okei hei eka pienet sille et täl kirjal on lukuja 6,66k hahaha. Ja hei syvät pahoittelut epäaktiivisuudesta mut oma terveys on ollu vähä vaakalaudalla lähiaikoina, mut eihän täst oo ku suunta ylöspäin!!
Words 556Aleksi
Olen nyt ollut kotona yhden yön niin, että isäkin on ollut täällä. Yllätyksekseni hän oli selvinpäin!! Ja ihan mukavakin. Hän kyseli kuulumisiani ja pahoitteli hänen käytöstään. Loppuillan katsoimme televisiota yhdessä. Hän vaikutti oikeasti kiinnostuneelta kun kerroin koulusta ja elämästäni. Tosin jätin joistain asioista mainitsematta, mutta se ei ollut se pointti vaan se, että onko hän nyt muuttumassa parempaan päin? Uskon antavani hänelle ainakin mahdollisuuden muuttua... En tiedä olenko tekemässä virhettä vai onko tämä uusi alku?
-
Nyt on siis maanantai aamu ja pitäisi raahautua kouluunkin.
Tein aamutoimeni ylhäällä, eli vaihdoin vaatteet ja pesin hampaani, mutta nyt olen menossa alakertaan laittamaan ulkovaatteet ja sitten suunnistamaan koulua kohti. Isä ilmeiseti nukkui vielä sillä en nähnyt häntä hereilläkään.Asuin ovesta ulos ja kävelemään koululle. Otin puhelmien taskustaini... 137 avaamatonta viestiä sekä 24 vastaamatonta puhelua... Olin eilen isäni kanssa alakerrassa koko illan enkä ollut katsonut puhelintani ollenkaan. Avaan minun ja ollin keskustelut.
Olli<3: Kaikki hyvin?
Olli<3: Aleksi?
Olli<3: Haloo???
Olli<3: Hei vastaa
Olli<3: alan huolestuu
Olli<3: oikeesti ale vastaa!!Näitä samanlaisia viestejä jatkui vielä kymmeniä, myös ryhmächattiimme oli tullut viestejä.
Alfa Tommin apinat
Ollu<3: Onks joku kuullu alest!!
Olli<3: Se meni tänää sen isän luo eikä oo ny vastannu viesteihin!!
Joonas: Olli hengitä! Sil on varmasti kaikki hyvin, mut ei se kyl mitää viestii oo laittanu
Olli<3: En ikinä anna itelleni anteeks jos sil on käyny jotai!!!!
Joonas: Olli oikeesti nyt hengität, sillä on ihan varmasti kaikki hyvin!! Eikä se ois todellakaan sun syytä!
Olli<3: Miten nii mikä "se" Eli sil on käyny jotai!
Joonas: Ei sil oo mitää käyny! Mä tuun sinne nyt ja sil välil sä hengität
Tommi: mä oon jo mautos tulos Ollil, otanko jotai kyytii?
Joonas: mä kävelen ton tien yli nii oon Ollil eli ei tarvii
Joel: ota mut kyytii
Niko: mua ei tarvii ottaa. Käyn alen ovel ja tuun sit Ollil
Tommi: okei eli itan Joelin kyytii ja sit tullaa Ollil.Niko: ketää ei avaa
Niko: oon soittanu ovikelloo ja koputellu mut ei mitää.Aleksi
Voi ei. Onks ne kaikki ollu noi huolissaa musta? Ja miten me ei kuultu ovikelloa tai koputuksia? Ehkä meillä oli leffan äänet liian kovalla. No mut oon ihan pian koululla nii pääsen kertomaan Ollille ja muille että kaikki on hyvin!
Pääsen koulun pihaan josta jo näenkin kaikki jätkät piirissä. Olli itkee Joonasta vasten... Kävelen lähemmäs heitä. Niko katsahtaa minua kohti ja lähtee juoksemaan luokseni. Niko nappaa minut tiukkaan haliin. Muutaman sekunnin kuluttua kaikki muutkin jätkät ovat ympärilläni halaamassa minua.
Hetken halailun jälkeen avaan suuni. "Hei kaikki on hyvin! Ei mul oo sattunu mitään" Irtaudumme halista ja Olli tulee lähemmäs minua. Hän ottaa poskistani kiinni ja katsoo minua syvälle silmiini, kunnes vetää minut suudelmaan... keskellä koulun pihaa... mehän erosimme...
Olli irtaantuu suudelmasta, johon en vastannut... hän pitää käsiään edelleen poskillani ja katsoo silmiini. Tuntuu että hän katsoo lävitseni. Niin syvälle etten pystyisi ikinä salaamaan mitään asioita häneltä. Hän näkisi kaiken lävitseni.
Kellot soi... mitäköhän tästä päivästä tulisi.***
Okei joo aika sekava enkä oo päivitelly pitkää aikaa joten jos oot unohtanu jotai nii aina voi palata luvuissa taakse päin:D
Vitsiä ette tänäänkään saa (anteeksi)Words 556
YOU ARE READING
Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLA
FanfictionJos toinen on täysin hajalla, eikä tiedä edes kuka itse on? Voiko toinen ihminen tulla nostamaan pohjalta? Aleksi muuttaa ouluun juuri ennen kasi luokan alkua, koska hänen vanhemmat erosivat. Mitä Aleksille tapahtuu kun isä alkaa juomaan ja käyttäy...