Part 9 saippuakuplia perseessä

278 14 10
                                    

Olli

Sain Aleksin raahattua ulos tuosta kämpästä ilman että talo räjähti. Vaikka tosin jouduin hänet kantamaan portaan alas, kun en uskaltanut häntä  tuossa kunnossa kävelemään päästää.

Tommin mauto kaartaa eteemme ja hän poistuu mautostaan. "Oho se on oikeesti vetäny jotai vitu vahvaa" tommi tokaisee nähdessään Aleksin maassa makaamassa nauraen.  Nostan Aleksin maasta helposti. Noh eihän tuo paljoa paina. Vien Aleksin pelkääjän paikalle ja itse siirryn takaluukkuun sillä mautoissahan on tunnetusti vain kaksi penkkipaikkaa. Aleksia ei viitsinyt takatilaan tuossa kunnossa laittaa. Mautoissa ei ole minkäänlaista seinä systeemiä penkkien ja takaluukun välissä joten pystyin hyvin keskustelemaan Tommin kanssa täältä käsin.
Tommi: Noh minnes sit mennää. Mun luona ois niko, joonas ja joel nii siel ois kyl seuraa.
Olli: joo vie sinne vaa. En vois varmaa alee tos kunnos mun vanhempien eteen viedä.

Pysähdymme tommin talon eteen. Poistumme tommin kanssa autosta ja menen avaamaan oven ja turvavyön aleksille. Autan tuota nousemasn ylös tuon samalla nauraessa. Aleksi otti kaksi askelta eteen ja sillä välin kun minä laitoin aleksin puolen oven kiinni tuo oli jo löytänyt paikkansa maasta. Nostin tuon syliini ja lähdin kävelemään ovelle tuon selitellessä tarinaa siitä jos saippuakuplakoneen tunkisi perseeseen niin tulisiko pieraistessa saippuakuplia.

Otin ensin omat kenkäni ja nyt otan aleksin kenkiä pois hänen jaloistaan. Aleksi lähti kävelemään tommin perässä sohvalle päin kuitenkin onnistuen yllätys yllätys kaatua. "Mitä täl äijäl on käyny" kuulen joonaksen kysyvän. "Löys kuuskytprossasen vodka pullon" sanon painottaen samaa kuuskyt. "Uijui missä" joel huudahtaa keittiöstä. "Joel ei sulle. Se oli kai pölliny sen isält sen" vastaan joelin innokkaaseen kysymykseen "vähäks sil on chilli isä" niko sanoo "ei sil oo chillii isää. Käyttäisin sanaa alkoholisti" korjaan nikoa. "Aa no se on vähä surullisempi keissi" niko toteaa. Aleksi pyörii edelleen lattialla samalla selitellen siitä samasta vitun saippuakupla perseestä tommille. "Toi pitää saada nukkuu" joonas toteaa "eN vhIduSsa Ohoo mhEnos NhukkuU" aleksi vastaa. "Kyl sun kannattais" vastaan hänelle. "Nii siis paljonks toi sitä veti" niko kysyy "Omien sanojensa mukaan seittemä höröö. Mut ton painon takii se vissii nousee aika helpol" sanon nikolle niin ettei aleksi sitä kuule. "Mikä tää aleksin käsi on" tommi kysyy kohdistaen kysymyksensä minuun. "Aa joo se repäs kanyylin ite irti" vastaan rennosti tommille. "Siis teki mitä" joel kysyy kauhistellen. "Max työns sen portaista alas sit se menetti tajun eikä heräilly nii soitettii lanssi ja sit ku se heräs nii se repäs kanyylin irti ja lähti juoksee. Sit seuraavaks ku näin sen se istu vodka pullo kädes omas huonees" selitän mahdollisimman nopeasti. "Aik deeppii" joel toteaa "no aijaa" vastaan hänelle.

Aleksi sammui hetki sitten sohvalle ja nyt kannan häntä vierashuoneeseen. Otan häneltä hupparin pois. Sillä sen kanssa varmasti tulisi kuuma. T-paidan ja college houst hätän.
Huomenna on perjantai ja koulua mutta en usko että mitä tai aleksi mennään sinne. Tuon ikäiselle ei yleensä mitään kauhean pahaa krapulaa tule. Tai ainakaan muutamaa oksennusta kauheampaa, mutta tämä päivä kuitenkin oli aika villi joten uskon että viikonlopun yli odottaminen tekisi hyvää. Todennäköisesti palaisimme kouluun sitten maanantaina. Nappaan aleksin kanssani lusikkaan ja suljen silmät.

***

Taas ne lusikassa<3 mut joo red bull on hyvää. Vesimenooni kans mut veikkaan et maitomelooni ois aika kauheet:) joo laittkaaa⭐️ jos tykkäätte täst mut joo gee än pupun nussijat<3
526 words

Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLADonde viven las historias. Descúbrelo ahora