Part 28 Ollin sylissä

235 15 4
                                    

Aleksi

Vittu olen pahasti kusessa olliin. Hänen katse, kosketus, hymy, ääni...
ei saatana. Olen miettinyt puoli tuntia ollia. Saatana ja nää ruotsin tehtävät pitäis saada tehtyä. Minulla on eri ruotsi ollin kanssa joten tämä on yhtä tuskaa. Silloin kun en voi katsoa ollia niin ajattelen häntä. Ei tästä tule mitään jos hän ei lähde mielestäni! Viimein kellot soi ja olisi aika siirtyä välkälle. Otin kirjani ja poistuin luokasta. Ehdin kävellä juuri ja juuri kaapilleni ennen kuin max ja hänen kaverinsa ovat kertyneet ympärilleni. Lasken katseeni maahan ja koitan olla huomioimatta heitä. Se ei kuitenkaan onnistu sillä kuulen lauseen. "Hei pikku homo! Mihis oot jättäny sen homokaveris." Ahdistun tilanteesta joten päätän olla vastaamatta. "Vitun homo vastaa mulle!" Max sylkäisee sanat kasvoilleni. Käännyn toiseen suuntaan ja otan muutaman nopean askeleen lähteäkseni tilanteesta. Kuitenkin jonkun käsi on kiertynyt reppuuni kiinni ja paiskaudun selälleni koulun laatta lattialle...

Makaan puoliksi ollin sylissä ja puoliksi hänen sängyllään. Takaraivossani on kuhmu ja silmä hieman sinertävä. Olin menettänyt tajuntani iskeytyessäni lattialle jonka jälkeen kuulemma maxin kaverit olivat käyneet vielä käsiksi. Olli oli tilanteen jälkeen tullut etsimään minua kaappini luota jolloin oli nähnyt minut tajuttomana. Olimme onneksi saaneet luvan lähteä koulusta. Nyt makaan pää ollin reisien päällä ollin luona. Hän ei ollut uskaltanut päästää minua pois kotiini jos olisinkin saanut aivotärähdyksen. Olli on ihana ja huolehtivainen. Olen alkanut miettiä että kertoisin ollille tunteistani, mutta en usko sen tapahtuvan vielä lähi aikoina, sillä olen täysin varma ettei ollilla ole tunteita minua kohtaan. Uskon että jos kertoisin ollille tunteistani hän varmasti ei tahtoisi olla enää tekemisissä kanssani. Olenhan todella säälittävä. En kuitenkaan tiedä kauanko pystyn pitämään tätä sisälläni sillä tunne on todella vahva. Tuntuu että voisin räjähtää sen voimasta ihan milloin vain.

***

Tää on ny iha super paska ja lyhyt joten anteeksi siitä mutta koin et on parempi kirjottaa ees jotain ku olla kirjottamatta.
Ja hei rakkaan siskoni äidinkielen opettaja sai tietää yhden vitun jimin kautta ja nyt ilmeisesti lukee tätä kirjaa joten moikka vaan sullekki mervi <3
328 words

Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLAWhere stories live. Discover now