Sen Aşık mı oldun?

172 25 14
                                    

Sabah okul için uyandığımda uyandığıma pişman olmuştum çünkü kalbim de çok tuhaf bir ağrı vardı ve umarım bunun sebebi o değildi ve umarım onu bu kadar önemsemiyordum. Sahi birini bu kadar kısa sürede önemseyebilir miydim? Ona bu kadar kısa bir sürede bağlanmış olabilir miydim? Sahiden neden böyle olmuştum ki sevgilisi olabilirdi. Sonuçta bu doğal bir şeydi. Atakan benim ne arkadaşım ne de başka bir şeyimdi sadece üstüne soğuk kahve püskürttüğüm bir çocuktu.

Halının desenlerine takılmış gözlerim bana akşam Nasya'nın beni aradığını ve mesaj attığını hatırlatmıştı. Hızlıca whatsappa girerek Nasya'nın akşam attığı mesajı okumaya başlamıştım.

DÜN:

Dedikoducu Teyze: Kızım ne oldu da bir anda böyle oldun vedalaştığımız da da ağlayacak gibiydin iyi misin?

BUGÜN:

Siz: iyi miyim bilmiyorum. Bildiğim tek şey Atakan'ın sevgilisi varmış.

Dedikoducu Teyze: Emin misin? Bunu nereden çıkarttın.

Siz: Hani dün kafe de oturduğumuz sıra da Atakan'ın telefonu çalmıştı ya benim de gözüm arayan kişinin ismine kaydı. Arayan kişi ise Aşkım diye kayıt edilmişti.

Dedikoducu Teyze: Oha abi bu erkeklerin Allah cezasını versin (Bora hariç) Bak ne diyeceğim senin moralini düzeltmek için mükemmel bir fikrim var. Sende itiraz etmeyeceksin. Anlaştık?

Siz: Bakarız. Söz veremem şuan sadece dinlenesim var okula gidesim bile yok

Dedikoducu Teyze: Bakarız falan kabul etmiyorum. Şimdi itiraz etmeden kalkıp hazırlanıyorsun. Ama okul için değil. Bugün okulu asıyoruz. Seninle kafa toplamaya gidiyoruz.

Dedikoducu Teyze: Sonra ben seni duraktayım diye aradığımda da durağa geliyorsun ve seninle güzelce eğlenmeye kafamızı toparlamaya ve dinlemeye gidiyoruz itiraz istemiyorum.

Siz: Hayır desem de sen bunu evet olarak kabul edeceksin  değil mi?

Dedikoducu Teyze: EVET.

Siz: OOF 20 dakikaya hazır olurum.

Dedikoducu Teyze: aferim adam ol yapraaam

Siz: Soy adım ile dalga geçmeyi ne zaman bırakacaksın?

Dedikoducu Teyze: Hiçbir zaman :)))

Nasya'ya görüldü atıp sohbetten çıkmıştım. Akşamdan beri ağladığım için gözlerim felaket haldeydi. Duş almak iyi gelir diye lavaboya gitmiştim. Hızlıca bir duş aldıktan sonra üstümü giyinip, durağa gitmek için evden çıkmıştım. Nasya'nın araması ile onu meşgule atmıştım çünkü durağa yaklaşmıştım. Yolda nereye gidiyoruz dediğimde bana sadece gidince görürsün demişti.

Otobüs ile 45 dakika sonra geleceğimiz yere varmıştık. Elindeki sepeti yere bırakınca piknik yapacağımızı anlamıştım. Nasya her şeyi hazırladıktan sonra fotoğraf çekip story atmıştı.

Nasya ile sohbet ederken bana bir anda " Aysima, sen Atakan'a aşık mı oldun" diye sorduğunda cevap verememiştim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Nasya ile sohbet ederken bana bir anda " Aysima, sen Atakan'a aşık mı oldun" diye sorduğunda cevap verememiştim. Çünkü içimdeki duygulara bir anlam konduramıyordum. Belki de onu sevdiğimi kabullenemiyordum. içimdeki hisleri anlamlandıramıyordum.  Nasya'ya "Bilmiyorum içimdeki duygular o kadar karışık ki bunu nasıl ifade edeceğimi bile bilmiyorum" dediğimde Nasya bana belki de duymaktan en çok korktuğum o cümleyi söylemişti. 

"Sen gönlünü çoktan Atakan'a kaptırmışsın. Umarım gönlün yanlış kişiye kendini kaptırmamıştır."

Nasya bu cümleyi kurduktan sonra  içime tuhaf bir his girmişti. Aşık olmaktan sürekli korkan ben, Şimdi birine aşık olmuştum. Umarım Nasya, yanılıyordur ve umarım benim içimdeki bu hisler neyse biran önce gelip geçerdi. Düşüncelerimin içinde savaşırken Nasya'nın " Aysima, hadi fotoğraflarımızı çekelim" sesi ile kendime gelmiştim.

İstemesem bile Nasya zorla fotoğrafımı çekmiş ve instagramda paylaşmam için ısrar etmeye başlamıştı. En sonunda telefonumu almış ve instagrama kendisi paylaşmıştı.

Aysima.Yaprak:

ATAKAN_SAHİN VE DİĞER KİŞİLER BEĞENDİ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

ATAKAN_SAHİN VE DİĞER KİŞİLER BEĞENDİ.
*Bu gönderideki yorumlar sınırlandırıldı.

Nasya'nın da fotoğrafını ben çekmiştim. Çektiğim bir kaç fotoğraf içinden en güzelini seçtikten sonra o da instagrama post olarak paylaşmış ve bana "Kanka sence Bora beğenir mi? Düşünsene bir de yorum atıyormuş postuma" Derken çığlığı basmıştı. "Noldu" diye sorduğumda instagrama attığım posta bak demesi ile hızlıca Nasya'nın postuna girmiştim.

Nasya.Demirtas:

Demirtas:

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bora.Cetin ve diğer kişiler beğendi.

Bora.Cetin: Seninle burada fotoğraf çekilmek.. Usta bizim de bir hayalimiz var işte nasip olur mu?

Nasya.Demirtas: Belki de olur :)

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin