40.Bölüm

563 41 15
                                    

~Five'ın Anlatımı~

Herkes odadan çıkmıştı. Uyuyamadım. Düşünceler kafamı yiyordu. Uzun zamandır El ile birlikte uyurduk.Şimdi arkasından sarılabileceğim biri olmaması uykuyu kaçırıyordu.Kimsenin odada olmadığını fırsat bilip kimseye görünmeden otelden çıktım.El'le hep gittiğimiz sahilin kenarına gittim.Ayaklarımı denize uzatıp oturdum.

Sürekli ya gelmezse diye düşünüyordum.Ona tam olarak bir veda bile etmemiştim."Bana sadece bir gün ver." Böyle söylemişti.Bir gün geçmedi.Belki de fazla stres yapıyordum.Ama ölümden nasıl dönebilirdi ki?  Yine de o her zaman sözünü tutar.

Yanımdan bir taş atıp denize attım.Sadece bir kez sekti.

Yanımdan atılan başka bir taş iki kez sekti.

?:Kazandım.

Hızla arkamı döndüm.Oydu.

~FlashBack~

Five:Düz olanları bulmalısın.

Eleven:Bu olur mu?

Five:Dene bakalım.

Elindeki taşı denize fırlattı.İki kez sekti.

Eleven:Oldu! Şimdi senin sıran.

Elimdeki taşı fırlattım.

Five:Üç kez.Kazandım!

Eleven:Hayır benimki denemeydi.

Five:Oh öyle mi? Yoksa kazanmamı mı çekemiyorsun?

Eleven:Hayır.Tamam.Bak bu sefer aramazsam sen kazandın. İnkar yok.

Five:Tamam.Hadi at bakalım.

Attı. Üç kez sekti.

Eleven: Berabere.

Five:Hayır suya girme payı.Dört. Sen kazandın Çikolata:)

~FlashBack End~

Hayır. Five, sadece kafayı yiyorsun. Yoksa yine siyah sıvı fırlatan sürtük müydü?

Gözlerimi ondan alamadım.Bir an için etrafa bakıp ayağı kalktım.

Five: Gerçekten sen misin?

Etrafına baktı.

Eleven:Bilmem burada başka biri var mı?

Hızla koşup sarıldım.Bu sefer oydu.Dönmüştü.Sımsıkı sarıldım.Kafamı boynuna gömüp kokusunu içime çektim.

Five:Seni kaybettim sandım.

Eleven: Döneceğimi söyledim.

Five: Biliyorum ama...nasıl? Ölmüştün.

Eleven:Hiç ölmedim aptal.Ölmeden kendi evrenime gittim.Sonra ordan buraya geri dönmeye çalıştım.Bir hafta sürdü inanabiliyor musun? Bir hafta hiç uyumadan buraya gelmeye çalıştım.

Five:Benim için sadece birkaç saat geçti.

Eleven: Şanslısın.Beni özlememişsindir.

Yüzünü avuçladım.Gözlerine bakıp gülümsedim.

Five:Seni her dakika özlüyorum.

Kendimi durduramadım ve dudağına yapıştım.Kollarını boynuma sarıp karşılık verdi.

Evet belki onu sadece bir kaç saattir görmüyorum.Ama onu kaybettiğimi sanarak geçen bir kaç saat birkaç yıl gibiydi.

Five:Hadi gidelim sana anlatıcak çok şey var.

Eleven:Sadece birkaç saat içinde ne olmuş olabilir?

Five:Hayal bile edemezsin.

Elini tuttum.Otele gidene kadar sohbet etmek için ışınlanmadım.Yolsa giderken ona Serçe Akademisinden,Babamdan ve neden otelde kaldığımızdan bahsettim.O da bana buraya gelmek için uğraştığı bir hafta boyunca ne yaptığını anlattı.

2.HAYAT?-The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin