Sonunda Ölüm Olsa Bile Ben Seni Bırakmam

34 14 38
                                    

Aysima'nın Ağzından

Aylardır hayalini kurduğumuz o gün gelmişti. Bebeğimizin cinsiyetini öğrenecektik. Dün doktora gittiğimiz de Nasya ve Güneş cinsiyeti öğrenmiş, Bugün ise evin bahçesinde biz öğrenecektik.

Can ve Ayaz bahçe de geziyor, Nasya ve Güneş organizasyonculara nasıl süslenilmesi gerektiğini tarif ediyordu.

Atakan ve ben ise Oturmuş bebeğimizin cinsiyetinin ne olacağını konuşuyorduk. Atakan ve benim gönlümden bu sefer kız geçiyordu. Ailelerimiz ise erkek olacak diyordu. Nasya bir yorumda bulunamazken, Bora kesinlikle kız olacak diyordu. Güneşte, Nasya gibi bir şey dememeliydi ama  Can erkek olacak diyerek Utku ile tartışıyordu.

Bu sırada Utku yanımıza gelerek konuşmaya başlamıştı.

"Abla ve Atakan enişte, benim sizden bir ricam olacak. Tabi kabul eder misiniz? Bilmiyorum ama eğer bir kızınız olursa, adını Aşkım koyabilir misiniz? En azından ikinci ismi olarak.  Aşkım'ın adını yaşatmaya devam etmek adına çocuğunuzun ikinci adını Aşkım koyabilir misiniz? " Dediğinde Aysel anne kulak misafiri olmuş olacak ki Utku'nun yanına gelerek

"Canım oğlum, kızımın ilk ve son aşkı sendin. anlattığına kulak misafiri oldum ve senin o güzel kalbine bir kez daha hayran oldum." Diyerek Utku'ya sıkıca sarılmıştı.

Atakan ve Ben ise yutkunarak konuşmaya başlamıştık. "Bunu bizde Düşündük Eğer bir kızımız olursa adı Aşkım Gece olacak biz Gece adını kullanacağız ama sen Aşkım adını kullanırsın" Diyerek susmuştuk. Utku ikimize de sıkıca sarılarak teşekkür etmişti.

***

Artık cinsiyeti öğrenme zamanımız gelmişti. Nasya elimize renkli toz verdiğinde geri sayarak tozu havaya atmıştık. Gözlerimizi açtığımızda etraf pespembe tozla dolu olduğunda Atakan çığlıklar atarak beni kucağına almış ve döndürmeye başlamıştı.

Kız babası oluyorum lan diye etrafta gezip dolaştığı sırada Utku karnıma dokunarak

"Hoşgeldin Aşkım sen artık benim ikinci Aşkımsın." Diyerek karnıma öpücük kondurup sonra ise bana sıkıca sarılmış ve tekrar teşekkür etmişti.

****

Annelerimiz ve Nasya ile Bora'nın ailesi gittikten sonra hepimiz Bahçe de oturmuş, sohbet ediyorduk.

Atakan ise instagrama kız babası olduğunu söylemek için hikaye atmakla meşguldü.

Bana ise sürekli güzel mi diye soruyordu. Güneş en sonunda dayanamayarak "Yeter be Atakan biz kız halimizle bu kadar güzel mi diye sormuyoruz" Dediğinde herkes gülmeye başlamıştı. Atakan ise paylaştım. Diyerek Güneş'i umursamadığını belli etmişti.

Sohbet derinleşmişken Nasya ile ikimiz Mutfağa çay koymak için girmiştik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sohbet derinleşmişken Nasya ile ikimiz Mutfağa çay koymak için girmiştik. Eve girdiğimizde Ayaz evde yoktu. Ben ise onu yatağına uyumak için yatırdığıma emindim. Koşarak yatak odasına gittiğimde derin bir nefes almıştım. Ayaz yatağa oturmuş çantamı ve kitaplığı darmaduman etmişti.

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin