Medyadaki şarkı bölümün içinde geçiyor :) iyi okumalar..
******
Yolda ilerken göz ucu ile Atakan'a baktığımda sanki yalnız kalamadığımız için çok sinirli gözüküyordu. Bir kaç dakika sonra Atakan dayanamayarak dikiz aynasından Nasya'ya ve Bora'ya bakıp " Bizim sizden kurtuluşumuz yok değil mi?" Dediğinde ikisi de gülerek "Evet, yok" demişlerdi.
Atakan bu sefer bana dönerek "Aslında seni gece almam gerekiyordu ama annen izin vermez diye akşama kadar benimlesin çünkü seni götüreceğim yer gece gidilmesi gereken bir yer. Bundan sebepte akşama kadar vakit geçirmek amacı ile bir yerlerde dolaşalım. Belki Bora ve Nasya da ilerleyen saatler de baş başa kalmak isterler " Diyerek ikisine de imada bulunuyordu.
Atakan arabayı sürmeye devam ederken bende anneme Nasya ile kütüphaneye gidiyoruz geç gelebilirim diye ufak beyaz bir yalan içeren mesaj atmıştım.
Hava kararana kadar eğlenmiştik. Arabaya bindiğimiz de Atakan'a "Dönelim artık, Hava kararmaya başladı dediğimde Atakan, "Şuan değil seni bir yere daha götürmek istiyorum," demesi ile sabırsızlık ve heyecan içinde gideceğimiz yere varmayı beklemiştim.
Hava çok kapanmıştı. Atakan:
"Umarım yağmur yağmaz" dediği sırada sağanak yağış başlamıştı. Bora:
"Benim dileklerin kabul olmama şekli olur gibi" demesi ile gülmeye başladığımızda Atakan bana dönerek;
-"Yağmurda ıslanmayı sever misin?" diye sorduğunda ona sırıtarak "bayılırım" demiştim.
Atakan hadi in o zaman demesi ile birlikte arabadan inmiştik. Dakikalarca yağmurun altında müzik olmadan, yağmurun sesi ile dans ettik Atakan beni çekip kendine yaklaştırdığında, yağmur hızını daha da arttırmıştı.
Atakan bana doğru eğildiğinde gözlerimi kapatmıştım dudaklarıma dudakları değdiği sırada yağan yağmur içimde oluşmuş olan ateşi söndürmeye yetmiyordu. Hemen karşılık veremesem de bir kaç saniye sonra Atakan'a karşılık vermeye başlamıştım. Dakikalar sonra Atakan dudaklarımdan dudaklarını çektiğinde alnını alnıma dayayarak konuşmaya başlamıştı.
-" Can Ozan'da ne demiş "Toprak yağmura ben sana aşık olduk yeniden, Bir kadın gelir değiştirir seni alıştığın o sert ve kararlı şeklini.. Sana aşık olmayı deliler gibi istiyorum. ama seni incitip kırmaktan korkuyorum. Sen beni değiştirdin Aysima her sabah sinirle kalkan ben şimdi sabahları sırıtarak,gülerek uyanıyorum." demesi ile ona "Seni değiştiren ben değil içindeki sevgi ama korkma sev beni hem de deliler gibi" dememle tekrar dudaklarımı dudakları ile kapattığında bu sefer ona anında karşılık vermeye başlamıştım. Ne kadar böyle kaldık bilmiyorum ama ayrıldığımızda yağmur hızını azaltmıştı.
Arabaya bindiğimizde Bora bir an hiç ayrılmayacaksınız sandık demesi ile utancımdan yerin dibine girmek istiyordum. Atakan Bora'yı dövecekmiş gibi baktığında Bora küçük çocuklar gibi ağzına fermuar yapıp sustuğunu belli edip, eline telefonunu almıştı.
Bir kaç dakika sonra bildirim gelmesi ile mesaja tıkladım gelen bildirim Bora dan dı bana fotoğraf atmıştı.
Fotoğrafa tıkladığımda ise çok pis utanmıştım. Attığı fotoğraf Atakan ve benim öpüştüğüm fotoğraftı.
Dedikoducu Teyze2:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Soğuk Kahve (TAMAMLANDI)
RomanceRuh eşini üstüne soğuk kahve püskürtmesi ile tanımak ister miydin? (Yarı texting)