Part 43 koulun käynnin suurin fani

178 14 19
                                    

Anteeks tää hirveen pitkä tauko mut nii sii nyt sit pääs käymää et kouluterveyden hoitaja laitto mulle lähetteen mt juttuihin sairaalaan ja sit sielt mut pistettii nuorten psyk osastolle 2vk jaksolle🥰 En koe et toi autto paskaakaa mut en mä sinne takaskaa jälleen oo menemäs. Pääsin siis sielt pois eilen pois ja nyt voin taas kirjottaa teille!!
357 words
Ja hei hupsista tuol on kaks 41 lukuu jaiks.

Tommi

Olli saapui hetki sitten. Hän oli ollut puhelimessa todella outo, eikä ilmeisesti ollut huomannut ollenkaan kun Aleksi lähti? Nyt hän kuitenkin istuu Aleksin vieressä sohvalla. Olli silittelee Aleksin kämmentä rauhallisesti. Ehkä hieman outoa, mutta Aleksi näyttää rauhoittuneelta.

Olli

Huomenna olisi jälleen maanantai eli koulua, vittu. (A/n ei mitää hajuu mikä pv oikeesti mut sovitaa ny näi) Niinkuin kaikki varmasti tietävät jo, en ole mikään koulun käynnin suurin fani. Kuitenkin siellä on käytävä jos haluaa hyvän loppu elämän TAI sitten vain unohdan koko koulun ja päätän voittaa lotossa. Okei ehkä se ei ole varmin vaihtoehto.

"Mun pitää mennä kotiin" aleksi sanoo vierestäni.
"Ooks ihan varma?" Kysyn sillä kaikki meistä tietää, että Aleksin isä on hyvin agressiivinen.
"Joojoo se on tullu ny sielt mökilt nii haluu nähä mut" Aleksi vakuuttelee.
"Okei, tuunks mukaa" kysyn vielä toiveikkaana.
"mm menisin kyl mielelläni yksin" Aleksi vastaa. Hänestä huomaa selkeästi että hän on huono sanomaan ei.

Aleksi lähti äsken. Olen hieman skeptinen tämän asian suhteen, koska pelkään että Aleksille käy jotain. Ehkä pitäisi kuitenkin luottaa että Aleksin isä osaa olla järkevä ja kohdella poikaansa sen mukaisesti. Laittaisin kyllä Aleksille vielä illalla viestiä sekä näemme huomenna koulussa. Kokeitakin on tulossa tällä viikolla aivan liikaa. En tiedä miten selviän, mutta lupaan yrittää. Ehkä.

***

Tiedostan itekki et oon erittäin epäaktiivinen joten kumpi on teidän mielest parempi. Se et teen tälläsii lyhyitä useemmin vai tollasii pidempii harvemmin.
Itest tuntuu et nää lyhyet jää jotenki kesken, mut sit taas seuraavas luvus voi aina jatkaa. Lisäks näitk lyhyit on paljo helpompi kirjottaa. Yleensä saatan kirjottaa noit pidempii pariki päivää joten nää lyhyet on sillee vähemmä stressaavii. Mitä mielt te ootte.

Viiielä tää paska vitsi
Mitä tapahtuu kun pizzakokit joutuu tappeluun?
-kova taizzelu
Okei joo ei enää kiitos💀

357 words

Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLAWhere stories live. Discover now