Part 2 max

352 17 0
                                    

Aleksin nk

Olin saanut edeltävänä päivänä vilmaan tiedon että olen 8d luokalla ja, että ensimmäinen tunti olisi äidinkielen luokassa, mutta mistä helvetistä mun pitäis tietää missä se on. Tietämättömänä jäin vain katselemaan ympärilleni seuraten minne muut ovat menossa. Tunsin käden olkapäälläni jota pelästyin suuresti. Käännyn ympäri ja näen sen henkilön ja sen porukan jota vähiten halusin nähdä. Ilmeisesti Maxin käsi oli parhaillaan olkapäälläni. Katson häntä peloissaan. Tunnen tuon työntävän minut maahan ja kaksi hänen takanaan ollutta poikaa tulee uhkaavasti kohti minua. Toinen pojista nostaa nyrkkinsä ilmaan ja on jo valmis lyömään, kunnes tuo sama poika joka oli minut aiemmin vetänyt tilanteesta pois tuli ja otti tämän kädestä kiinni. Pidin edelleen käsiäni pääni suojana makaen vieläkin maassa. Tuo olli huutaa kai hänen kaverilleen "Tommi tuu auttaa"

Uskaltaudun nostamaan katseeni jolloin nään tämän ollin ja ilmeisesti tämän kaverin tommin. Tommi on todella pitkän ja lihaksikkaan näköinen. Näen myös nopeaa vauhtia loittonevan maxin porukan. Olli kyykistyy viereeni ja kysyy "onks kaikki hyvin" katson häntä nopeasti silmii, mutta käännän katseeni heti pois. Mumisen hänelle vastaukseksi jotain "kaikki hyvin" kaltaista. Tämä nousee ylös ja ojentaa kätensä merkiksi että tarttuisin tähän ja nousisin ylös. Teen sen, mutta tuo vetää minua ylös ehkäpä vähän liian kovalla voimalla jolloin horjahdan hänen päälleen. Tilanne on nöyryyttävä, mutta Olli näyttää todella rennolta tässäkin tilanteessa. Irrottaudun Ollista, mutta ennen kuin ehdin lähteä hän avaa suunsa ja tokaisee "tiedäks missä sun luokka on" johon vastaan totuuden mukaisesti "öö en mut äikän luokkaan pitäis päästä" "ooks 8deellä" tuo kysyy johon nyökkään. "Oon siis sun kaa samalla luokalla" hän vastaa hymyillen ottaen oikeasta kädestäni kiinni. Olli lähtee kuljettamaan minua kohti äidinkielen luokkaa. Hän avaa oven minulle ja astun sisään samalla huomaten takarivissä istuvan maxin porukan. Katsahdan olliin joka katsoo opettajaa. Opettaja kysyy meiltä "missäs sitä ollaan oltu, olette kaksi minuuttia myöhässä" aivan vitun ärsyttävän oloinen opettaja, mutta olli vastaa tähänkin todella rennosti "autoin aleksia löytämään tänne" opettajan katse siirtyy minuun ja hän alkaa hieman hymyillä. "Ainiin tässä on meidän luokan uusi oppilas Aleksi. Aleksi kerro vähän kuka olet" hän sanoo samalla tarttuessaan käteeni ja vetäen minua luokan eteen. "Joo ööm oon aleksi" vastaan katse maassa. Takapenkistä kuulen pari "vitun homo" "iha hintin näköne" "hyi saatana" ahdistun ja käteni alkavat täristä hieman. Olli taisi huomata tämän sillä hän ottaa toisesta kädestäni kiinni ja tokaisee opettajalle "mihi me istutaan" opettaja vastaa ollille "tulitte myöhässä ja paikat päätettiin jo mutta voitte mennä istumaan tuonne keskelle takariviä jossa näyttäisi olevan kaksi paikkaa" voi vittu ajattelen sillä max istuu ihan vieressäni. Mitäköhän tästäkin vuodesta tulee.

Kello tulee puoli kaksitoista jolloin meillä alkaa ruokailu. Olin piileskellyt välitunnit vessassa koska en halunnut näyttäytyä ihmisille mutta tällä kertaa en ehtinyt pakoon vessoille, kun olli tarraa kädestäni. "Hei mis sä oot ollu. Koitin ettii sua välkillä" hän sanoo. Meillä oli ollut eri tunnit kun ollilla oli ollut tuplatunti köksää. "Ööm een tiiä" vastaan ollille. "Ookkei no mut tuuks mun ja mun kavereiden kaa syömää" olli sanoo minulle samalla kävellen kohti ruokalaa. "ööm joo voin mä tulla"

Kävelimme ollin kanssa kohti pöytää missä oli neljä muuta poikaa. (A/n ja joo näil on ny samat ruokailut ja kaikki muutki tilat vaik kaks näist onki lukios) Ruokana oli makaronilaatikkoa jota en ottanut kuin muutaman makaroonin. Lisäksi otin vesilasin.  Istuin ollia vastapäätä ja jonkun blondin pörröhiuksisen viereen. "Tää on aleksi. Se on uus ja tuli mun kaa samal luokal" kuulen ollin sanovan. Katsahdan häntä päin ja kaikki muutkin katsovat minua kunnes vieressni istuva poika sanoo pirteästi.  "ai kiva oon joonas" pitkähiuksinen brune sanoo "moi oon niko" He kaikki esittäytyvät minulle ja seuraava kysymys kohdistuu minuun ja se menee näin "soitaks sä jotai" joel sanoi. "Ööm joo rumpui mut ny oon kiinnostunu teknisist jutuist eli sellasii dj juttui" vastaan yllättävän pitkästi. Puhumme hetken musiikista kunnes joonas katsahtaa lautaseeni ja sanoo "oho sul ei vissii ollu nälkä" en osannut odottaa tätä joten menen hieman paniikkiin mutta päästän suustani
"mm n-nii j-oo e ei oo mun l-lempi ruokaa" huomaan ollin katsovan minua hieman säälien tai ehkä jopa vähän arvaten. Katson muiden lautasia jotka ovat täynnä makaronilaatikkoa vaikka olemmekin jo istunet tässä pöydässä hetken.

Vika tunti meillä oli ollin kanssa historiaa. Tunnin loputtua olli sanoi
"Tuuks meil tänää" yllätyin hieman sillä ei kukaan yleensä kanssani tahtonut vapaa-ajalla olla. Kuitenkin kieltäydyin sillä menin täysin paniikkiin enkä usko että olli oli tosissaan kun sanoi haluavansa hengata kanssani. Sanoimme heipat ja lähdin kävelemään kotia päin.

***
Oho jo toine luku tänää mut joo jos tykkäätte täst nii laittakaa tähti <3
742words

Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLAWhere stories live. Discover now