32. F.

159 24 0
                                    

Elley Duhé – Love Me Hard


Аромат осені та рум'яного листя теплим вітром вривався в прочинені вікна кімнати, і Сокджин, що заснув під ранок, спав, сховавшись з головою під ковдру. Намджуну не хотілося його будити, він лише стояв біля стіни, усміхаючись, що одна рука хлопця звисала з ліжка, упираючись пальцями в підлогу.

– Джине, ти все проспиш.

Хлопець смикнувся, відразу вибравшись з-під ковдри, і з переляком запитав:

– Котра година?!

– Дев'ята година ранку.

У їхньому житті було дуже мало свят. Будь-яке свято перетворилося для Намджуна в робочі будні та справи, ділові зустрічі та відрядження, а Сокджин звик, що чоловік, втомлений і з тихими історіями, святкував з ним щось пізно ввечері, сидячи в альтанці за будинком теплими вечорами або в задушливій вітальні, якщо погода була не дуже.

– А чому ти не на роботі? Коли ти приїхав? Чому так рано?

– Я закінчив усі справи на озерах. Сьогодні буде лише вечеря з гостями, більше жодних справ, на роботу не йду. Щойно приїхав.

Сокджин, поправивши волосся, підвівся з ліжка, усміхнувшись:

– Я все встиг.

– Я вже знаю, – Намджун зробив крок ближче, міцно обійнявши хлопця. – Дякую. Мені сказали, що ти пізно ліг.

– З днем народження, – Сокджин обійняв у відповідь.

– Дякую, сонце.

Хлопець поморщив ніс, за рік так і не зміг звикнути, що Намджун, чоловік, який лякав кожного, міг так просто говорити різні милі слівця. Хоч би скільки разів хлопець просив припинити – не спрацьовувало, залишалося тільки змиритися.

– Як твої справи? – Сокджин вибрався з його обіймів.

– Все нормально. Добре, що ти не поїхав. Тобі було б нудно.

За стільки часу поряд, вивчивши поведінку Намджуна, Джин так і знав, що той на свято спробує вирішити всі справи, щоб швидше повернутися, але день не обіцяв бути спокійним, як і завжди, і Намджун повинен був влаштувати вечірку. Прислуга почала приготування ще з вечора, щоб наступного дня все було готове, і Сокджин взяв більшу частину справ на себе. Не встиг чоловік переступити поріг, як прислуга поспішила вилити на нього довгу розповідь про те, як Джин готував м'ясо, рис і солодощі, а потім лаявся з музикантами за список композицій.

DMoB | Dollhouse made of blood (UA)Where stories live. Discover now