Lorn – Anvil
Юнґі підняв слухавку. Почувши знайомий жіночий голос, він видихнув, а потім відчув, що поза шкірою памороззю обсипало. Хазяйка квартири радісно привіталася та пообіцяла навідатися завтра. У кутку в коробці вже було підготовлено ляльку, яку Юнґі збирався їй подарувати. Жінка натякала, що була б рада такому презенту, хоча лялькар і так збирався змайструвати ляльку власникам квартири.
Надворі темніло. Юнґі зачинив вікно та ввімкнув світло лише на кухні. Вмившись і розчесавши волосся, він повернувся до Чіміна. Сон хлопця був чуйним, той часто крутився, його тонкі вії тремтіли. Юнґі виконував обіцянку, він будив хлопця щодня, тому той і почав спати, як жива людина, шарахаючись гучних звуків.
Викрутивши лампочку з торшера, чоловік кинув ту в шухляду. Не хотілося, аби Чімін раптом ввімкнув світло, бо хтось чужий міг заглядати у вікна. Хотілося темряви для двох.
Лише холодний ключ у руці нагадував, що все, що відбувається, вийшло за рамки. Натягнувши усмішку, Юнґі почав прокручувати ключ. Щойно Чімін розплющив очі, то помітно здивувався, чому кімната потонула в напівтемряві. Юнґі м'яко поцілував його в щоку та, стомлено видихнувши, ліг поряд.
Досі не придбав Чіміну пташку або кошеня. Щось зупиняло Юнґі, він тонув у своїх суперечностях, хоч і знав, що Чімін дуже чекає.
– Котра година?
– Приблизно шоста година вечора.
На кухні було помітно накурено.
Чімін підвівся, щоб озирнутися, і далі невтомно запитував:
– Ти прийшов раніше чи тут ще хтось був?
– Хто, крім нас, міг би бути тут? – Юнґі здивувався та підгріб хлопця ближче до себе, щоб міцніше обійняти.
– Але на кухні так накурено... – Чімін примружився.
– Я курив.
– Так багато?
Юнґі провів долонею по волоссю ляльки, усміхаючись:
– Я мусив викурити всю пачку, щоб дістатися до твоєї записки.
Чімін здригнувся та завмер. Він був досить сором'язливим, щоб ударити Юнґі по руках і втекти з обіймів у ванну, а потім кілька хвилин приходити до тями та обмірковувати відповідь. Але цього разу він лише притулився та підгріб ковдру, щоб сховатись.
ВИ ЧИТАЄТЕ
DMoB | Dollhouse made of blood (UA)
FanficВоєнний час середини 20 століття. Повернувшись в місто після отриманої травми на лінії фронту, Мін Юнґі влаштовується на тиху роботу в майстерні відомого лялькаря. Там він знаходить скаліченого зламаного лялькового юнака. Юнґі вирішує реставрувати т...