Part 1 söpö poika

399 16 0
                                    

Aleksin nk

Heräsin muutama minuutti sitten ja nyt käyn sotaa pääni sisällä, että nousenko vai jäänkö vielä nukkumaan. Tosin tänään aloittaisin uudessa koulussa kasiluokan joten nouseminen taitaa olla se järkevämpi vaihtoehto. Muutin isäni kanssa ouluun noin viikko sitten, mutta en ole suostunut poistumaan talosta, vaikka isä koko ajan yrittääkin raahata minua tutustumaan uusiin ihmisiin. Tänään kuitenkin se on tehtävä, joten nousin sängyltäni ja kävelin vaatekaapilleni. Valitsin tämän päivän asuksi mustat revityt farkut ja mustan hupparin jossa on selän puolella on ac/dc logo. Halusin ottaa kaapistani pelkkää mustaa. Toivoen että silloin minä en erottuisi muista koulun oppilaista. Poistuin huoneestani ottaen samalla mustan kånken reppuni mukaan. Käyn vielä vessassa pesemässä hampaani ennen kuin kävelen portaat alas.
Isäni nukkuu vielä, mutta en ees ihmettele, sillä kello on 7:40. Kävelen suoraan keittiön ohi enkä edes ajattele että menisin syömään. Siirryn eteiseen ja alan sitomaan mustia converse merkkisiä kenkiä jalkaani. Astun ovesta ulos ja alan suunnistamaan koululleni google mapsin avulla.

Saavuin koulun pihaan klo 7:59 ja koulu alkaa 8:10. Olisin voinut lähteä myöhemmin, mutta en tiennyt kauanko minulla kestäisi tänne tulla.

Pihalla näkyy paljon pieniä kolmen tytön porukoita, mutta mieleeni jäi kaksi poikaporukkaa joista toisessa oli aivan helvetin söpö brune poika. Ja toisessa todella pitkiä ja pelottavan näköisiä poikia.

Kävelen koulun seinää kohti ja pysähdyn nojaamaan siihen. Otan puhelimen taskustani samalla huomaten että todella moni tuijottaa minua. Ahdistun tilanteesta, mutta koitan pitää katseen ja keskittymiseni puhelimessani. Huomaan kuitenkin toisen niistä poikaporukkista liikkuvan kohti minua. Se on se porukka missä on vain minua pään pidempiä poikia, jollon huomaan käteni alkavan täristä vauhdikkaasti. ( a/n en legit kestä tota vauhdikkaasti sanaa ku tulee vaa mielee teletapit ja se imuri😭)
Poikaporukka lähestyy edelleenkin minua kohti vaikka he ovat enää muutaman metrin päässä minusta. Yksi niistä pojista tulee todella lähelle minua, mutta ennen kun hän ehtii sanoa tai tehdä mitään, tunnen kun joku ottaa tärisevästä kädestäni kiinni ja vetää minut pois tilanteesta. Tunnistan tämän pojan kuuluvan siihen toiseen poikaporukkaan. Hän on se todella söpö poika ja nyt hän kuljettaa minua kädestä pitäen jonnekkin.

Pysähdymme näemmä koulun toiselle reunalle jolloin poika avaa suunsa ja sanoo "noiden kaa ei kannata joutuu huonoihin väleihin" hämmennyn hieman ja vastaan vain nyökkäämällä pitäen katseeni maassa. Tuo jatkaa puhumista " oon Olli, ooks uus" Vastaan tälle mumisten "joo oon" "mikä sun nimi on" Tämä Olli jatkaa kyselyä "Aleksi" vastaan. Toivon että hän kuuli mitä sanoin, koska se olisi noloa alkaa toistelemaan. "Ootko muuttanu tänne vasta" olli kysyy. Vastaan tänne "joo viikko sitten vihdistä" "sul tuskin on vielä kavereita täältä nii voit aina olla mun ja mun kavereiden kaa. Ja varsinki jos joku Maxin porukasta tulee ees puhuu sul nii kerrot heti" Olli kertoo loppua kohden muuttuen yllättävän vakavaksi. Eli ilmeisesti yksi niistä pojista on Max. Veikkaan että hän oli se joka tuli lähemmäs kuin muut eli tavallaan porukan boss. Herään ajatuksistani kun Olli heiluttaa kättään naamani edessä saaden huomioni. "öö ööm siis joo käy se" sanon hieman nolostuen kuuntelemattomuuttani (a/n ny on pitkä.... sana siis) Onneksi koulun kellot pelastivat minut ja pääsin livistämään tilanteesta, mutta tunsin silti Ollin katseen selässäni.

***
Eka osa ulkona woo 🎉
Kertokaa sit iha suoraan et mitä täs ois parannettavaa<3
525 words

Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLADonde viven las historias. Descúbrelo ahora