Ondan Gitsem Bile Onu Yalnız Bırakmamıştım

46 15 50
                                    

Aysima ve Atakan çiftinin birbirine söyleyeceği şarkı olabilir.. Tek fark Atakan, yanılırdı ama Aysima yanılmazdı :)

****

Atakan'ın Ağzından

Ondan gideli kaç ay olmuştu unuttum. O da herkes gibi benden nefret ediyordu. Sözünün sahibi çıkmıştı. Dediği gibi bir daha karşıma çıkmamıştı. Oysa ben karşıma çıkar diye bir hevesle bekliyordum hâlâ. Mecburdum aslında ondan gitmezsem kendi hayatım gibi onun hayatını da mahvedecektim. Bunu ona yapma gibi bir hakkım yoktu.

Annemi ve babamı o havalimanına yollayıp yüzüğü geri yollattıran kişi bendim çünkü o yüzük başka kimsenin parmağına yakışamazdı ya da şuan izmir de tutmuş olduğu ev benim eski evimdi o evde onunla yaşamasakta o evde benimle yaşadığına emindim. Aysima benim evim olduğunu anlamamıştı çünkü hiç gelmemişti.

Ondan gitsem bile onu yalnız bırakmadım. Ben sadece kendimi yalnız bırakmıştım.

İçkimden bir yudum daha alıp instagrama girmiştim. Nasya'nın attığı hikayeyi görmem ile yutkunamamıştım. Aysima ne çok değişmişti.

Küçük kızım büyümüş, olgunlaşmış, daha da güzelleşmişti. Nasya onu da etiketlemişti ama takipleşmediğimiz için hesabına bakamıyordum. Ortak takipçiler Nasya ve Bora idi. Güçlükle Bora'yı arayıp hesabının şifresini istedim. Önce vermek istemese de en sonunda vermişti.

Bora'nın hesabına girer girmez Aysima'nın hesabını stalklamaya başlamıştım. Çok değişmişti Lisedeki halinden eser yoktu. Sanki o gitmiş bambaşka biri gelmişti. Ya kokusu ve sesi değiştiyse diye korkutmuştum kendimi. 1.5 sene olacaktı kokusuna ve sesine hasrettim. Ama bunu ben istemiştim. O bana gitmemem için yalvarmışken ben ona gurursuz demiştim. Gurursuz olan kişi benken.

O gece neden öyle yaptığımı Bora ve Nasya bile aylar sonra öğrenmişti. Nasya beni affetmemişti. Ama Bora'nın hatrı için bir şey demiyordu. Bunları düşünürken Aysima'nın etiketlendiği gönderilere girmiştim. Karşıma çıkan post ile ise çılgına dönmüştüm.

Post üniversiteye başladığı ilk sene kutlanılan doğum gününde atılmıştı. Saçları ise kısacıktı. Uzun saçlarına dokunmaya kıyamazken o kısacık kestirmişti. Kısa kestirdiği saçlarla çok farklı gözüküyordu. Yetmezmiş gibi yanındaki şerefsiz ile mutluydu

Can.sayar

Seninle nice senelere güzelim benim 🖤

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Seninle nice senelere güzelim benim 🖤

Aysima.yaprak: Nice senelere her şeyim 🖤

Bu gönderideki yorumlar sınırlandırıldı*

Saatlerdir bu gönderiye ve aylardır hatta yıllardır hayatından çekip gittiğime üzüldüğü için kendimi mahvettiğim o kızın mutluluğuna bakıyordum. Sanırım başka limanlara yelken açmıştı. Ben ise hâlâ onun özlemini çekiyordum. Ona dediklerim için vicdan azabı çekiyordum.

Darmaduman ettiğim eve aldırmadan bana karşı ilgisi olan ve aynı yerde staj yaptığımız Deniz'i bir şeyler içmek için davet etmiştim. Biraz düşünsede geç oldu dese de ısrarlarım üzerine kabul etmişti.

O burada olup eğlenmekten mutluydu. İkimiz de kör kütük sarhoştuk. Deniz'i eve bırakacağım sırada kapının önünde dudaklarımı öpmeye başlamıştı. Kendimi geri çektiğimde "Lütfen" demişti. "Sadece bir kere beni sevmeyi dene" Demişti. Aysima'ya bunu yapamazdım.

Tam kapıdan çıkacağım sırada aklıma o şerefsiz ile attığı post gelmişti. her şeyim demişti Can denilen zibidi her şeyi olmuştu. Ben ise hiç bir şeyiydim artık. Bunlar aklıma gelince bana bakan Deniz'in dudaklarını öpmeye başlamıştım.

Sabah uyandığımda başım ağrıyordu. Gördüğüm manzara karşısında ise kendimden nefret ediyordum. Akşam hiç istemediğim bir olay yaşanmıştı. Deniz ile birlikte olmuştuk.

Üstümü giyinip apar topar evden çıkmıştım. Kendimden iğreniyordum.Ben sevdiğim kadına ihanet etmiştim. Ben Ayaima'nın yokluğuna bile ihanet etmiştim.

Akşam olmuş Deniz'in aramalarını açmıyor önümde duran vaka ile ilgileniyordum. İçim o kadar sıkılmıştı ki sigaramı ve kül tabağını alarak balkona çıkmıştım.

Arkada hafif çalan Sezen Aksu şarkıları ile içim iyice daralmıştı. Annemi arayıp olanları anlatmam ile birlikte annem ağzına geleni söylemiş o kıza yaşattıkların yetmedi bir de bunu mu yaptın demişti. Kendimi git gide suçlu hissediyordum.

Tek korkum ise Deniz'in hamile kalmasıydı o hamile kalırsa sadece Aysima ve benim hayatım değil Deniz'in de hayatı mahvolcaktı. Sevmediğim birinden çocuğum olmasını istemiyordum.

**********

Selaaam şuan daha neler olucak diye düşünüyor olabilirsiniz en önemlisi bana ve Atakan'a saydırıyor olabilirsiniz ikisi içinde teşekkürler :)

Deniz hamile kalır diyenler..

Deniz başkasından hamile ama Atakan'ın üstüne kalacak diyenler ..

Atakan Allah belanı versin diyenler ..

Atakan'ın değil senin Alah belanı vermesin diyenler 😀 ..

Sizce gelecek bölümde bizi neler bekliyor olacak

2 taslak bölümüm daha var. Ama onlarda haftaya ve sonraki haftaya sınav haftamda buraları boş, ıssız, öksüz gibi kalmasın diye 2000 kelimelik taslak bölümler yaptım. Böyle de sizi düşünen biriyim (sınav haftamda yeni bölüm diyip durulmasın diye) sınav haftasından sonra yeni bölümleri yazmaya beynim kalırmı fikrim yok ama yapacaz bir şeyler 😀

Umarım bölümü beğenmişssinizdir ki beğendiğinize eminim (!)

Kendinize iyi bakınnn sizleri çoook seviyorum. Haftaya yeni bölümde görüşürüzz

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin