Part 14. Totuus vai tehtävä

243 11 2
                                    

Aleksi

Pääsin vasta puoli neljältä tänään joten minulla olisi tunti aikaa ennen kuin menisimme joelille. Kävelen nyt kotiin, käyn suihkussa ja teen enkun läksyt sitten pitääkin jo lähteä.

Olen kävelemässä Joelille päin. Sain sijainti tiedot Ollilta vaikka hän olisikin halunnut kovasti minut hakea mutta olin vahvasti sitä mieltä että pieni happihyppely tekisi hyvää. Äsken kun oli kotona en nähnyt isääni missään mutta toisaalta se helpotti tosi paljon kotona olemista. Toivon että isä löytää töitä täältä ja että hän lopettaisi juomisen. Ajatukseni karkaa tähän tilanteeseen missä olen nyt. Miten vitussa olen yhtäkkiä saanut kavereita? Vai olenko? Leikkivätjö hw vain kavereitani? Ovatko he oikeasti maxin kavereita? Ovatko he vain ihmisiä jotka ensin koittavat saada luottamuksen ja kun saavat sen he iskevät? Entä olli? Yrittääkö hän vain nöyryyttää minua? Jos hän vain haluaa että nolaan itseni koko koulun edessä? Tekeekö hän vain pilkkaa tunteillani?
Huomaamattani olenkin jo joelin talon edessä. Kieltämättä tällähetkellä minulla ei ole ollenkaan fiilistä mennä tuonne. Tätä tämä yliajattelu on. Jee vittu. Kello on jo 16:39 eli olen melkein kymmenen minuuttia myöhässä. Päätän mennä vain sisälle koska noh yolo enkä haluaisi olla yhtään enempää myöhässä. (Ainiin teille huono muistisille tai ihan muuten vain jälkeenjääneille yolo koostuu sanoista you only live once eli suomennettuna elät vain kerran :)

Koputan oveen ja sen avaa olli. Hän halaa minua josta kieltämättä yllätyin. Joel istui sohvalla ja hukkasi "toi olli oli iha paskast housus et sul ois käyny jotai ku et iha sekuntillee ollu tääl" "h mm joel turpa kii" olli sanoo irtautuen minusta. Saatoin huomata ollin kasvoilla myös pienen punan. Olli päästi minut vihdoin siirtymään eteisestä olohuoneen puolelle. Istuin joonaksen viereen ja olli istahti minun viereeni. En ehtinyt istua siinä kuin muutaman sekunnin kunnes joel huudahtaa "tääl on vitun tylsää haen meil bisset" En tiedä mitä mieltä olen juomisesta. Päihtyneisä ihmisistä minulla ei mikään paras muisto ole. Mutta tiedän kuinka hauskaa minullakin on kännissä. Toisaalta en voi juoda paljoa sillä tulen todella helposti humalaan painoni takia vaikka en edes ole laiha... "aleksiiii" kuulen ollin huutavan korvaani "ai siis mktä häh" kaikki muut repeävät nauruun. Minä taas katson hämmentyneenä muiden naurua "äijä kävi jossai kolmannes ulottuvuudes" joonas selittelee naurunsa keskeltä. Jopa minä alan siinä kohta hihittämään.
Naurun rauhotuttua joel sanol "nii siis otatko vai etkö ota tätä bisseä" "joo kyl mä otan" vastaan naurahtaen. Eli siis tämä oli ollut se kysymys mihin en ollut vastannut. Otin bissen joelin kädestä ja avasin sen.

Vietimme iltaa jutellen hauskoista asioista ja juoden juomiamme. "Hei voidaanko pelata totuutta ja tehtävää" joonas heittää. Kaikki myöntyvät idealle ja joel lähti hakemaan puolloa keittiöstä. Olin juonut saman verrain kuin muutkin sillä en kehdannut kieltäytyä. Tosin joel ja joonas olivat siirtymässä jo viidensiin tolkkeihin kun me muut vasta neljänsiin. Myönnän että nämä kolme bisse alkaa jo tuntua jonkin verran. (Okei pieni kirjoitus tauko tähän. Siirryn vessaan kirjoittamaan) (no niin jatketaan)

Joel toi pullon ja me muut siirryimme lattialle. "mä pyöritän eka" niko sanoo ja ottaa puollon käteensä. "Mut eihä ale oo enne pelannu meidä kaa" olli huomauttaa. "Aa joo selitetään säännöt" joel sanoo. "Basicly tää menee nii et yks eli pyörittäjä pyörittää pulloa ja sit tää pyörittäjä kysyy totuus vai tehtävä siltä kehen pullo osottaa. Jos se kehen pullo osuu ei suostu tekee tai vastaa nii se ottaa tosta viina pullosta sellasen kivan kokosen hörpyn." Tommi selitää selkeästi mutta nopeasti. "Ookkei kyl mä taisin ymmärtää" vastaan heille. Niko pyöräyttää pulloa ja se osuu joonakseen. "Totuus vai tehtävä" "hm
Totuus" "montako exää sul on" "kaks"

Olemme pelannut pari kierrosta ja nyt ekan kerran pullo osoittaa minuun. Joel kysyy "totuus vai tehtävä" "otan totuuden" vastaan ottaen samalla hörpyn bissestäni "miks muutitte ouluun" jähmetyin hieman ja mietin hetken vastaanko vaiko enkö sillä en halua että he tietävät asuvani kahdestaan isäni kanssa varsinkin nyt kun he tietävät hänen juoneen paljon ja ollin myös kerran nähneen sen. Päätän ottaa hörpyn viina pullosta josta kaikki näyttävän yllättyneen. En tiedä kuinka hyvä on minun juovan näin paljon sillä tunnen olevani jo aika mukavassa humalassa ja kello on vasta seitsenmän ja on maanantai.

Olimme pelannee taas muutaman kierroksen kun pullo osui olliin. "To vai te" joonas kysyi. "Tehtävä" olli vastaa. "Pussaa alea" kuulen joonaksen sanovan" katsahdan vieressäni istuvaa olli joka näyttää helvetin hyvältä. Tiedän olevani jo kunnon humalassa. Sellaisessa että en enää huomenna välttämättä muistaisi tätä. Mutta näköjään sillä ei ole väliä muistaako vaiko ei sillä niko on jo kaivanut puhelimensa kameran esiin. Olli tarttui leuastani kiinni ja suutee minua ja minä vastaan. Suudelma kestää useamman sekunnin kunnes olli vetäytyy pois. Tuo äsköinen oli upeaa.

***

Wuhuu eka suudelmani on nyt vaihdettu:D ja tiedä ettette vieläkään tykkää näistö vitseistö mutta täältä tulee. (Vielä huomautuksena että tämä vitsi kannattaa lukea yöllä sillä ite kirjotin tän 3:30 nii voin sanoo et lupaan tän olleen sillon parempi ku nyt😭😭)
Miksi kirahvin kaula on niin pitkä
—koska sen pää on niin korkealla😭
anteeksi.
802 words

Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLAWhere stories live. Discover now