AREZRA – Electric Love
Для Сокджина це було ковтком свіжого повітря, нехай приміщення й було прокурене, і легким відпочинком для голови після кількох складних днів, а для Намджуна – черговим робочим нудним моментом, але напрочуд прибутковим. Таємний аукціон для багатих паскуд, що розсілися на дорогих плетених стільцях, що насправді був черговою брехливою обгорткою продажу контрабанди Північним кланом.
Хонґ сидів на балконі другого поверху ліворуч від сцени, а Намджун – праворуч. Поки було темно, чоловіки не помічали один одного. Вони напередодні домовилися про зустріч після аукціону. Чонґук мовчки сидів поряд за столиком, невдоволений і схвильований тим, що йому довелося їхати, а не залишитися з Юнґі та його лялькою.
– Югьоме, – тихо гукнув Намджун, бо хлопець стояв поруч, – дивись, щоб до нас ніхто не підходив.
Той кивнув головою, а потім став за спинами чоловіків.
Напівтемрява приспала Сокджина, він сонно тер очі, намагаючись не позіхнути. Намджун усе дивився на нього, забувши, що поряд за столиком сидить Чонґук.
Світло над сценою спалахнуло – незабаром початок.
– Все гаразд? – тихо спитав Намджун, нахилившись до Сокджина.
Столик був круглий і невеликий, навіть тихий шепіт Чонґук мимовільно чув, але він не звертав уваги, задумавшись про своє. Все-таки це був аукціон, що влаштував Північний клан. Побачити щось таке для Ґука було стресом, бо йому самому ніколи не вдалося провернути щось таке на своїй Південній стороні, щоб збути всю контрабанду за один раз.
Такий невдаха...
– Усе добре, – ще тихіше відповів Сокджин.
Чонґук навіть не відреагував на те, що хлопець раптом смикнувся, щоб швидше прибрати руку Намджуна зі свого коліна. Після цього Сокджин зніяковів, відвернувшись від чоловіка, і почав заглядати на сцену. З цікавості, хто прийшов на це дійство, Ґук почав дивитися, хто сидів за столиками біля самої сцени та на балконах, адже, напевно, він знав усіх цих людей. Коли спалахнуло ще кілька лампочок, то навпроти промайнув знайомий Чону силует. Вони зустрілися поглядом, але Техьон мав такий схвильований та збуджений вигляд, наче давно помітив Чонґука. Батько нарешті взяв його з собою, випустив із дому.
ВИ ЧИТАЄТЕ
DMoB | Dollhouse made of blood (UA)
FanficВоєнний час середини 20 століття. Повернувшись в місто після отриманої травми на лінії фронту, Мін Юнґі влаштовується на тиху роботу в майстерні відомого лялькаря. Там він знаходить скаліченого зламаного лялькового юнака. Юнґі вирішує реставрувати т...