Özel bölüm

54 11 8
                                    

Kitabımızın ilk  özel bölümünün şarkısı bu olsun

"Dostlarım var Kışıma renk veren"🤍

iyi okumalar canımın içleri
****

5 sene sonra

O büyük gün gelmişti. Hepimiz bir o kadar mutlu iken bir o kadar da üzgündük. Senelerdir Aşkım için kendini hayata küstüren Utku, Bugün evleniyordu. Tahmin ettiğiniz gibi Sude ile ikisi hemen hemen 5 senelik bir birlikteliğin ardından artık evlenmeleri gerektiğinin farkına varmıştı.

Bu beş sene için de Gece 5 yaşına, Ayaz 9 Yaşına girmişken Nasya'nın kızı Dolunay 4 Yaşına ikizleri Akay ve Ayliz ise 2 Yaşına girdiği gibi Güneş'in ikizleri Emir ve Demir ise 3 Yaşına girecekti.

Aslında anlayacağınız hepimiz çoluk çocuk sahibi olmuş, otuzlu yaşların ortasına ve başına gelmiştik. Tabiki yaşlandığımızı da hissediyorduk.

Can ve Bora ilk zamanlar ikisi de ikiz çocukları olacağı için birbirleriyle tartışıp durmuştu ama sonra dan ikisi de bu duruma alışmıştı.

Atakan, Gece'nin büyümesine şahitlik edememişti. Canların düğününden iki ay sonra görev yeri değişmiş ve Muş'a gitmişti.

Bende Gece doğduktan dört ay sonra öğretmenliğe geri başlamıştım. Ayaz ve Gece'yi bu durum sebebi ile annelerimiz büyütmüş olmuştu.

Zamanında dedikleri gibi Ayaz ve Gece her dakika kavga ediyordu. En çokta bu 5 sene de beni yormuşlardı.

Atakan doğu görevini tamamladıktan sonra tekrar İstanbul'a yakın bir yere tayin istemiş ve kabul edilmişti. Ama bir kaç ay sonra ise iki yıllık yurt dışı görevine gidecekti.

Gece iki sene sonra ilk okula başlayacaktı. Gece ile birlikte Dolunay da ilk okula başlamış olacaktı. Her ne kadar bir sene erken başlamasını istemesekte Bora başlasın Gece ile birlikte alışır hem seneye arkadaşı olacak mı diye zahmet çekmeyiz diyordu. Ayaz ise bu sene ilk okulu bitirip seneye ortaokula geçecekti.

Beş sene de neler değiştiğini düşünürken Sabahın altısı olmasına rağmen hâlâ ne giyeceğimi bulamadığımı fark ettiğim sırada telefonuma mesajlar gelip duruyordu. Ne giyeceğimi bulmaktan vazgeçip hızlıca mesajlara bakmaya başlamıştım.

Yaş olmuş otuz biz harbiden otuz:

Sarı Pipi:

Abla şu kızına bir şey der misin sabahtan beri bana oje sürdürüp duruyor ve benim daha yapılacak bir ton işim var

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Abla şu kızına bir şey der misin sabahtan beri bana oje sürdürüp duruyor ve benim daha yapılacak bir ton işim var. Kız babası olma fikrini değiştirmeye karar verdim.

Yeni Gelin: Bende şuan evlenmekten vazgeçtim.

Siz: işte aradığım görümce ya

DokuzCANlı:

Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin