Words 1120
Aleksi
Vihdoin perjantai! Koulupäiväkin on jo onneksi ohi. Oli aivan kauhea päivä. Ensin oli ruotsin pistokoe, joka meni aivan päin persettä tottakai:D Ruokailuun en mennyt tänään ollenkaan, vaan piileskelin vessassa samanlailla kuin kaikki välitunnitkin.
Nyt olen kävelemässä kotia kohti. Olen iloinen siitä ettei isäni ole ainakaan viikkoon kotona! Hän meni ilmeisesti juoppokavereidensa kanssa jonkun mökille. Kotona voisi vihdoin olla rauhassa.
Kävelen kuulokkeet korvilla kotiin. Matka ei onneksi ole pitkä. Avaan puhelimeni ja näen ryhmäämme tulleet viestit.
(A/n mul ei oo midii tietoo oonks keksiny jo näitten ryhmälle nimen mut tää saa ny käydä:)
Mursulauma (a/n kuolen)
Tommi: tuleeks kaikki tänää sinne sandral
Joonas: kyl mä ainaki kerranki ku ilmast bissee🍻
Joel: joonas sait mut just ylipuhuttuu tulee🍾
Tommi: kukaan ei sit vedä kaatokännei
Joonas: tommi veit just kaiken ilon
Joel: no mitä vittuu. Kyl ihmisen kuuluu saada ryypätä
Tommi: no voittehan te ryypätä mut pystyssä täytyy pysyy.
Joonas: pystyssä pysyn jos joku kantaa🤘
Olli: ei ehkä järkevin suunnitelma mut messis oon🍻
Tommi: olli sä saat sit kantaa noi apinaa mun kaa pois sielt kämpäst
Olli: ehei toi käy! Kyl mäki ny kännit vedän😎
Tommi: niko sä sit saat auttaa mua
Niko: alisun🥺
Tommi: kiitos😌
Joel: mites ale, ooks tulos
Minä: joo kyl mä ryyppää lähen
Tommi: miten me kahestaa saadaan neljä apinaa raahattuu pois sielt😭
Joonas: no mun tavote on olla ite kävelemättä sielt pois
Niko: voih ei
Joel: joonas bet
Joonas: todellakiRankka ilta tulossa tommille ja nikolle. Hahahaa. Mulla on niin huono viinapää että en parin tölkin jälkeen suoraan kävele.
Ollaan vissiin menos kaikki tommille yöks ku ei tommi ja niko jaksa meit kaikkii omiin koteihi viedä. Eikä muitte vanhemmat varmaa ois hirvee ilosii jos oma lapsi tulis yöllä sammumis pistees himaan. Kuulemma tommil ois käty joten se valikoitu yösijaks.
—
Venaan tommia taloni edessä. Hänen pitäisi olla täällä ihan kohta. Kello on hieman yli kahdeksan ja bileet alkoivat kahdeksalta. Ihan hyvä vain ettemme menneet sinne ihan heti bileiden alun jälkeen. Meno paranee vasta yötä kohti.
Tommi ajaa pihaan ja astuu ulos autosta.
"sori mauto on vähä täys ku joonaski tartti kyydin mut kai sä pärjäät ollin kaa takaluukus?" Voihan vittu.
"Joo kyl me varmaa tää matka kestetään" vastaan pienen hymyn kera.Tommi avaa takaluukun jossa näen ollin. Menen istumaan ollia vastapäätä silleen että molemmat nojaamme auton sivuseiniin.
Autossa on musiikit kovalla ja joonas laulaa täysillä musiikin mukana. Olli taas näyttää tajuttoman hyvältä...
Hänellä on mustat siistit farkut sekä musta kauluspaita jonka kaksi ylimmäistä nappia on jätetty auki. Ihan vitun kuuma jätkä. Minulla on päälläni aika saman lainen outfit. Musta kauluspaita on lähes samanlainen, mutta farkkuni ovat erilaiset kuin ollilla. Omani ovat tumman harmaat eivätkä ne ole ehkä niin siistit kuin ollilla.Tajuamattani olemmekin jo sandran talon pihassa. Tommi tulee avaamaan takaluukun oven, jotta minä ja olli pääsisimme pois.
Sandran talo on iso ja todella hieno. Jäämme venaamaan että joel ja niko saapuvat paikalle. He kävelevät tänne sillä asuvat lähempänä kuin me muut. Onneksi he ovat jo pian täällä.
YOU ARE READING
Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLA
FanfictionJos toinen on täysin hajalla, eikä tiedä edes kuka itse on? Voiko toinen ihminen tulla nostamaan pohjalta? Aleksi muuttaa ouluun juuri ennen kasi luokan alkua, koska hänen vanhemmat erosivat. Mitä Aleksille tapahtuu kun isä alkaa juomaan ja käyttäy...