Aleksi
Opettaja jakaa meidät ryhmiin ja sitten saamme aiheen josta kerromme. "Ryhmä yksi! Niko, Olli, Kerttu, joonas ja Saara" Voi vitun vitun vittu. Sinne meni kaikki toivo. "Ryhmä kaksi! Minna, Eerika, Juho, Aapo ja Nestori" Ei vielä minua. "Ryhmä kolme! Aleksi, Max, Santeri, Julius ja Väinö" Ei. Ei. Ei voi saatana. Ryhmääni kuuluu koko saatanan Maxin porukka paitsi kaksi heistä. Ryhmässäni ei ole ketään ei KETÄÄN joka ei kiusaisi. Huomaan Maxin virnuilevan katseen minussa. Tämä ei tiedä hyvää.
Siirryimme käytävään tekemään sitä vitun projektia. Aiheeksi saimme niinkin helpon kuin miten lentäminen on mahdollista ja miksi osalla eläimillä on siivet. Eli aika vitun ärsyttävä aihe. Istumme käytävän päässä olevalle pöydälle. Kuulen Maxin sanovan vittuilevasti "Noh mitäs pikku Aleksille kuuluu" "hmm" vastaan "saatanan pentu puhu silleen et mä kuulen" hän sanoo tarttuessaan minua olkapäästä. En vastaa hänelle mitään mutta työnnän hänen käden irti minusta. En tiedä minne Ollin ryhmä meni mutta toivoisin Ollin olevan tässä nyt. "Hei rääpäle tehdäänkö silleen että sä vaikka tekisit tän koko paskan yksinäs" en vastaa mitään vaan alan kirjottamaan jotain paperille jonka åsaimme opettajalta. Parin minuutin kuluttua Max sanoo hieman vihaisesti "ethän sä paska oo saanu melkee mitää kirjotettuu" minulla alkoi todella mennä hermot ja yllätyin mitä uskaltauduin vastaamaan "no etin tässä parhaillaan tietoa ja voin luvata et tää edistyis aika vitusti nopeemmin jos vaikka auttaisit" tuon sanominen oli virhe. Max tarraa käsivarrestani ja nostaa ylös tuolilta hän sanoo todella vihaisesti "pilkkaaks sä mua" hän pitää edelleen todella kovaa käsivarrestani kiinni. Vastaukseksi vai pudistan päätäni, mutt hän ei näytä tyytyvän vastaukseen. Pöytä jonka luona teimme projektiamme oli iha portaiden vieressä. Max kuljetti minua käsivarresta melkein kantaen portaiden viereen. "Päästä irti" sanon riuhtoen itseäni irti hänen otteestaan. En kuitenkaan onnistu pääsemään irti. Tunnen kun hän työntää minut alas portaista ja sitten pimenee.
***
Semmone täl kertaa. Toivotaan ettei alelle käyny pahasti. Entä missä olli on.
😮😮
312 words
ESTÁS LEYENDO
Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLA
FanficJos toinen on täysin hajalla, eikä tiedä edes kuka itse on? Voiko toinen ihminen tulla nostamaan pohjalta? Aleksi muuttaa ouluun juuri ennen kasi luokan alkua, koska hänen vanhemmat erosivat. Mitä Aleksille tapahtuu kun isä alkaa juomaan ja käyttäy...