Okyanus Gözlerine Her Baktığında Boğulduğun Bir Kadın

37 14 19
                                    

Bölümde gözlerden bahsetmişken bu bölüme bu şarkıyı koymadan olmazdı :) Ama Barış Abi sen bu Şarkıyı söylemesen olur mu? Bir arkadaş çok üzülüyormuş :(

*****

Öğlene doğru uyanmıştım. Parmağımda yüzüğü görmem ile kocaman sırıtmış ve telefonumu alarak sağ tarafıma dönmüştüm. Atakan'dan gelen mesajları okumaya başlamıştım.

Sevgilim🤍: Günaydınn güzel sevgilim ( 09.35 )

Sevgilim🤍: Benim Uykucu Şirin'im hâlâ uyuyor mu? Ne zaman uyanır uyuyan güzelimm (10.27 )

Sevgilim🤍: Uyanınca bana haber ver de Ayaz'ı da alıp seni almaya gelelim. Sonra da ailecek denize gidelim. Birlikte vakit geçirelim.. (11.30)

Siz: Günaydın sevgilim, Yeni uyandım. Bir saat içinde hazırlanmış olurum. (13.38)

Sevgilim🤍: Tamam, Aşağıya inmeden haber verirsin. (13.38)

Hemen yatağımı toplayıp, hızlı bir duş alarak giyinmiştim. Annem kahvaltı yapmadığım için söylense de yanağına öpücük kondurup aşağı inmiştim.

Arabaya bindiğimde Atakan'ın "Haber verdiğin için teşekkür ederiz" demesi ile gülmüş ve bebek koltuğunda oturan Ayaz'ın karnını gıdıklamıştım. Atakan hazırsanız gidelim çünkü Nasya ve Bora bizden önce vardı. Can ve Utku ise varmak üzereydi diyerek yola çıkmıştı.

Denize vardığımızda geldiğimizi gören Utku, koşarak kucağımda olan Ayaz'ı almış ve öpüp koklamaya Can ile de kavga etmeye başlamıştı. Can asıl dayısı benim diyor. Utku ise asıl dayısı benim diye kafamızı şişiriyorlardı.

Bikinilerimi giyip sahilin kenarında durduğumda Nasya beni kolumdan tuttuğu gibi denize fırlatmıştı. Elim bileğinde kaldığı için bende düşmemle onu da çektiğim için o da üstüme düşmüştü. İkimiz gülerken Bora"Vay kahpe Bizans karımı ne hâle getirdi o zaman intikam" Diyerek Atakan'ı suya itmeye çalışıyordu ama beceremiyordu.

Ayaz ilk defa denize girdiği için fazla heyecanlıydı. Onun kadar bende heyecanlıydım. Sevinçten sürekli çırpınıp durduğu için Atakan ile ikimizin yüzüne su çarpıp duruyordu. Utku ciddi bir ses ile "Abla Ayaz'ı denizde zıplatsak kendisi yüzebilir mi? " Diye sorduğunda kuzenimin mallığından ben utanmıştım.

Uzun bir yüzme ardından hepimiz sudan çıkmış güneşleniyorduk. Ayaz kucağımda Atakan sol tarafımda Ayaz'a  deniz kızı ile ilgili masallar anlatırken Can, "Bir resminizi çekmişim ama parasını alırım" Dediğinde Atakan: "Para için daha neler yaparsın çok merak ediyorum" Demesi ile Can "Bayan arkadaşlar var enişte ama bir gün konuşuruz bu konuları" Diyerek susmuştu. Çektiği resim hoşuma gitmiş ve post atmıştım.

Aysima.Yaprak

Huzur bulduğun bir göğüs ve her baktığında huzuru hissettiğin bir çocuk

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Huzur bulduğun bir göğüs ve her baktığında huzuru hissettiğin bir çocuk.. ❤

Atakan.Sahin: Okyanus gözlerine her baktığında da boğulduğun bir kadın.. ❤

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin