Part 15 tee se

229 10 3
                                    

Olli

Herään hirveään päänsärkyyn. Huomaan makaavani tuon söpön mustahiuksisen vieressä. Tai no en vieressä vaan hän makaa päälläni. Kurotan puhelimeeni joka näyttäisi olevan yöpöydällä. Nyt vasta tajuan etten ole omassa kodissani. Enkä kyllä aleksinkaan. Todennäköisesti tämä on joku jätkien vierashuoneista. Avaan puhelimeni ja huomaan kellon olevan 8:34 vittu. Koulu alkaa yhdeksältä. Herättelen Aleksia. Siinä tosin meni oma aikansa kunnes tuo suostui heräilemään. Nousimme ylös ja siirryimme nopeasti alakertaan jossa näemme muut jätkät. "Ette sit vittu viittiny herättää. Koulu alkaa kahenkytä minan pääst."sanon jätkille hieman kireänä. "No ei teit viittiny herättää ku näytitte nii söpöilt." Niko sanoi näyttäessään kuvaa missä aleksi makaa päälläni ja minun kädet ovat Aleksin ympärillä. "voi vittu jätkät" sanon muiden paitsi aleksin nauraessa. "Ale kaikki hyvin?" kysyn häneltä. "Joo tottakai" hän vastaa ehkä jopa liian pirteänä. Nyökkään hänelle vain sillä en halunnut ahdistella häntä kysymyksillä enempää vaikka mieli olisi tehnytkin.

Saavumme mopoillamme koululle. Tietenkin aleksi kyydissäni. Maxin porukka on mopoparkkien vieressä josta huomaan Aleksin ahdistuneen. Joutuisimme kävellä siitä ohi mennessämme koulun välitunti alueelle. Mopoparkkihan siihen ei oikeasti kuulu.

Aleksi

Maxin porukka on lähellä meitä... Kaikkien saatuaan moponsa ja tommi mautonsa parkkiin lähdemme kävelemään kasassa koulun pihaa kohti. Matkan varrella olisi maxin porukka. Lähdimme kävelemään pihaa päin, mutta noin kymmenen metriä ennen maxin porukkaa olli vaihtaa paikkojamme vetäen minut keskelle porukkaa. Sillä aluksi olin siinä reunassa missä maxin porukka on. Tässä keskellä tunnen oloni hieman turvallisemmaksi. Mutta se tunne oli turha sillä ohitettuamme heidät joku maxin kavereista nappaa repustani kiinni ja vetää taakse päin. Hän ottaa minusta kiinni niin että hänen kätensä puristavat minua käsivarsieni molemmilta puolilta. Hän on todella pitkä ja pelottavan näköinen. Max tulee hänen taakseen ja sanoo "tee se" sitten tunnenkin jo nyrkin silmä kulmassani. Seuraava isku tulee kylkeeni josta minulla menee ilman pihalle. Kaadun maahan ikäväst ranteeni päälle jonka jälkeen tunnen vielä jonkun jalan toisella puolella kylkeäni. Kuulen tommin huudon
"SANTERI VITTUUN ALEN LUOTA! KOSKETKI SIIHE VIEL NII LUPAAN ETTET ELÄ ENÄÄ!" Tuon huudon jälkeen minuun ei enää kohdistunut iskuja. Yllätyin sinäänsä ettei minulla lähtenyt taju. Olli on juossut luokseni ja nostanut pääni hänen syliinsä. Olen heikossa kunnossa mutta tajuissani.
"Mihin sattuu" olli kysyy hieman paniikissa huomatessaan minun silmäkulmasta vierivän kyyneleen. "K-kylkeen" sanon hiljaisesti. "Kylkeen sattuu" olli kertoo jollekkin toiselle jota en kyllä näe. Mutta kuulen joonaksen vastaavan 
"tarviiko soittaa apua" olli toistaa kysymyksen minulle. "E-ei " vastaan hiljaa. "Osaatko arvioida kivun asteikolla 1-10" "mm kaheksa" vastaan edelleen kivuliaasti  "no kyl sit varman avun soittamine ois iha järkevää" olli sanoo huolestuneesti
"mm" vastan. "Joonas soita apuu" Joonas ilmeiseti soitti mutta antoi jossain kohtaa puhelimen Ollille ja olli puhui puhelun loppuun.

Lanssi saapui ja minut nostettiin paareille. Se sattui ja paljon. Olli ei saanut tulla mukaan mutta hän lupasi tulla käymään sairaalalla koulun jälkeen eli klo 14 jälkeen jos siellä vielä silloin olisin. Mielestäni siihen klo 14 olisi aivan liian kauan aikaa.
Lähdimme koulun pihasta kohti sairaalaa. Koko tämän matkan ajan kylkeeni ja ranteeseeni sattui aivan saatanasti. Silmällenikin oltiin laitettu kylmää mutta silmän kipu ei ollut mitään verrattuna vasempaan kylkeeni. Ranteeseenkin oli laitettu kylmää sen kivun kestin mutta kylkeeni sattui jokaisella hengen vedolla. Olin ilmeisesti kaatunut ranteeni päälle silloin kun minua lyötiin vatsaan.  

Saavuimme sairaalaan ja he veivät minut ensin röntgen ja sitten magneetti kuviin. En edes tiedä muuta kuin että kylkeni ja ranteeni ei ihan kunnossa ole. Mangneetti kuvaus kesti niin kauan että sen aikana olin ehtinytkin jo nukahtaa.

***

Deeppii max shittii taas lol mitta terve tuola huonojen isä vitsien pariin eli hiv vitsien😭😭 u know if u know
Tää on ekstra pitkä joten en pakota lukee.
Mies meni terveyskeskukseen ja kertoi löytäneensä kolme kivestä.
Ensin tutki sairaanhoitaja, sitten tuli naislääkäri ja lopuksi päivystävä lääkäri tutkimaan. Puolen tunnin päästä kukaan ei ollut löytänyt ylimääräistä kivestä.
Silloin mies ilmoitti "ei siellä mitään ylimääräistä ole. Oli vain niin ikävä ja sateinen päivä, niin ajattelin tulla tänne ja antaa kolmen naisen tökkiä muniani" 😭😭
Anteeksi tästäkin mutta en maksa terapiaanne:)
649 words

Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLAWhere stories live. Discover now