Empathy Test – Bare My Soul
Величенький і довгоочікуванний флешбек.
У ті роки всі міста потопали в опіумі, насильстві та вбивствах у білий день, що аж ніяк не ставали новиною. Спокійно було лише в заможних районах, де максимальними інцидентами вважалися пограбування квартир. Чха Синвон був родом із найрозкішнішого безпечного району. Народившись зі срібною ложкою в роті, він не мав уявлення, що насправді коїться на фронті та поза рідним містом, поки до його будинку не проникли злодії і не вбили батьків.
Хлопець недовго сидів у чотирьох стінах, а почав зв'язуватися з друзями батьків, щоб знайти роботу. Напрочуд легко переживши смерть рідних, він зумів за лічені тижні зв'язатися з усіма потрібними людьми. Саме в такий спосіб хлопець був утягнутий у світ, що трохи відрізнявся від звичного. Це було пов'язано з політикою – Чха Синвон опинився на протилежному боці та став тим, проти кого воювали усі, хто його оточував раніше. Відкривши в собі навичку виготовлення вибухівки, він почав непогано заробляти, а згодом кочувати по всьому материку.
Вступивши до лав тих, хто бореться на боці Китайської Народної Республіки, Чха Синвон щодня ризикував життям, продаючи вибухівку та налагоджуючи зв'язки у різних містах. У молодому віці за допомогою свого таланту спілкуватися з людьми, що дістався від батька, хлопець зміг дістатися верхів і очолити кілька штабів, що стосувалися терористичних актів. Бій безпосередньо з автоматом в руках ніколи не приваблював його, хлопець вважав за краще вести ігри прихованими шляхами та зовсім не бажав ставати гарматним м'ясом. Згодом він став практично вчителем, як і його мати, але навчав трохи іншій математиці – виготовленню вибухівки. Динаміт, тротил, пластид – у цьому Чха Синвону не було рівних серед китайських комуністів.
ВИ ЧИТАЄТЕ
DMoB | Dollhouse made of blood (UA)
FanfictionВоєнний час середини 20 століття. Повернувшись в місто після отриманої травми на лінії фронту, Мін Юнґі влаштовується на тиху роботу в майстерні відомого лялькаря. Там він знаходить скаліченого зламаного лялькового юнака. Юнґі вирішує реставрувати т...