Невеличкий флешбек. Приємного читання.
Au/Ra – Outsiders
Daughter – Home
The Moth & The Flame – Life In The Doorway
Декілька юних японських дівчат, які приїхали в місто, щоби працювати в борделях, пошепки обговорювали, у кого кишені тугіше набиті грошима. Красуні стояли в кутку за ширмою, чекаючи, коли до них звернуться.
Це була приватна вечірка багатих хлопчиків.
Чон Чонґук лише приніс туди випивку.
Помітивши чотирьох дівчат із високими зачісками та у відвертих шовкових халатах червоного пекучого кольору, він широко розплющив очі.
Хтось легенько штовхнув його в плече, сказавши:
– Ґуку, не витріщайся. Ось гроші.
Той обернувся, але людина, що зверталася до нього, була набагато нижчою. Ґуку знадобилося кілька секунд, щоб у напівтемряві зрозуміти, що той хлопець стоїть не на рівні очей. Це був один із багатеньких хлопчиків.
Прокляття.
– Так, дякую, – Чонґук легенько вклонився, взявши виторг за алкоголь.
Щойно до бару потрапили кілька пляшок контрабандного імпортного білого вина, то його купили за лічені хвилини, а плітка не встигла навіть на губах висохнути. Ось тільки ризикувати дупою й морочитися з усім довелося саме Ґуку.
Ще раз роздивившись приміщення, щоби запам'ятати атмосферу, Ґук попрямував до виходу. До воріт його ввічливо проводили, ніби він зовсім не хлопчик на побігеньках, а має право підвести погляд вище підлоги.
Надворі було досить вітряно. Прохолодний весняний вітер витяг із легень Ґука аромат вина, опіуму та пудри розгульних дів. Думаючи про те, чи сподобалася б йому самому така вечірка, хлопець крокував уздовж вулиці. Поки що він навіть не хотів знати, про що можна говорити з такими розкішними наркоманами, багатими синочками важливих і не дуже важливих людей. Хлопець не мав огиди до них, але й у захваті не був. Якби вдалося прорватися працювати прислугою хоча б одного з них, він навіть погодився б заради розваги.
ВИ ЧИТАЄТЕ
DMoB | Dollhouse made of blood (UA)
FanfictionВоєнний час середини 20 століття. Повернувшись в місто після отриманої травми на лінії фронту, Мін Юнґі влаштовується на тиху роботу в майстерні відомого лялькаря. Там він знаходить скаліченого зламаного лялькового юнака. Юнґі вирішує реставрувати т...