Aleksi
Tunnen kädet ympärilläni, ja oksennuksen kurkussani. Vedän kädet äkkiä pois ympäriltäni ja lähden metsästämään vessaa. En tiedä missä vitussa olen. Aika hienolta kodilta näyttää. Onneksi löydän vessan melkein heti ja alan välittömästi oksentamaan. Siinä hetken oksennettuani kuulen jonkun astuvan vessaan ja seuraavaksi huomaankin edessäni olevan särkylääke ja vesilasi "ota tää nii pitäis pian helpottaa" kuulen tommin sanovan. "Thänks" ehdin vastata kun laattaan uudelleen pönttöön. "Tuu keittiöön sit ku oot valmis" kuulen tuon vielä sanovan poistuessaan.
Pyyhin suuni vessapaperiin ja heitän sen pönttöön. Vedän vessan ja poistun tuosta ahtaasta tilasta, puoliksi juotu vesilasi mukanani. Kävelen keittiöön huomaten kaikkien muiden olevan siellä jo. Myös olli oli ehtinyt kasata itsensä tänne. Vien lasini hanan alle ja täytän sen vedellä. Keittiössä vallitsee kiusallinen hiljaisuus kunnes olli avaa suunsa "miks joit." en tiedä mitä pitäisi vastata. Päädyn vain sanomaan "halusin nollata" "No onnistuitko" olli jatkaa. Ingnooraan ollin täysin ja otan hörpyn vedestäni. Seuraavaksi on joelin vuoro avata suunsa "mist sait nii vahvaa vodkaa" Tähän on yksinkertainen vastaus. Isältäni. Mutta se ei välttämättä kuulostaisi kauhean hyvältä perhe maineeni kannalta. En ehdi vastata mitään kun olli vastaa "vissii pölliny sen isält. Tai siis silt ainaki se kämppä näytti. Jokapuolel tökkei." Voi vittu olli. Laskin lasin takaisin tiskipöydälle ja lähden ripeästi kävelemään kohti huonetta josta tänään heräsin. Kuulen kuitenkin keskustelun mitä käydään parhaillaan keittiössä.
Joel: näitteks sen kädet.
VOI VITTU SAATANA. Näen hupparini sängyn vieressä maassa. Vedän sen hätäisesti päälleni samalla kuunnelleen keittiössä jatkuvaa keskustelua.
Olli: joo näin jo eile ku otin sen hupparin pois. Pitäis puhuu sen kaa.
Joonas: Joo kannattaa kyl puhuu, mut muista puhuu sillee kohteliaasti. Noi on aika vaikeit asioit puhuu. Tai siis puhu vähän siistimmin ku sen isäst äske.
Joel: No joo Olli oisit voinu kyl äske antaa aleksin ite vastaa tai sit vaa puhuu kunnioittavasti.
Olli: joojoo tiedän se oli iha kohtuutont lähtee puhuu toisen asioist vaik en ees kunnol tiiä sen isäst.Enempää en lähde kuuntelemaan vaan
lähden mahdollisimman huomaamattomasti nopealla kävelyllä kohti eteistä. Kuulen ollin huutavan perääni vielä jotain, mutta paiskaan oven kiinni ennen kun tuo ehtii saada lausettaan loppuun. Tajuan ettei minulla ole puhelinta mukana enkö nähnyt sitä tuollakaan joten se todennäköisesti on kotona. Noh mitäs minä nyt teen. Ei mulla oo mitään hajua missä päin Oulua mä oon. Lähden kävelemään vasemmalle ja toivon sen olevan oikea suunta.***
Joo moi tääl vähän aikaisempi yö kirjoittaja koska kello on vast kaks:) mut haluutteko kuulla vitsin:) ette saa vaihtoehtoja joten tässä:)))) Keijo ja kalle meni marjaan... toinen edestä ja toinen takaa:D u get it if u get it:)
Mut lol nauroit kuitenki tai sit se oli niin paska ettet ees ymmärtäny<3
435 words
YOU ARE READING
Voiko sirpaleista syntyä rakkautta? (Oleksi) TAUOLLA
FanfictionJos toinen on täysin hajalla, eikä tiedä edes kuka itse on? Voiko toinen ihminen tulla nostamaan pohjalta? Aleksi muuttaa ouluun juuri ennen kasi luokan alkua, koska hänen vanhemmat erosivat. Mitä Aleksille tapahtuu kun isä alkaa juomaan ja käyttäy...