Hafta Sonu Planları!

142 22 17
                                    

Keyifle ve gülerek okumanız dileğiylee. İyi okumalaar

BORA'NIN AĞIZINDAN

Nasya'nın yorumunu görünce heyecandan bayılacak gibiydim. Nasya'dan önce ilişkilerim elbetteki olmuştu ama Nasya bir farklı hissettiriyordu. Sanki onunla içimdeki o küçük çocukta meydana çıkıyordu. Yanında ise kendimi bir o kadar rahat hissediyordum. İyi ki hayatıma girmişti. Onun gibi bir kız hayatıma girdiği için çok şanslıydım. Aklımdaki bu düşünceler ise durmadan sırıtmama sebep oluyordu. Sırıtmaya devam ettiğim sırada Nasya ile dikiz aynasından göz göze gelmiştik. Benden sürekli utandığı için gözlerini kaçırıp duruyordu. Bu durum ise benim daha çok hoşuma gidiyordu. Araba da giderken aklıma bir plan gelmişti.

Hafta sonu bizim evde ders çalışmak için buluşulup pazar gecesine kadar bizde kalınacaktı. Fikir güzeldi ama kızların ailesi bu duruma ne derdi orası tereddütlüydü derken bu fikri Atakan, Nasya ve Aysima ile paylaşmıştım. Atakan biraz düşündükten sonra konuşmaya başlamıştı.

" Bora, iyi hoş fikirde bu kızlar 'Anne biz iki erkeğin evinde kalacağız' dese aileleri olur kızım mı diyecek gerizekalı mısın? Mal mısın? Sen" Derken Nasya:

" Ben Aysimalar da kalacağım derim. Aysima da Nasyalar da kalacağım der. Annelerimiz mesaj attığında da eskiden kalma resimlerimizden birini yollarız. Siz sıkıntı yapmayın" Demişti.

Dikiz aynasından Nasya'ya bakıp güldüğümde o da bana göz kırpmıştı. Nasya, Aysima'ya "Olur mu kanka" Diye sorduğunda Aysima, onaylarken biraz tereddüt etse de Nasya zorla onu da ikna etmişti.

Şarkılar eşliğinde, sohbet eşliğinde bir yolculuktan sonra kızları eve bıraktığımız da Atakan bir tekel bayisine gidip bir kaç adet alkol almıştı. Atakan'a "Nereye lan bu içkiler ile" diye sorduğumda Sahil Yolu'na sapıp bana hiç cevap vermemişti.

Sahile vardığımız da arabadan inmiş ve banklara oturmuştuk. Uzun bir sessizlik ardından Atakan'a dayanamayarak buraya neden içkiler ile geldiğimizi sorduğumda cevap olarak "Pek iyi değilim" Diyerek cevabı kısa kesmişti.

Atakan'la bebekliğimiz, çocukluğumuz her şeyimiz birlikte geçmişti. 18 senedir tanıyordum onu ilk defa morali bozuk olduğu için bir yere içmek amacıyla geldiğine tanık olmuştum. Normalde sadece eğlenmek istediğinde alkol kullanırdı. Ama şimdi ilk defa morali bozuk olduğu için alkol alıyordu. Buna şaşırmış olduğumu anlamış olmalı ki ben ne olduğunu sormadan kendisi anlatmaya başlamıştı.

"Çok güzel gülüyordu, bir gecede tüm gülüşlerini çalmışlar, Gülüşlerinin yerine o kızı hıçkırıklara bırakmışlar. Boncuk rengi gözlerinle gözlerime çok güzel bakarken şimdi gözlerime baktığında ağlamaktan kıpkırmızı olmuş gözlerini görmek canımı yakıyor. Onun bu hâli benim canımı yakarken onu bu hâle getiren nasıl iyileştirmek için uğraşmıyor anlamıyorum ama onun canını bu kadar kim yaktıysa aynı şekilde o kişinin de canı yansın."

Dediğinde sessiz kalmıştım. Atakan ilk defa aşık oluyordu ve hislerinin farkında değildi. Aşkın ne kadar zor, acı veren bir şey olduğunu zamanla öğrenecekti. Biraz kafa dağıttıktan sonra Atakan'ı bizim eve getirip kendi yatağıma yatırmıştım kendisini bu hâlde yalnız bırakmak istememiştim. Nasya'ya mesaj atmayı düşünsem de yarın okula gideceğinden uyumuştur diyerek mesaj atmaktan vazgeçmiştim.

****

Cuma günü gelip çatmıştı. Annem arkadaşlarım geleceği için nefis yemekler yapıp, teyzem rahatsızlaştığı için teyzemin yanına gitmişti.

Kapı çalar çalmaz Nasya'nın geldiğini düşünüp heyecanlanmıştım. Elimdeki kül tabağını orta sehpaya bırakıp Kapıyı açmak için hızlı adımlarla kapıya doğru ilerlemeye başlamıştım. Zil tekrar çaldığında geniş bir gülümseme ile kapıyı açmış ve karşımda Atakan öküzünü ve onun salak sırıtışını görmüştüm. Hâliyle sinirlerim bozulmuştu. Gülüşüm ise yerini somurtkan bir ifadeye bırakmıştı.

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin