37. L

141 18 0
                                    

Jaymes Young – Infinity

Empathy Test – A River Loves a Stone


– Чорт, мені здається, десь тут, – Чонґук продовжував триматися за стіни, хоч це й було небезпечно, але іґнорував руку Хосока, коли той намагався допомогти.

– Чому тут?

– Просто я намагався почути, як далеко зупиниться машина, в яку його закинули. Мені здається десь тут. Це точно з цього боку вулиці...

– Тут ще ніхто не шукав, – Хосок озирнувся, оглядаючи вузьку вуличку, на якій багатоповерхові будинки, що майже обвалилися, були побудовані якось дуже близько один до одного.

– Тут так порожньо.

– Усі мешканці загинули, а місто ще не встигли відновити. Кожен будинок тут зачистили, вбивши кожного, хто лишився.

Чонґук упав навколішки, коли спробував відсторонитися від стіни, а голова запаморочилася так сильно, що хлопця ледь не знудило, ось тільки він не їв кілька днів, і відчув лише блювотний рефлекс. Речовина, що циркулювала по венах, змушувала чути якийсь зайвий гомін, а кров – ледь не закипати.

– Ґуку... – Хосок все-таки схопив хлопця під руку, і той нарешті перестав опиратися, бо йому справді потрібна була допомога.

– Ти дійсно не зміг полагодити Чіміна чи збрехав?

– Я... – Хосок дивився в очі Чонґука, бачачи, що той чекає не чесної, а тільки правильної відповіді. – Я міг би все виправити, але мені бракувало часу. Насправді Юнґі багато змінив, Чімін став таким...

– Яким? – Ґук намагався віддихатися, здавалося, кожен крок складніший за попередній.

– Живим.

Ґук уже готовий був іти, але зиркнув на Хосока, перепитавши:

– Живим? Мені він і не здавався лялькою. У ньому є щось щире, щось чистіше та ніжніше, ніж у людей. Знаєш, щось дитяче та безневинне. Юнґі любить його. Та й Чімін теж любить Юнґі. Чімін набагато красивіший, коли він поруч із Юнґі, він усміхається та сяє, як літнє сонце.

Відчинивши двері чергового будинку, почали оглядати квартири. Хосок так сильно поринув у свої думки, що ледве не пропустив кілька дверей.

Зустрівшись знову на виході з Ґуком, чоловік перепитав:

– Що означає... Чімін гарніший, коли він поруч із Юнґі?

DMoB | Dollhouse made of blood (UA)Where stories live. Discover now