Skott – Mermaid
Юнґі повернувся в кімнату, випадково грюкнувши дверима, і Чонґук аж підвівся на ноги, здивовано дивлячись на чоловіка.
Той лише відмахнувся, боячись, що Чімін неміцно спить, отже, може щось почути:
– Все добре, – але заперечно похитав головою, кивнувши на сплячого Чіміна, мовляв, про це треба говорити не тут.
Чонґук розгублено кивнув, а потім почув голос Намджуна – той покликав його. Потрібно було йти.
– Коли ти ходиш будинком, то тебе так чутно, наче двері вибиваєш, а не зачиняєш, – тихо засміявся Ґук.
Юнґі втомлено видихнув, опустивши голову. Чон за два широкі кроки опинився біля Юнґі, міцно обійнявши того, щоб хоч якось підтримати. Це тривало лише секунду, але означало так багато.
Щойно двері за Чонґуком зачинилися, Юнґі здалося, що повітря закінчилося. Він клацнув клямкою, а потім обернувся до хлопця, який ховав обличчя у вигині ліктя та трохи крутився, притиснувши коліна до живота, наче ліг клубочком. Не уявляючи, на скільки часу він сам заціпенів, стоячи біля ліжка, Юнґі нарешті втомлено опустився на коліна та взяв Чіміна за руку, акуратно підтягнувши до себе, щоб по черзі притулитися губами до кожного тонкого й прохолодного від сну пальчика, і навіть не уявляв, що за дверима в коридорі стояв Намджун, який відігнав від себе найманців, і не квапився постукати, бажаючи трохи послухати.
Юнґі обіцяв собі не говорити зайвого, доки Чімін спить, але не витримував.
Чоловік цілував тонку кисть, промовляючи:
– Він втомився від проблем, Чіміне... А я не втомився. І ніколи не втомлюся. Тебе ніхто не скривдить.
Намджун розібрав ці слова, щільно притиснувшись до дверей, і був готовий закричати, що все не так, що він не втомився захищати Сокджина.
А потім він зрозумів, що Юнґі плакав. Тихі короткі схлипи, які тривали лише кілька секунд, змусили подумати про те, скільки разів сам Намджун не витримував і плакав, напившись від болю Сокджина або від його необережних слів. До зустрічі з цим хлопцем командир, здається, востаннє так безглуздо плакав тільки в дитинстві.
П'яна голова загнала його в глибокі роздуми, чоловік втратив відчуття часу, так і заціпенівши в коридорі, поки не прийшов до тями, коли почув, як Чімін прокинувся.
ВИ ЧИТАЄТЕ
DMoB | Dollhouse made of blood (UA)
Fiksi PenggemarВоєнний час середини 20 століття. Повернувшись в місто після отриманої травми на лінії фронту, Мін Юнґі влаштовується на тиху роботу в майстерні відомого лялькаря. Там він знаходить скаліченого зламаного лялькового юнака. Юнґі вирішує реставрувати т...