Hoaprox – Ngẫu Hứng
SPIRIT BØMB – Ocean
– Ти такий блідий. Глянути на тебе лячно, – Донук говорив повільно, бо був зосереджений на роботі – вранці йому притягли годинник на ремонт.
Чоловіки сиділи за одним столом ще з обіду, і Юнґі, вкотре потонувши у своїх думках, не почув:
– Що? Ще раз.
– Я кажу, що ти білий на обличчі, як стіна, – старший лялькар зиркнув на Юнґі, який сперся на стіл, рахуючи свої таблетки, після розділяючи їх по три штуки. – В тебе болять ноги? Чи ти просто захворів? Сподіваюся, ти бодай не п'єш.
– Ні-ні, все гаразд, я не п'ю, – він провів долонею по жорсткому столу, щоби зібрати всі таблетки в одну купку.
– Гроші потрібні?
Юнґі знизав плечима.
– Якого біса, Міне?.. – Донук із гуркотом кинув на стіл інструменти, підвівшись зі стільця. – Щоб тебе...
Старший лялькар широкими кроками піднявся на другий поверх. Це був його поверх, де були кімната, ванна та кухня. З появою помічника в Донука нарешті з'явився час прибрати свій куточок. Раніше тут був жахливий безлад, а зараз на другому поверсі панував натяк на затишок. Донук навіть відмив сервіз, який за роки покрився липким жовтим прошарком пилу, і купив кілька вазонів із квітами, назв яких він не запам'ятав.
Взявши гаманець, чоловік спустився назад до Юнґі, кинувши йому перед носом добрячу пачку грошей.
– Якось рано.
– Бери гроші, не дратуй мене. Вважай, що це аванс за наступний місяць.
– Та роботи й так мало. Не потрібно, – Юнґі, відчуваючи за собою вже чималий обов'язок, вирішив відмовитися.
Донук лише відійшов, щоби сісти назад за стіл.
– Ти перший розумний працівник у мене за весь час. Твої ляльки навіть мають більший попит, ніж мої. Ти заслуговуєш на премію, – чоловік витяг ноги під столом. – Як там твоя лялька? Ти нещодавно був такий радісний, що я подумав, що в тебе все вийшло. Але зараз ти знову, як ходячий мрець, як мара Господня.
Поки рано говорити.
Юнґі, відчувши легку тривогу, що завібрувала в грудях, закинув у рот таблетку, запив великим ковтком уже холодного міцного трав'яного чаю. Він ще сам не розібрався в тому, що відбувається, не встиг відпочити та усвідомити. Юнґі поки що не готовий ділити цей хрест ще з кимось. Аж раптом почуття ревнощів, що ніхто не має бачити його Чіміна, застрягло десь під ребрами, заважаючи йому вдихнути на повні груди. Жадібність і одночасно тривога ще ніколи не відчувалися так гостро.
ВИ ЧИТАЄТЕ
DMoB | Dollhouse made of blood (UA)
FanfictionВоєнний час середини 20 століття. Повернувшись в місто після отриманої травми на лінії фронту, Мін Юнґі влаштовується на тиху роботу в майстерні відомого лялькаря. Там він знаходить скаліченого зламаного лялькового юнака. Юнґі вирішує реставрувати т...