609 words
Sis vatoitus joten iiiso tw
Jatkuu siit mihi jäi___
Aleksi
Tuo mitä äsken koin oli jotain taivaallista. Haluan tuon tunteen heti takaisin. Päätän toteuttaa suunnitelmani ja painan vuorostani huuleni ollin vastaaville.
Vau. Olli laskee minut takaisin pilvilinnoistani aloittamalla keskustelun "Mm aleksi... mulla on tunteita sua kohtaan." Okei perun sanani. Nyt olen pilvilinnassa. En voi uskoa mitä juuri kuulin saatika mitä äsken tapahtui. "Mullakin on tunteita sua kohtaan" vastaan ollin tunnustukseen. Olli vetää minut suudelmaan uudelleen."Ha-haluisitko sä seurustella mun kanssa" olli kysyy varoen.
En vastaa ollin kysymykseen sanoilla, vaan liitän huuleni jälleen ollin huulille. Huulemme ovat kuin luotu toisillemme. "Oliko toi kyllä?" Olli kysyy hymyillen. "Oli se" vastaan hymähtäen.—-
Vietimme muutaman tunnin ollin luona hallaillen ja pussaillen. Aika siirappista. Tiedän. Mutta onhan tämä nyt parasta mitä minulle on tapahtunut piiiiitkään aikaan.
Toistaalta minua pelottaa aivan saatanasi. Seurustelen pojan kanssa. Miten ikinä pystyn olemaan rennosti yhtään missään. Ollin luona silloin kun täällä ei ole ketään, mutta esimerkiksi koulussa meidät tapettaisiin. Sama minun kotonani... Isä niin tappaisi minut jos tietäisi tästä. Hän on puhunut minulle joskus kännissä, että homoja käytetään vain tyydyttämään omat halut... yön jälkeen ne feidataan ja haukutaan paskoiksi ihmisiksi. Homot ovat hänen sanojensa mukaan pelkkiä huoria...
"Rakas mitä mietit?" Olli keskeyttää mietintä hetkeni. Huomaan poskeltani valuvan kyyneleen. Olli huomaa sen myös, sillä hän pyyhkii sen pois. Hän jää selkeästi odottamaan vastausta kysymykseensä.
"Mu-mun isä ei ikinä tuu hyväksymään tätä" sanon samalla kyynelkanavani aukeavan kunnolla. Olli ottaa minut halaukseen ja pussaa poskelle.
"Hei rakas ei meidän tarvii kertoo sille jos uskot ettei se hyväksy" olli kertoo rauhoittavasti.Itken hänen sylissään vielä pitkään. Minua oikeasti pelottaa hänen reaktionsa. Mutta olli kyllä puhuu totta, ei meidän tarvitsisi kertoa hänelle. Mutta vielä pahempi on, jos hän saa itse tietää jotenkin...
"Mun pitäis varmaa lähtee kotona käymään" sanon ollille, kun olen rauhoittunut.
"Ootko ihan varma" olli kysyy. Tiedän hänen ajattelevan isääni. (a/n dilf..)
"Joo oon mä" vastaan uskottavasti.Vartin päästä lähdinkin jo ovesta ulos.
Alku matkan kävelen, mutta heti kun ollin taloa ei enää näkynyt, ryhdyin juoksuun. Juoksin niin kovaa kun jaloistani pääsin.
Vasta kotiovellani pysähdyin.
Avasin oven varoen. Astun eteisestä peremmälle tarkkaillen kokoajan missä näen isäni. En kuitenkaan nähnyt. Joten jäi kaksi vaihtoehtoa.
1) hän on baarissa
2) hän on yläkerrassa tai huoneessaan
En usko hänen olevan yläkerrassa joten pakenen sinne nopeasti. Hän ei ikinä ole yläkerrassa koska kaikki mitä ylhäällä on, löytyy myös alhaalta.Avaan huoneeni oven nopeasti. Kävelen pöytäni luokse ja avaan laatikoston. Sen perällä on nippu uusia partateriä... otan yhden mukaani ja siirryn yläkerran kylpyhuoneeseen. Lukitsen oven. Riisun vaatteeni. Avaan suihkun. Siirryn suihkun alle ja kastelen itseni nopeasti. Kyyneleet virtaavat poskillani vauhdikkaasit miettiessäni paskaa elämääni. Olisi helpompi lopettaa vaan kaikki...
Vajoan suihkun lattialle istumaan.Puristan terää sormieni välissä ja mietin hetken. Ei miettimisestä kuitenkaan mitään tule. Kaks aivosoluu, neki riidassa keskenään. Vai miten se Mouhouksen biisi menikään.
Siirrän katseen ranteeseeni. Ohjaan terän ranteeni päälle. Painan sen ihoani vasten. Painan kovempaa mutta en viillä. Pidän terää rannettani vasten hetken aikaa kunnes tuttu lyhenne tulee mieleeni... yolo. Vedän viillon. Se on syvä. Ja kun sanon syvä, tarkotan sitä. Verta alkaa vuotamaan paljon.
Nappaan äkkiä kasvopyyhkeeni suihkun vierestä ja painan sen rannettani vasten. Sattuu aivan saatanasti. Mutta ansaitsen kivun... yksi ei riitä. Kun suurin veren vuoto lakkaa, siirrän pyyhkeen pois ranteeltani. Se vuotaa vieläkin, mutta ei enää hillitsemättömästi. Viillän toisen, kolmanen, neljännen... menen laskuissa sekaisin...***
Tooosi deeppii mut nii mun mieliki:D Atm iha paska netti nii vituttavaa kirjottaa ku pätkii joka toine sekuntti nii en pidempää jaksanu kirjottaa lol.
Tiiän en oo hirveen akti mut ei mua fr kiinnosta atm mikää muu ku otanko watermelon icen vai peace icen. Joo u know if u know.
YOU ARE READING
Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLA
FanfictionJos toinen on täysin hajalla, eikä tiedä edes kuka itse on? Voiko toinen ihminen tulla nostamaan pohjalta? Aleksi muuttaa ouluun juuri ennen kasi luokan alkua, koska hänen vanhemmat erosivat. Mitä Aleksille tapahtuu kun isä alkaa juomaan ja käyttäy...