1.Bölüm

2.3K 74 56
                                    

Gözlerimi açtım,çok aydınlıktı içerisi fazla,geri kapadım gözlerimi sertçe, elimden yardım alarak gözüme vuran ışığı azalttım.

:Ah lanet olsun

?:Aman tanrım!uyandı ne yapacağım?

Genç ama sesi yaşlı gelen telaşlı bir adam duruyordu karşımda.Canavarmışım gibi bakıyordu bana.

:Sende kimsin?

?:Aaa ben...şey tabi şey... Ben...Elliot

Yattığım yerden doğruldum.Bağırıp ona benden ne istediğini sormak istedim ama o beni değil ben onu kaçırmışım gibi korkarak bakıyordu bana

:Adını değil,kim olduğunu sordum.

Elliot:Oh..ben üzgünüm...eee...Morty!evet Morty's Televizyon ve Radyo dükkanının sahibiyim.

:Pek yardımcı olmadın ama saol.Neler oluyor?

Elliot:Eee sen düştün...ara sokağa,bayılmıştın, kalkmayınca bende buraya getirdim.

:Nereden düştüm?

Elliot:şeyden...cidden hatırlamıyor musun?

: Üzgünüm...aslında ben hiç bişey hatırlamıyorum

Elliot:tanrım!...bir dakika adın...adını hatırlıyor olmalısın

:Tabi ki Eleven

Elliot'un şaşkın bakışları bir anda bende de oluştu adım bir numaraydı.Ama sadece bu kadar olmamalı...Hadi Eleven biraz çalıştır saksıyı nasıl geldin buraya?

Elliot:Uzun bir isimmiş kısaltması yok mu?

Eleven:Ben... bilmiyorum

Elliot soru sormaya devam ederken yattığım yerden kalkıp dolanmaya başladım başım feci şekilde ağrıyordu.Her yerim uyuşmuştu.Hiç birşey hatırlamıyordum.

Etrafa bakmaya başladım.En azından nerde olduğumu çözmeye çalıştım.

Eleven:Neredeyiz Elliot?

Elliot:Dükkanımda...aa burası babamdan bana kaldı yani-

Eleven:Elliot! Mevki olarak!

Elliot:ah üzgünüm Dallas'tayız,Teksas

Bu bende herhangi bişey uyandırmamıştı.Merdivenlerden hızlı adımlarla aşağı indim.Elliot'un peşimden geldiğini ayak seslerinden anladım.Hemen kapıyı açıp dışarı çıktım.Gördüğüm manzara normal gelmemişti.Sebepsiz bir şekilde oraya ait olmadığımu hissettim.İnsanlar garipti..binalar...

Eleven:Elliot.. biz hangi yıldayız?

Şaşırmış görünüyordu.

Elliot:1962...

Söylediği sanki bir kulağımdan girip diğerinden çıkmış gibiydi.Neredeyse duyamamıştım.Az önce indiğim yere,yukarı doğru baktım.Çok ilginçti.Yavaşça yukarı çıktım ve etrafı yakından incelemeye başladım.Heryerde gazetelerden kesilmiş değişik haberler,telsizler, uydular,radyolar ve bir ara sokaktan çekilmiş hepsinde farklı birinin olduğu fotoğraflar vardı.

Eleven: Bütün bunlar...ne böyle?

Elliot:*sessizce*aman tanrım o gerçekten...

Gözüm bir gazeteden kesilmiş UFO resmine çarptı.Yanında büyük harflerle"YALNIZ DEĞİL MİYİZ?"yazıyordu.Yaklaşıp gözlerimi kısarak baktım.Yaklaştığımı gören Elliot'un yüz ifadesi daha da şaşkına döndü.

Elliot:Tanıdık geliyor mu?

Ona döndüm sonra gazete parçasına,tekrar ona bakıp küçük bir kahkaha attım.

2.HAYAT?-The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin