8. Bölüm - Derin Bir Yanlış Anlaşılma Part 1

113 19 17
                                    

Atlas sınıf penceresinden dışarıya baktı. Arkadaşları ile basketbol oynayan Karya'yı görünce rahat bir nefes alarak b sınıfına gitti. Neslihan ne B'deydi ne de C'de. Şaşkınca sınıfına geri döndü. Onun daha önce hiç okula gelmediği olmamıştı. Telefonu açıp mesaj attı.

O yokken gelmiş olan Ceren sırasından eğilip Atlas'ın telefonuna bakmaya çalıştı.

"Bu saatte kiminle mesajlaşıyorsun?"

Atlas gülerek onu itti.

"Kiminle olacak ya Neslihan'a yazdım. Gelmemişte uyuya mı kaldı acaba diye."

Ceren kaşlarını çattı.

"Ben gidip sınıfına bakacağım."

Ama o çıkamadan hoca gelmişti. Atlas fısıldadı.

"Derin de yok belki ikisi birlikte bir yere gitmiştir."

Bunu onu rahatlatmak için söylemişti ama Ceren şimdi daha keyifsiz görünüyordu. Öğle yemeğinde oturdukları farklı yerlerden Derin ve Neslihan'ın her zaman oturduğu ama şimdi boş olan masalarını kesiyorlardı.

"Selam."

Atlas duyduğu sesle irkilmiş, elini kalbine koymuştu. Oturmak için sandalyeyi çeken Karya tereddütle duraksadı. Atlas onun bu hallerine kahkaha atmak istiyordu ama alınmasından korktuğu için sadece gülümsemekle yetinmişti.
Sandalyeyi gösterdi.

"Hadi, hadi otursana."

Karya otururken Atlas yine göz ucuyla masayı izliyordu. Huzursuzca telefonuna baktı ama ne bir mesaj ne de arama vardı.

Telefonunu indirip yemeğe dönmeye karar verdi, ikisi de ortada yoksa birlikte olduklarından emindi.

Önüne döndüğünde onu Karya'nın simetrik yüzü karşılamıştı. Atlas bir süre sessizce yemek yiyen çocuğu izledi.

Daha sonra çatalını köftelerine batırıp Karya'nın tabağına getirdi ve bıçakla sıyırdı. Bunu yaparken bir yandan gülümseyerek konuşmuştu.

"Endişelenme, çatal bıçağı daha kullanmadım. Temiz."

Karya atılıp onun elini yakaladı. Çatık kaşlarla sordu.

"Ne yapıyorsun?"

"Ben et yemem. Sen de seviyormuşsun. Kafeteryada çıkan köfteleri sana veriyorum. Çiçekler için teşekkürler çok güzellerdi."

Tam Karya çatık kaşlarıyla cevap verecekti ki herkes gürültüyle açılan kafeterya kapısına döndü.

Derin rüzgar gibi içeri girmiş, sert adımlarla ona doğru yürümüştü. Gerginlikle ayaklanan Atlas, ona birkaç adım attı. Derin hemen onu arkasına aldı ve Karya'ya parmağını uzattı.

"Sen! Senin ne yaptığını biliyorum."

Sakince yemeğini yemekte olan Karya sallana sallana ayağa kalktı. Ellerini birleştirip masaya yaslandı. Tehdit edici bir edayla konuştu.

"Ne yapmışım?"

Derin bunun üzerine Karya'nın üstüne atlamıştı ama Atlas hızlıca gelen Fırat'ın yardımıyla Derin'i kolunu tuttuğu Karya'dan uzaklaştırdı.

Derin bağırdı.

"Neden onu reddettiğini biliyorum. Nasıl bu kadar şerefsiz olabilirsin?"

"Ah." dedi Atlas bir yandan Derin'i tutarken. Olayları şimdi biraz kavramıştı. Demek Neslihan'ın tuhaf halleri Karya'dan hoşlanmasına bağlıydı. Ona açılmış ama reddedilmiş olmalıydı.

Fırat da anlamış olacak ki konuştu.

"Dur, Derin işin aslını bir öğrenelim. Eğer gerçekten öyleyse yemin ederim. Seni bırakmakla kalmayıp yardım edeceğim. Ve tabiki Atlas da." dedi.

"Sen kimsin de kime yardım ediyorsun!"

Bağırmasıyla üçü de Karya'ya odaklandı. Atlas bir şey demek istiyordu ama dilini yutmuştu. Karya o kadar sinirli gözüküyordu ki Atlas sandalyeye oturmakta tereddüt eden çocukla şu an karşısında duranın aynı kişi olduğundan emin olamıyordu.

"Hayatımda sizin kadar dedikoducu ve salak bir grup görmedim."

Sinirle ona saldırmaya kararlı Derin bile durmuştu. Atlas konuştu.

"Karya..."

Ona yaklaşmaya niyetlendi ama Fırat onun kolunu tuttu. Yinede kolunu kurtarmayı başarıp yanına geldi. Biraz önce önündeki herkesi korkuyla dona bırakan çocuk şimdi sadece yere bakıyordu.

Atlas konuşması gerekenin o olmadığını anlamıştı. Derin'e döndü.

"Neden olayı anlamadan dinlemeden direkt saldırıya geçiyorsun? Kaç kere sana böyle yapma demedik mi?"

Karya şaşkınca başını kaldırdı. Atlas ile göz göze geldi.

"Onun adına özür dilerim. Kolun iyi mi?"

Bir şey demeden sadece kafasını salladı.

Atlas bunun üzerine tekrar Derin ile konuşmaya başladı.

"Derin, neden ondan özür dilemiyorsun? Eğer çok kızmadıysa işin aslını ona sorsana."

Ama Derin o an için kimseyi dinlemiyordu. Telefonuna gelen mesajla diğer tarafa doğru dönmüş, koşmaya başlamıştı. Atlas peşinden koştu.

"Dur, nereye gidiyorsun? Derin!"

Onunla birlikte kafeteryadan çıkıyordu ki geri döndü. Karya'ya seslendi.

"Karya çok özür dilerim. Olayları anlayıp sana anlatacağım!"

...8.bölümün sonu...

Karya ile date'i bozulan Atlas:

İkinci Hayatlar Krallığı (BL)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin