Tanışma fasılları 2

61 17 5
                                    

Nasya'nın Ağızından:

Aysima ile ayrıldıktan sonra Bora'nın arabasına doğru ilerleyip Arabaya yaslanmış olan Bora'ya kocaman sarılmıştım. Aynı şekilde o da bana sarılmıştı. Sarılmayı bıraktıktan sonra Bora gülerek "Hadi bakalım şu zor kısmı atlatalım sonra da Nikah dairesine gideriz. " Dediğinde bende ona "Şaka kaldıramayacak kadar stresliyim onun için bugün çok fazla konuşma"dediğimde Susmuştu.

Yolda bana sürekli Ayla abla, hakkında bilgiler veriyordu. Bu beni daha da stres etse bile işime yarar diye dinliyordum. Boraların evine daha öncede gelip hatta kaldığım için evi biliyordum. Bora tarif etmeden kapıya doğru yönelmeye başladığım da Bora da arabayı park edip gülerek yanına yanıma gelmiş ve " Evin girişini de ezberlemiş boşuna burdan sonra nikah dairesi demiyorum " Diyerek. Zile basmıştı.

Kapı açıldığında karşımda Sıcacık gülümsemesi ile içimdeki o korkuyu yok eden 1.57-1.60 boylarında sarı saçları olan bir kadın açtığında Ayla abla olduğunu anlamıştım Ayla abla Bora'nın anlattığından çok daha güzeldi. Hayran kalmıştım. İçeriye geçmem ile bana sıkıca sarılmıştı. Aynı şekilde bende ona sarılmıştım.

Ayla abla ile sohbet ettiğimizde benim aşçı olacağımı öğrendiğinde gülerek "İleri de nefis yemeklerinden yemek bizede nasip olur oğluma da bol bol kilo aldırırsın" Diyerek yanımızdan ayrılıp mutfağa gitmişti. Kapı çaldığında Bora koşarak kapıyı açmaya giderken ben de Mutfağa Ayla ablaya yardım etmek için gitsem de bana izin vermemişti. "Bugünlük misafirsin ama bir dahaki gelişinde evin kızı olarak yardım edersin. " Dediğinde gülerek salona dönmüştüm.

Salona geldiğimde Bora dan yaşça büyük bir adam oturuyordu. Tahminimce babası olduğunu düşünürken Bora "Tanıştırayım sevgilim, Bu babam Fuat" Dediğinde gülerek Fuat abinin elini sıkarak "Merhaba Fuat abi ben Nasya" Dediğimde Fuat abi sıcak bir tebessümle"Fuat abi değil de Fuat amca dersen daha memnun olurum. Tanıştığımıza da memnun oldum Nasya'cım. " Demişti.

Salona gelen Ayla abla muhabbeti duymuş olacak ki o da "Evet canım benim Fuat amcan haklı Bana teyze ona amca dersen ikimizde çok seviniriz. " Demesiyle birlikte ikisine de amca ve teyze demeye başlamıştım.

Annem ve babam bu gece eve geç geleceklerdi ikisinin de işleri uzamıştı. Bende Ayla teyzenin ısrarları üzerine akşam yemeğinde burada kalmıştım. Yemeklerimizi yedikten sonra izin isteyerek gitmek için ayağa kalkmıştım. Ayla teyze ve Fuat amca kapının önünde bana sıkıca sarılıp tekrar beklediklerini söylemişti.

Arabaya bindiğimizde Bora ve benim üzerimden sanki kocaman bir yük kalkmış gibi oh demiştik. Yolda ilerlerken Bora tekrar gülerek "E şimdi nikah dairesine gitmemeye emin misin?" Diye sorduğunda ona "istemeye gel bizimkilerle de tanış öyle" Dediğimde dört gözle o zamanları bekliyorum demişti.

Eve geldiğim de o kadar çok uykum vardı ki hiç bir şeyle ilgilenmeden direkt odama giderek kendimi yatağa attığımda Aysima ile ufak bir gün değerlemesi yaptıktan sonra uyuyakalmıştım.

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin