Bir dilek tut, O güzel Kalbinde Yerim Değişmesin

51 17 9
                                    

Medyadaki şarkı bölüm içinde geçiyor. Şarkıyı dinleyerek, okumanızı öneriyorum. İyi. Okumalar

*****

Sabah içimde bir burukluk hissi ile uyandım, 18 yaşıma girecektim. 18 yaşıma girmek hep heves ve hayal ettiğim bir yaştı. Bu sene 18.Yaşımı sevgilim ile geçirmek isterken o vizelerinden sebep doğum günüme bile gelemeyecekti ki galiba doğum günümü hatırlayan kimse olmamıştı. 00:00 da ne hikaye atan oldu ne de mesaj atan olmuştu. Atakan bile aramamıştı. Sanırım unutmuştu ve sanırım biz bu mesafeler ile bu ilişkiyi yürütemeyecektik.

Bunları düşünürken Kapının çalınması ile kalkıp kapıyı açmıştım. Nasya'yı ve Aşkım'ı karşımda görünce ufak bir şaşırmıştım. Şaşkın bir şekilde "Hoşgeldiniz neden geldiniz yoksa bir şey mi hatırladınız" Dediğimde

Nasya içeri girer girmez konuşmaya başladı."Senin bu salak kuzenin ile Aşkım kavga etmiş, kafede buluşup konuşucaz bunları barıştırıcaz hazırlan sende geliyorsun ama güzel giyin aşko" Dediğinde Nasya'nın suratına bakıyordum.

Nasya'ya ciddi bir tavırla "Motorun soğudumu" Demem ile anlamayarak bana baktı sonra gülmeye başladı ve beni çekiştirerek odama götürüp dolabımı karıştırmaya başlamıştı.

En sonunda mavi Jean ve beyaz askılı bir crop giydirmişti. Sonra beni karşısına oturturup makyaj yapmaya başlamıştı. Makyaj yaparken elbisem olmamasına söyleniyordu. Zaten doğum günümü unuttuğu için ona sinirliydim. Söylenmelerine daha da sinir yapmıştım. En sonunda dayanamayarak sinirli bir şekilde "Alt tarafı kafeye gidiyoruz o da Aşkım ve Utku arasındaki meseleyi halletmek için kendime koca istemeye değil " Dediğimde Aşkım ile ikisi kahkaha ile gülmeye başlamışlardı.

Kafeye geldiğimizde kimseler yoktu Arka tarafa gideceğim sırada Nasya kolumdan çekerek beni ön taraflara oturtmuştu. Utku ve Aşkım tekrar tartışmaya başladığı sırada arkamdan birinin gözlerimi kapatması bir olmuştu. çığlık atarak oturduğum yerden ayağa kalkmıştım, Gözlerimi kapatan kişiye bakmak için, Arkamı döndüğümde çığlıklarım ile gözlerimden yaşlar akmaya başlamıştı.

Gelmişti! Atakan gelmişti!..

Kokusunu içime çeke çeke içimdeki hasreti azaltmaya çalışıyordum. 8 Aydır görmediğim sevgilim şuan burada ve sarılıyorduk. Benden ayrılır ayrılmaz dudaklarıma öpücük kondurup arkada çalan Pera'nın Sevgilim İyi ki doğdun şarkısının sözlerine eşlik ediyordu.

"Bugün ne güzel bir gün iyi ki gördüm iyi ki sevdim seni sanki unutmuş gibisin iyi ki doğdun senin doğum günün. Bugün ne güzel bir gün bir dilek tut o güzel kalbinde yerim değişmesin her daim sevgilim iyi ki doğdun sevgilim"

Atakan tekrar elleri ile gözümü kapatarak beni kafenin arka tarafına götürmüştü. Gözlerimi açtığında hayatımdaki en güzel sürprizlerden birini yaşıyordum. O kadar güzel süslenmişti ki etraf her şey tam da hayal ettiğim gibi olmuştu. hepsine sarılıp teşekkür ettiğim de Bora'nın bura olmadığını fark etmiştim.

Nasya'ya "Bora gelemedi mi" Diye sorduğumda Nasya ise sadece durgun bir ses ile "Vizeleri başlamış, gelmeyi çok istedi ama gelemedi " Yanımda duran Nasya'ya daha da sıkı sarılmıştım.

O sıra da bir ses duyuldu " Gelmez olur muyum ben ya sizce eğlenceyi kaçırır mıyım ya da bedava pastayı peki ya sevgilimi siz gibi vıcık aşıkların arasında yalnız başına bırakır mıyım? Yengemin, baldızımın doğum gününü kutlamadan kalır mıyım?" Demesi ile Nasya çığlık atıp Bora'ya sıkıca sarılmıştı.

Teomandan paramparça çalmaya başladığında Atakan pastayı getirmişti. Mumları üflemeden önce Atakan'ın gözlerine bakarak dilek dilemiştim. Dileğimde; onun gözlerine hep böyle uzun uzun bakabilmeyi, hepimizin bir arada kalabilmesini dilemiştim.

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin