Medyadaki şarkı'yı Utku ve Aşkım'a armağan ediyorum.. 🤍
****
Utku'nun Ağzından
Aşık olma hakkında hiçbir fikrim yoktu. Daha önce aşık olduğumu sanıp yanılmıştım. Aşk karmaşık bir şeydi ve çözememiştim. Aşkı çözen var mıydı? Sanmıyorum. Aklıma sürekli gözleri, gülüşü, sesi gelip duruyordu. Aklımdan çıkmıyordu. İnsan iki gün önce görüp, tanıdığı birine aşık olabilir miydi? Hislerimden yanılmaktan korksam bile onu sevmek istiyordum ama kaybetmekten korkuyordum. Ben onu kaybedersem dayanamazdım.
Aşkım ağır bir hastalık ile savaşıyordu ve benim sevgim onu iyileştirirmiydi bilmiyorum. Saat 3'e geliyordu ve ben saatlerdir bu soğukta balkonda oturuyordum. Aklımda ise sadece Aşkım vardı. Acaba Aşkım ne yapıyordu.
Gurur yapmayıp instagram hesabını bulup yazmaya karar vermiştim. Atakan abi ile takipleştiğimden Aşkım'ın instagram hesabını çok kolay bulmuştum.
Hızlıca istek atmış ve mesaj yazmaya başlamıştım.Utkuyildirim: Aşkım, Merhaba ben Aysima'nın kuzeni Utku nasılsın? Merak ettim sormak istedim.
Cevap vermesini beklerken kalbim durucak gibiydi 10 dakika içinde Aşkımdan geri takip bildirimi ile beraber mesaj bildirimi gelmişti.
Aşkim.Cağla: Aa teşekkür ederim. İyim sen nasılsın ?
Utkuyildirim: Rica ederim. Bende iyiyim Daha uyumadın mı? Geç oldu kendine dikkat etmen gerekiyor senin
Aşkim.Cağla: He abimin uyumasıyla kurtulduğumu düşünmüşken şimdide sen başladın. Uyuyamadım kafam karışık biraz kafamdaki düşünceler uyutmadı. Sen neden uyumadın?
Utkuyildirim: Bende düşüncelerden uyuyamadım. Bak ne diyeceğim yarın buluşalım mı?
Aşkim.Cağla: Abim izin verir mi bilmiyorum. Ama ablan ikna ederse abimi oluur.
Utkuyildirim: o iş kolay sen merak etme ;)
Aşkim.Cağla: ;)
En zor iş Atakan abiyi ikna etmekten ziyade ablamı ikna etmekti. Odasına gittiğimde uyuyordu. Onu uyandırıp bunu dersem beni gebertebilirdi fakat konu aşkım ise bunu göze alabilirdim. Hızlıca üstüne atlayarak ablaların en güzeli demem ile bana "Ablanıda sikeyim senide Utku siktir git üstümden" demesi ile şansımı kaybediyordum.
"Abla sevenleri kavuşturacaksın hem sende sevap kazanırsın sayemizde sevap kazanmak istemez misin?" dediğimde yatağından doğrularak
"Ulan yine ne boklar yiyorsun" dediğinde gülerek
"Aşkım ile buluşmaya karar verdik ama senin ibne sevgilin kızı salmıyor şunu sabah ikna etsene" dediğimde "Senin olmayan beynine beyin nakli yaptırıcam. Yarın arar konuşurum hem bunu söylemek için uyanmamı bekleyemedin mi? " demesi ile cevap vermemi beklemeden uyumaya geri dönmüştü. Bende heyecanla uyumak için yatağıma yatsam da zar zor uyuyakalmıştım.
Sabah ablamın "Uyan hadi hazırlan Atakan abin izin verdi ama kızı yormak yok. Anlaştık mı?" Demesi ile ablama kocaman sarılıp yanağından öpmüştüm. Hızlıca hazırlanıp aşağıya inmiştik. Aşkım akşam ben uyuduktan sonra sabah onu aramam için numarasını atmış. Hızlıca nunaratı kaydedip Aşkım'ı aradığımda telefon üçüncü çalışta açılmıştı.
Açtığında "Abim ile seni almaya geliyoruz bizi gideceğimiz yerlere o bırakacakmış." dediğinde, "Tamamdır " diyerek aramayı sonlandırmıştım. Beş, on dakika içinde gelmişlerdi. Atakan abiye selam verip Arka koltuğa geçmiştim. Atakan abi kafeye vardığımızda bizi indirip ablamın yanına gitmişti. Sohbetimiz bittiğinde ise gelip bizi tekrar o alacaktı.
Aşkımla yarım saat kadar sohbet edip sahil kenarında oturmuştuk. Çok zor bir geçmişi vardı. Ama geçmişinde açılan tüm yaraları saracaktım. Ona bir yarada ben açmayacaktım. Aşkıma ikinci adın Çağla mı? Diye sorduğumda "Hayır annemin ismiymiş teyzem beni anneme benzettiği için Çağla diye sesleniyor. Bende seviyorum o ismi Annem ile ilgili bildiğim tek şey bu çünkü" dediğinde gözlerim dolmuştu. Dayanamayarak Aşkıma kocaman sarılmıştım. Korkarak ve çekinerek Aşkım'a
"Sana söz veriyorum güzel kızım geçmişinde olan yaraları ben saracağım. Sana hem baba, hem anne, hem arkadaş, hemde" diyip susmuştum. Çünkü devamını getirmeye cesaret edemiyordum. Ya kızarsa diye o sırada Aşkım "hem de ne olucaksın sevgili mi?" Diye sorduğunda gözlerim yaşlı bir şekilde ona bakıp tebessüm ederek kafamı salladım. Aşkım, "iyi ki geldin hoşgeldin güzel kalpli çocuk" diyerek bana sarılmıştı. Sarılarak ne kadar kaldık bilmiyorum ama bu sarılmayı Atakan abinin öksürük sesi bozmuştu.
Aşkım ile ayrılıp arabaya binmiştik. Atakan abi beni eve bırakıp gitmişti. O kadar mutluydum ki mutluluğum hareketlerime de yansımıştı ama mesafelerle devam edemezdik. Aşkım'a bir sözüm vardı. Onu yalnız bırakamazdım. Bir karar vermiştim. Çok çalışıp Liseyi istanbul'da okuyacaktım. Böylece Aşkım ile daha yakın olacaktık. Bu akşamdan çalışmaya başlayacaktım artık Aşkım için kazanmam gereken bir lise vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)
RomanceRuh eşini üstüne soğuk kahve püskürtmesi ile tanımak ister miydin? (Yarı texting)