29. S.

120 22 0
                                    

https://t.me/jdoneauthor

маю канал, де буду срати москалів і буду писати про alcor six, написання якого продовжу, коли буде друк ції роботи готовий. ще продовжу аквафобію писати. нагадую - дмоб можна замовити друк української версії, напишіть мені.

Teflon Sega & Ozzie – Damage


– Намджун такий... – Чімін змахнув руками. – Величезний.

– Тобі здається, тому що ти крихітка, – Сокджин насупився, розчісуючи волосся, і був дуже незадоволений тим, що йому довелося одягнути піжаму на мокре тіло. – Ти маленький.

Чімін буквально змусив його вийти з ванної, набридаючи та шарудячи під дверима.

– Я попрошу Юнґі зробити мене вищим, – ляльковий фиркнув. – Припини. А Намджун...

– Годі про Намджуна, будь ласка, – хлопець втомлено видихнув, сівши на край ліжка, і Чімін поспішив вмоститися поряд.

– Ні. Просто я бачив його буквально щойно. Він був без сорочки, – той захникав. – Я досі збентежений. Так ніяково.

– Боже мій. Чіміне... – Сокджин був готовий почати нити, аби той замовк. – І ти вже бачив його без сорочки, коли вломився до спальні нещодавно зранку. Юнґі не зрадіє, якщо дізнається, що ти таке говориш і про таке думаєш, негіднику.

– Не ревнуй, не потрібний мені твій чоловік, Джине. У мене вже є.

– Господи...

– Що? Просто я не розумію, – Чімін звивався, притулившись пліч-о-пліч хлопця, трохи навалившись. – А що не так із Намджуном? Чому він тобі не подобається?

– З ним усе так. Я просто не певен, що мені подобаються чоловіки.

– Не впевнений? – Чімін примружився.

– Не впевнений.

– Я пам'ятаю, що ти мені розповідав про те, що боїшся, не хочеш ускочити в це, бо почуваєшся боржником. Але зараз я питаю не про це. А про близькість... Чи Намджун просто не твій тип? Що ж у тебе за типажі такі?

– Припини. Я так і знав, що не можна тобі про це говорити. Дошкулятимеш.

– О, – Чімін раптом зрадів, оживившись, і обійняв Сокджина за шию. – Тобі треба поговорити про це з Техьон. Адже в нього є...

– Я знаю, що він із Ґуком. Складно не здогадатися – у Ґука прямо на обличчі все написано, відколи тут Техьон з'явився. Хоча мені невтямки, що йому подобаються хлопці. Я не помічав цього за кілька місяців, доки він тут.

DMoB | Dollhouse made of blood (UA)Where stories live. Discover now