Aleksi
Availen silmiäni. Näen ollin huolestuneet kasvot. Kuulen kun olli sanoo "huomenta rakas" wait sanoiko olli juuri minua rakkaaksi??? Katson ollia kysyen mutta olli vain sivuttaa katseeni ja alkaa puhumaan pienistä unistani. "Sait paniikkikohtauksen ja sit pyörryit" olli kertoi jopa hieman haikeana. "Hmm jooh" vastasin hänelle vielä vähän höpö oloisena.
Istumme nyt minun sängylläni. Emme puhu mitään. Olli katsoo puhelintaan. Hän tekstaa jollekkin. Minä mietin sitä mitä olli sanoi aiemmin. Tarkoittiko hän sitä oikeasti "huomenta rakas" kaikui pääni sisällä jo hieman ärsyttävällä tavalla. Entä jos hän sanoo niin kaikille. Tai siis miksi hän sanoisi niin minulle jos ei muille. En minä ole merkittävä henkilö kenellekkään. En varsinkaan Ollille. Hänellä on niin paljon muita kavereita ja muijia vaikka muille jakaa. Miksi edes mietin että hän olisi tarkoittanut sitä tosissaan. Tai jos vain kuvittelin kuulleeni niin. En yllättyisi että niin olisi tapahtunut. Niin höpö olo minulla oli juuri tajuihin tulleena. Jos kysyisin ollilta asiasta ja hän ei olisikaan sanonut niin mieti kuinka kiusallista ja noloa se olisi.
"Kaikki hyvin?" Olli kysyi yllättäen "aa ööm siis ööm joo on" vittu menipä hyvin. Nyt sitten olen menettänyt puhe kyvynkin jes vittu. "Ootko ihan varma?" Olli jatkoi. "Joo oon oon" vastasin jo selkeämmin. "Ookkei no mut mennäänkö tänään vielä joelille ku muut on siel" olli kysyi pieni hymy kasvoillaan. "Joo käy mulle mut mitä kello on?" "Öö venaas... se on puol seittemä" "okkei kauanks mä olin tajuttomana?" "Varmaa lähemmäs kymmene minaa"
Joku koputtelee vieläkin oveen ja huutelee jotain kännistä ölinää aina välillä. "Miten meinasit et lähetää täält" olli kysyi minulta. "Tost ikkunast. Siks käskin ottaa kengät mukaa" vastaan ollille pienesti ylpeänä viisaudestani. "Aik fiksuu" olli myöntää. "Lähetääks ny sinne joelil jo ku ei täälkää kai mitää tärkeet tehtävää enää oo" kysyn ollilta "joo mennää vaa" olli vastaa.
Sidon conversejani kiinni samalla kun olli odottaa minua. Vituttaa kun näissä kestää niin kauan aina. Ollikin on ollut jo pitkään valmiina kengät jaloissaan, mutta minulla kestää aina vitun kauan sitoa nämä. (Tää on legit) Viimein kun olen saanut molemmat mustat converseni sidottua pääsen aloittamaan ikkunan avaamis prosessin. Vihdoin sain ikkunan auki mutta siitä seurasi väittely siitä kumpi menee ensin alas. "Mutta jos mä meen eka nii voin ottaa sun kiinni jos putoot" "tai sit vaa haluut tuijotella mun mahtavaa persettäni"
"camaa aleksi! Haluun et tiput mielummin mun valtavan lihaksikkaille käsivarsille kun paskaselle nurmikolle." "No fine mee sit vitun pervo perseen tuijottelia" jatkan keskustelua naurun keskeltä. Olli kapuaa tikkaita alas ja jää odottamaan minua alas. Minäkin pääsen paloportaat turvallisesti alas joten päätän tokaista Ollille. "Näitkö?? en tippunu. Joten tästä viisastuneena on selvää että halusit vaa stalkkaa mun persettä." "Se ei poista sitä faktaa että olisit voinut tippua" "eli myönnät kattonees sitä" "ei en myönnä" "mut teit sen silti" "camaa aleksi päästä vähä helpommalla" "toi ny ainaki tarkotti et katoit sitä" "haittaaks jos oisin kattonukki" olli sanoi flirttailevasti. Aloin nauraa holtittomasti jolloin olli ryhtyi nauruuni. Jatkomme matkaa kohti joelin taloa kävellen keskustellen yhtä viisaista asioista kuin aiemmin.***
Sori tää parin pv tauko ku ei oo ollu aikaa kirjottaa eikä ollu lukui valmiinq nii joo mutta pääsette jälleen tän paskan vitsin pariin.
Jos frööpelin palikat osallistuisi euroviisuihin mitkä niistä kisoista tulisi?
— euroviisutsisatsisatsaa
523 words
YOU ARE READING
Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLA
FanfictionJos toinen on täysin hajalla, eikä tiedä edes kuka itse on? Voiko toinen ihminen tulla nostamaan pohjalta? Aleksi muuttaa ouluun juuri ennen kasi luokan alkua, koska hänen vanhemmat erosivat. Mitä Aleksille tapahtuu kun isä alkaa juomaan ja käyttäy...