930 words
Totanoinii yksi tämän kirjan lukijoista ilmeisesti toivoo jatkoon smuttia jooootteeeen mitäs mieltä te muut olette:D
Ja hei kiitos ihan superisti 5k lukijoita!!Niko
Missä vitussa ne voi olla. Koko Sandran kämppä on käyty läpi ja melkein kaikki vieraatkin on jo lähtenyt, mutta Ollia ja Aleksia ei näy missään.
Oltiin Tommin kanssa viety Joonas ja Joel nukkumaan Tommin luokse ja lukittu ne sinne, ettei vaan lähtis omille teilleen. Toisinku näyttäis tää toinen kaksikko tehneen.
Lähdettiin just Sandran talolta etsimään Ollia ja Aleksia. Minne vittuun ne on voinu mennä, ku en usko et ne kovin pitkälle pääsee tossa kunnossa. Aleksi ainakin oli niin kuutamolla että on oikeastaan ihme että hän on edes päässyt lähtemään talosta. Olli ei kai ollut niin kännissä ettei pystyssä olisi pysynyt, mutta kyllä hänkin nyt aika sekaisin taisi olla.
––
Olemme nyt kierreleet oulun yössä Tommin mopoautolla pian jo tunnin. Tuloksia ei tunnu tulevan ollenkaan. hetken mietiskely tauon jälkeen päädyimme hajaantumaan. Tommi kävisi uudelleen katsomassa Ollin ja Aleksin talot, joissa kummassakaan ei ollut viimeksi ketään kotona. Minut Tommi jätti Sandran talon eteen josta minun olisi tarkoitus lähteä etsimään kyseistä kaksikkoa kävellen.
Olen kiertänyt muutaman metsäpolun joista ei kuitenkaan Ollia tai Aleksia löytynyt. Sain myös soiton Tommilta, jossa hän kertoi ettei ole löytänyt ketään.
Kello on jo yli kolme yöllä ja olo on sen mukainen. Meinaan joka toinen sekunti nukahtaa pystyyn. Päätän kuitenkin käydä katsomassa vielä yhden kujan. Jos täältä ei löytyisi niin palaisimme huomenna aamulla takaisin etsimään.
Kävelen kujaa pidemmälle ja vastaan tulee puisto. Ei mikään leikkipuisto vaan jonkin lainen kansallispuisto. Kukkia, pensaita ja vihreää nurmikkoa u know. Puiston perällä näkyy jokin pieni mäki, kukkula. Kaukaa katsottuna näytti siltä ettei siellä mitään olisi, mutta lähemmäksi siirryttyäni erotan mustan möykyn vihreälölä nurmikolla. Lähden juoksemaan mäkeä kohti. Huokaisen helpotuksesta, kun saavun mäen päälle. Mäen päältä löysin ketkäs muutkaan kuin Ollin ja Aleksin. Kaivan puhelimeni taskustani ja etsin Tommin numeron ja soitan siihen.
Minä: löyty.
Tommi: kusetaks?
Minä: no en onneks.
Tommi: onks ne kunnos?
Minä: no päällepäi silt näyttäis. Tai siis molemmat ne taitaa olla sammunu.
Tommi: no hyvä et on kunnos, mut mis ootte.
Minä: hyvä kysymys... no ei ny sentää. Jaan mun sijainnin sul.
Tommi: sheelvä. Ootteks jossai iha persees vai pääseeks mauton sinne, voi tulla aika tuskane reissu raahata ne jostai metsän keskelt mautolle.
Minä: no ei missää metsäs sentää. Tää on joku fakin kansallispuisto tai silt tää ainaki näyttää.
Tommi: okei ni mut jaa se sijainti nii lähen tulee sinne päi.
Minä: juu moro
Tommi: moroPuhelu päättyi ja jaoin sijaintini Tommille. Siirsin käteni Ollin päällä makaavan Aleksin olkapäälle. Koitin herätellä häntä heiluittamalla kättäni niin, että aleksi liikui käteni mukana, mutta tämä et tuottanut tulosta. Seuraavaksi tartuin kiinni Aleksiin hänen kainaloidensa alta ja nostin hänet pois Ollin päältä. Laskin Aleksin Ollin viereen makaamaan ja siirryin läpsimääm Ollin poskia. Yähän Olli onneksi havahtui.
"Häh mitäh" olli sanoi. Taitaa olla vieläkin kivasti kännissä. Jes.Näen Tommin mustan mauton kurvaavan puiston viereiselle tielle. Pian pääsemme jo nukkumaan! Onneksi, sillä en olisi kauaa enää jaksanut valvoa. Kello oli varttia vaille neljä ja unet todella kelpaisi.
"Nonii pitäiskö nää sit raahata nukkumaan" paikalle tullut Tommi sanoi. "EehKä" olli vastaa hänelle, vaikka en usko hänen edes sisäistäneen mitä tommi sanoi.
"Pitäis viel toi yks saada hereil" sanoin osoittaen kysymyksen Tommille, mutta kuitenkin olli vastasi ylpeästi. "MinÄ sEn tEeN" "jaahas" tommi tuhahti hieman naurahtaen.
Olli nousi seisomaan ja oli kurottumassa ilmeisesti Aleksin kasvoja kohti, mutta olihan hän kännissä jonka seurauksena hänen tasapaino petti ja hän kaatui suoraan Aleksin päälle. "No miThä VitTu sAatAnAa" aleksi huudahti.
Minä ja tommi repesimme niin kovaääniseen nauruun, että varmaan kaikki Oulun asukkaat heräsivät.Tommi ja minä pyyhimme vettä silmistämme samalla katsoen miten Olli yritti nousta Aleksin päältä. Tämä näytti olevan hyvin vaikeaa tuolle kaksikolle. "No MiTä vHiTtuA Te ShiInÄ NaUrAtte" olli sanoi ihmetellen. "Eei mitään" vastasin ollille nopeasti.
Voitte vain kuvitella tämän näyn, kun kaksi kännissä olevaa teiniä makaavat päällekkäin kansallispuiston mäen päällä neljältä yöllä.
"No nii eiköhä lähetä" Tommi sanoi saadessaan naurunsa viimein loppumaan.
"Joo mennään" vastasin tommille.
Tommi lähti takaisin mautoansa kohti, sillä hän yrittäisi saada mautoa lähemmäs. Jos tuonne joutuisimme raahaamaan nämä, niin me olisimme kaikki kuolleita.Tommi sai mautonsa parkkeerattua mäen alapuolelle ja nyt pitäisi vain saada nämä tuonne asti.
"Nouskaas ylös siitä nii lähetään" sanoin ollille ja aleksille jotka vuorostaan nauroivat hullun lailla edelleen päällekkäin."JoO eHkä pITäis" Olli sanoi ja lähti kallistumaan sivulle. Aleksin kädet olivat kuitenkin kierrettynä Ollin selän ympäri, joten kun olli lähti kallistumaan sivulle, Aleksi lähti mukana... he makasivat lähellä reunaa... Olli ei ilmeisesti tajunnut aleksin käsien sijaintia... Ei siihen kauaa mennyt kun silmäni erottivat kaksi kännistä poikaa pyörimässä mäkeä alaspäin päällekkäin. Ei saatana. Lähdin juoksemaan heidän perässä mäkeä alas. Voi vittu nyt jos joku saa jonkun aivotärähdyksenkin.
Päästessäni alas, Olli ja Aleksi nauroivat mauton vierissä maaten. "no sepä meni nopeasti" tommi tokaisi. Ei saatana nyt oikeasti.
Seuraava projekti oli saada Olli ja Aleksi mauton kyytiin, mutta siitäkin onneksi selvittiin. Molemmat tungettiin väkisin takaluukkuun...
"LaItA MuSIikKiA!" Olli huusi.
"Rauha Olli, ei tarvii huutaa me ollaan täs ihan vieressä." Olihan mauto nyt todella pieni auto. Varsinkin neljälle.
"Aa jOo" Olli naurahti.
Päätin kuitenkin toteuttaa Ollin toiveen ja laitoin musiikkia. Siellä takatilassa alkoikin sitten sellainen melu, mitä ei ole Oulussa ennen kuultu...
Kaksi kännistä nuorta huutamassa täysillä musiikin päälle. Ei saatana mitä tästä yöstä vielä tuleekaan.***
Tässä meni kauan. Oikeesti kauan. Kirjotin ekaa kertaa läppärillä tätä tarinaa ja se ei sit ollukkaa mitää nii nopeeta ku puhelimella lol.
Must muutenki tuntuu et tää oli jotenki tosi tylsä mut seuraava onki sit todennäkösesti kaikkien rakastamasta darra-aamusta! HahahPaska vitsi:
Mikä on punainen ja huonoksi hampaille
- tiili :D930 words
YOU ARE READING
Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLA
FanfictionJos toinen on täysin hajalla, eikä tiedä edes kuka itse on? Voiko toinen ihminen tulla nostamaan pohjalta? Aleksi muuttaa ouluun juuri ennen kasi luokan alkua, koska hänen vanhemmat erosivat. Mitä Aleksille tapahtuu kun isä alkaa juomaan ja käyttäy...