Olli
Kuulen jonkun juoksevan kohti vessaa. Oletan sen olevan aleksi. Otan kaapista vesilasin ja täytän sen. Nappaan mukaani vielä yhden kapselin buranaa. Lähdin kävelemään kohti vessaa josta kuului oksentamisen ääniä.
Aleksi
Tuntuu kuin oksentaisin sisuskalujani ulos. Joku silittää selkääni jota hieman pelästyin. Kuulen Ollin äänen sanovan rauhallisesti. "Toin vettä ja särkylääkettä." "Kiitos" vastasin hänelle. Olli jatkoi selkäni silittämistä siihen asti että olin saanut kaiken ulos. Pyyhin suupieleni ja vedin vessa. Lähdimme Ollin kanssa keittiöön missä muut jätkät olivat.
"Kato sieltähän se nuoripari saapuu" kuulin Joonaksen huutavan pirteästi.
"Häh mitä sä oot saanu päähäs" vastaan hyvin hämmentyneesti. "Eksä muista mitään?" Joel vastaa. "No en!q kertokaa mitä on tapahtunu ja miks toi sano mua ja ollii nuoreks pariks." sanon kärsimättömästi. "No siis tota miten sen nyt sanois" olli vastaa hieman änkyttäen. "Sä ja olli suutelitte pariki kertaa" kuulen Tommin vastaavan kiertelemättä asioita. "Siis tehtiin mitä?!!?!" Vastaan järkyttyneesti. Tämän enempää en ehtinyt puhua kun kehoni kertoi että nyt petän sinut. Otan äkkiseltään ollista tukea kun huomaan jalkojeni menevän toimintakyvyttömiksi. Kaadun maahan istumaan samalla huomaten muiden ihmettelevät katseet. "Mitä vittua täällä tapahtuu" niko kysyy. Olli kyykistyy viereeni. Hän kysyy hätäisesti "mihin sattuu"
"onks kaikki hyvin" "Hei olli rauhotu kaikki on hyvin. Nää jalat ei vaan vittu suostu toimimaan." Vastaan lyöden reisiäni. Olli ottaa käsistäni kiinni ja sanoo "otetaan iha rauhassa. Ei ne lyömällä parannu" "vittu" tokaisen ärsyyntyneenä. Siirryn makaamaan lattialle. Kuulen muiden keskustelun.
"Mitä vittuu tää on" "liittyyks tää siihe et puhuin niitten suudelmista" "en oo enne tälläst nähny"
"Haluuks et kannan sut vaikka sohvalle" kuulen edelleen kyykyssä olevan ollin sanovan. "Joo ois siinä varmaan mukavempi ku täs" Tämän jälkeen olli otti minut syliinsä pitäen toista kättä kyljelläni ja toista polvitaipeissani. Olli asettaa minut puoli istuma asentoon sohvalle ja laittaa viltin jalkojeni päälle. Muut jätkät olivat kiertyneet minun ja ollin ympärille olohuoneeseen. Kiroan päässäni kaiken laisia kirosanoja.
"Vitun jalat toimikaa" sanon itselleni yrittäen liikuttaa jalkoja viltin alla.***
Sekava ja lyhyt mut idfc stfu.
Miksi kirahvilla on niin korkea kaula
—sen pää on niin korkealla
Joo jos sä oot tyhmä sä et tajunnu tätä mut gn streaks.
345 words
YOU ARE READING
Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLA
FanfictionJos toinen on täysin hajalla, eikä tiedä edes kuka itse on? Voiko toinen ihminen tulla nostamaan pohjalta? Aleksi muuttaa ouluun juuri ennen kasi luokan alkua, koska hänen vanhemmat erosivat. Mitä Aleksille tapahtuu kun isä alkaa juomaan ja käyttäy...