Only 274 words
AleksiMakaan sängylläni. Vasen ranteeni sykkii ja polttelee. Kadun tekojani, mutta tehtyjä juttuja ei saa tekemättömiksi. Väsyttää. Väsyttää aivan saatanasti. En silti nuku. Olen yrittänyt jo pitkään. Ei silti. Kello on neljä yöllä, mutta onnekseni huomenna on lauantai. Ei tarvitsisi liikkua kouluun, mutta olen saanut kutsun bileisiin. Bileet olisivat Joelin luona. En tiedä aionko mennä. Toisaalta siellä olisi Olli ja muut jätkät. Tietenkin paljon muuta porukkaa joka minua eniten varmaankin ahdistaa. Bileet valvottaa minua vielä noin tunnin kunnes nukahdan.
—
Olin valmistautumassa huoneessani. Olli oli saanut minut ylipuhuttua lähtemään niihin bileisiin. Tai ei hän oikeastaan ylipuhunut minua, mutta mitäs siihen sanot kun toinen tulee laittamaan viestiä ja hypettämään kuinka hauskaa illalla tulee olemaan.
—
Astun ovesta ulos odottamaan Ollia. Hän tulisi hakemaan minut mopollaan. Tietenkään juoneena emme voisi tulla ajaen takaisin, mutta ajatuksena olisi jäädä Joelin luokse yöksi.
Päälläni on yllätys yllätys mustat hieman baggyt reikä farkut. Yläosana toimii harmaa dickies huppari ja sen alla joku yli iso musta t paita. Muutaman korun olin laittanut kaulaan ja parit sormukset sormiin.
Olin myös hennosti rajannut silmäni mustalla kajaalilla. Kuitenkin niin ettei sitä melkeen edes huomannut.
Olin tottakai myös ottanut kotoa alkoholi pitoisia juomia mukaani. Repustani löytyi muutama siideri sekä koskenkorva pullo. Kirkasta viinaa. Ei ei ikinä lupaa hyvää, mutta ainakin on hetken hauskaa:DSyksy on jo kovassa vauhdissa joten täällä on näissä vaatteissa todella kylmä. Onnekseni olli pian ajaa pihaan ja pääsemme jatkamaan matkaa joelin taloa kohti.
Muuta en tiedä, mutta tänään tulisimme vetämään perseet.***
Joo ny on extra lyhyt. Mietin et jatkaisko tätä myöhemmi mut siin tulis kuitenki timeskippi nii saatte tän ny jo vaikka tää onki tälläne toosi lyhyt.
Anteeksi siitä.
YOU ARE READING
Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLA
FanfictionJos toinen on täysin hajalla, eikä tiedä edes kuka itse on? Voiko toinen ihminen tulla nostamaan pohjalta? Aleksi muuttaa ouluun juuri ennen kasi luokan alkua, koska hänen vanhemmat erosivat. Mitä Aleksille tapahtuu kun isä alkaa juomaan ja käyttäy...