Gözlerimi açtım.Bir süre gördüklerimi sindirmeye çalıştım.Kimdi o kişi.Sevgilim mi vardı?Güzelim dedi.Burnumu öptü.Bunları düşününce istemsiz hafif tebessüm ettim.Sonra kafamı iki yana salladım.
Eleven:Kendine gel Eleven.Daha ne olduğunu bilmiyorsun.
Sevgilim varsa bunca zaman neden hiç karşılaşmadık? Beni arıyor olmalıydı.Düşününce Luther ve Diego denilen adamlar sevgilim olmayacak kadar yaşlı görünüyorlardı.
Kafamı bunlara yorarken uyuyakaldım.
Sabah suratımı yalayan bir köpekle uyandım.Sarı golden köpeğiydi.Henüz yavru.Kalkıp kucağıma aldım ve onu sevmeye başladım.Sahibi yoktu.Tasmasızdı.Sokak köpeği olduğu tüylerindeki yaprak parçalarından belliydi.
Kendimi kötü hissediyordum.Üşüyordum,burnum akıyordu,sürekli öküsürüp hapşuruyordum.Gece sokakta yatarsan böyle olur Eleven kaptın şifayı.
Aklıma Elliot geldi gece dönmediğim için şimdi beni merak etmiş olmalıydı.
Eleven:Lanet olsun!Gitmem gerek.
Kalkıp yürümeye başladım.Arkamdaki köpeğinde beni takip ettiğini gördüm.Acıkmış olduğunu düşündüm ve benle gelmesine izin verdim.Şehir merkezine geri döndüğümde ne param ne de satacak eşyam olmadığını hatırladım.
Eleven:Harika! Şimdi yürüt nerden yürütebilirsen.
Yanımdaki köpek ben durunca durup dilini sallıyordu.Ben yürürken oda yanımdan yürüyordu.Gülümsedim ve belki de onu kullanabilirdim.Köpeğe eğildim Ve karşıdaki takıcı dükkanı işaret ettim.
Eleven:Bak karşıyı gördün mü oğlum?Hadi git oraya.
Deyip sırtına hafifçe vurdum.İlginç bir şekilde anlamıştı.Belkide eğitilmiş bir köpekti.Ve sahibi onu sokağa atmıştı.
Köpek gösterdiğim dükkanım camına patisini vururken dükkan sahibi dışarı çıkıp köpeği durdurmaya çalıştı.Bende bu fırsatta içeri girip değerli görünen takılardan alıp ve çantama sakladım.Adam içeri girdi.
Adam: Afedersiniz,girdiğiniz görmedim.Nasıl yardımcı olabilirim?
Eleven:Aa ben... Morty's Televizyon ve Radyo dükkanının nerede olduğunu soracaktım.
Adam:Eee fazla uzak değil ilerdeki sokaktan bir sol iki sağ yapın göreceksiniz.
Eleven:Çok teşekkürler iyi günler.
Çıktım ve köpekte arkamdan geldi.Hızlıca takılardan kazandığım parayla hayvan malzemeleri satan bir mağazaya gittim.Köpek maması ve kap aldım.Daha sonra köpeğin oturmuş dil çıkaran haline bakınca aklıma bir şey geldi.
Tasma ve oyuncak da aldım.Kasaya gittiğimde tasmanın üstüne isim yazdıklarını söylediler.Köpeğe bir kez baktım ve aklıma gelen ilk ismi söyledim.
Eleven:Tonks! Tonks yazın lütfen.
Hepsini aldım ve eve gittim.
Elliot:Hey tanrım!Nerdeydin?
Eleven:Üzgünüm dışarda uyuyakaldım.Bu sefer özür çikolatası getiremedim ama bir misafirimiz var.
Arkamdan gelen köpeği gösterdim.
Elliot:Aman tanrım!Köpek
Geri çekildi.
Eleven:Yoksa korkuyor musun?
Elliot:H-hayır hiç de bile.Sadece...
Güldüm.
Eleven:Merak etme Golden'lar dost canlısıdır,kullanmayı bilmediği sivri dişleri olan bir cins o.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2.HAYAT?-The Umbrella Academy
AcciónDaha önce gelmediğim bi yerde uyandım daha önce görmediğim bi kişi beni kurtardığını söyledi ama neyden? Yaptığı açıklamadan birşey anlamadım çünkü nerde olduğumı ve neden orda olduğumu bilmiyordum,ben...kim olduğumu hatırlamıyorum... Not:"Five Harg...