Twenty7 – Eyes on You
Прокинувшись зарано, Юнґі здалося, що він прокинувся після нічного жахіття, хоча за мить забув, що снилося. На вулиці стояла густа сірість, а з-за туману ледве було видно червоний світанок.
– Я не втомився. І я люблю тебе... І все буде добре, – обнявши сплячого Чіміна міцніше, прошепотів Юнґі, немов сп'янілий.
Коли хлопець розплющив очі, побачивши, що ще навіть сонце не встигло зійти, то зрозумів, що щось не так. Він прибрав ноги трохи далі від ніг чоловіка, знаючи, що вранці його щиколотки холодні, а потім потерся носом об шию Юнґі.
– А чому ми так рано? – Чімін звучав зовсім тихо та сонно.
– Нам треба поговорити, Мінні.
«Нам потрібно поговорити, милий», – це те, що колись сказав Хосок, почавши важку розмову про те, як догодити Господарю, а потім чужий чоловік вивів хлопця з майстерні.
Чімін почав нервуватися, але він довіряв Юнґі всього себе, і не мав права злякатися лише від цих слів.
Він різко підвівся з ліжка, похитнувшись, одразу ж запхав ноги в трохи великі білі капці, які знайшов учора в Сокджина, а той, глянувши, що Чімін бігає по дому босий, люб'язно їх віддав.
– Про що?
– Іди до мене, маленький, не тікай, – Юнґі простягнув руки, і пошарпаний від сну Чімін слухняно повернувся в обійми. – Тільки не бійся, гаразд?
– Тепер я боюся.
– Ходімо на вулицю?
Чімін, підібгавши губи, кивнув. Він зібрався швидше, ніж Юнґі, і навіть не причесався, так і залишившись скуйовдженим. Посміхнувшись тому, як Чімін обвив шию довгим шарфом, Юнґі взяв хлопця за руку, щоб піти за будинок. Перед тим, як зійти з сходинок, чоловік притягнув лялькового до себе, щоб застебнути всі ґудзики його пальта. Чімін підозріло спостерігав за діями свого чоловіка, хвилюючись, поки вони обходили будинок, прямуючи до альтанки.
Дуже тонкий шар снігу після холодної ночі так і залишився на землі. Чімін зацікавлено спробував придивитись, де закінчувався блідий сірий серпанок туману, яким був оповитий весь сад.
Щойно хлопець забіг у альтанку під навіс, то Юнґі міцніше стиснув маленьку акуратну руку. Зараз дійсно надто невдала мить, але чоловік хотів це зробити, поки не пізно.
ВИ ЧИТАЄТЕ
DMoB | Dollhouse made of blood (UA)
Fiksi PenggemarВоєнний час середини 20 століття. Повернувшись в місто після отриманої травми на лінії фронту, Мін Юнґі влаштовується на тиху роботу в майстерні відомого лялькаря. Там він знаходить скаліченого зламаного лялькового юнака. Юнґі вирішує реставрувати т...