02. O.

321 45 6
                                    

Hurts – Illuminated

Йой! Нажаль, це зображення не відповідає нашим правилам. Щоб продовжити публікацію, будь ласка, видаліть його або завантажте інше.

Hurts – Illuminated

Daughter – Alone / with You

Colours of Bubbles – Home (FUME Remix)


– Скільки Вам дроту? Шість метрів?

– Так, – відповів Юнґі, відраховуючи потрібну суму, щоб розплатитися.

Молодий лялькар витратив весь день на покупки та майже всі заощадження за кілька місяців на необхідні матеріали для ляльки.

Дівчина запакувала необхідне в паперовий пакет. Після чого Юнґі попрямував до наступної крамниці, розмірковуючи, що потрібно попросити в наставника замовити разом із основним інвентарем ще кілька речей особисто для себе.

Ближче до вечора Юнґі завалився додому з важкими пакетами в руках. Розібравши спочатку продукти по полицях, а потім – необхідні матеріали, він взявся возитися навколо ляльки.

Минув тиждень з того дня, як зламана іграшка знайшла собі дім. Сидів біля неї ночами безперервно, намагаючись розібратися в конструкції. Ляльковий юнак виявився простим лиш на перший погляд, але за брудом і блідою глиною, як виявилося, ховався багатий внутрішній світ у буквальному розумінні.

Юнґі зумів зрозуміти, як саме були натягнуті струни всередині руки. Розібравшись із однією головоломкою, на черзі були ще сотні, якщо не тисячі. Він вирішив спробувати зробити все, наче майже з нуля. За два тижні закінчив ліву руку ляльки, замінивши майже дев'яносто відсотків старого матеріалу. Ще тиждень – і друга рука була готова.

На роботі Юнґі влаштував справжній розгардіяш, розподіливши приміщення зручно для себе та наставника, тепер більше не доводилося сидіти в кутку за ширмою. Раніше завалена сміттям комірчина перетворилася на робоче приміщення, де то Юнґі, то хазяїн майстерні могли ховатися по черзі від клієнтів, щоб спокійно гарувати.

DMoB | Dollhouse made of blood (UA)Where stories live. Discover now