişti.
Annem cevap olarak "Aysima'yı da al bize gelin istemeden önce oturup konuşalım" Diyerek telefonu kapatmıştı.
****
Eve gelip arabadan indiğimizde Atakan ayakkabımın bağcığı sökülmüş beklesene bağlıyayım diyip eğilmişti. Ayaz'ı ise kucağıma vermişti. Bense Ayaz ile ilgilenirken onun bağlamasını bekliyordum.
Atakan hafif öksürerek ona bakmamı sağlamıştı. Gördüğüm manzara ile ne yapacağımı bilememiştim. Atakan elinde tutuğu yüzük ile konuşmaya başlamıştı.
"Sevgilim, yaptığım hatalara rağmen beni affettiğin, beni ve oğlumu hayatına kabul ettiğin, her şeyi unutup en baştan başlamamızı sağladığın için sana minettarım. 18 imde tanıdım seni şimdi ise 24 yaşındayım ve istiyorum ki 30'lu yaşlarımızıda ömrümüz varsa 70'li yaşlarımızıda birlikte geçirmeyi her şeyden çok istiyorum. Ayazı ve seninle olacak bebeğimizi birlikte büyütmeyi en az seninle birlikte daima el ele yürümek kadar istiyorum. Şimdi Aysima Yaprak soy adını Şahin yapmak isteyip, benimle daima ele ele yürümek isteyip artık her yaşımızı birlikte almayı ve çocuğumuzun ve çocuklarımızın büyümesine birlikte şahitlik etmek ve en önemlisi sevgilim benimle evlenmek ister misin? "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)
RomanceRuh eşini üstüne soğuk kahve püskürtmesi ile tanımak ister miydin? (Yarı texting)