58. Bölüm

402 36 2
                                    

İçeri koştuk. Bina yıkılıyordu. Sallanıyorduk.

Viktor:Hemen buradan çıkmalıyız!

Eleven:Ciddi misin? Daha karpuz kesecektik.

Birbirimizi duymadığımız için bağıra bağıra konuşuyorduk. Herkes buradaydı. Ama Ben...

Five:Ben yok!

Işınlandı.

Diego:O aptal için gitti mi gerçekten.

Salonun ortasında büyük sarı bir ışık gördük. Kugelblitz... Git gide büyüyordu. Yok olmamıştı. Aynı kıyamette gördüğüm haliyle duruyordu. Daha küçüktü ama hızla büyüyordu. Ya gördüğüm kıyamet...gelecekse?

Koşarak Akademiden çıkıp otele gittik.

Küre yavaşça büyüdüğü ve Otelden uzakta olduğu için hala tek parçaydık.

Oteldeki herkes yok olmuştu. Sadece biz ve Chet kalmıştı. Herkes bir yere yayıldı ve düşünmeye başladık. Koltuklardan birine oturup ayaklarımı sehpaya uzattım.

Allison: Nasıl oluyor da tüm evren kozmik kubura düşmüşken biz buradayız?

Viktor:Belki de kubura en son biz düşeceğiz.

Allison:Sana sormadım.

Eleven:Siktir. Klaus!

Sloane: Babam!

Eleven: Reggie'i siktir edebilir miyiz? 9 canının tükenme zamanı gelmişti. Ama Klaus. Tanrım.

Diego:Gelirler.

Ben:Oh tabi. Trafiğe kalmışlardır(!)

Five:Merak etme o hamam böceğine bi bok olmaz.

Ben:Bakın, özel olduğumuz için hayattayız. Evreni sadece biz kurtarabliriz.

Allison: Ah Soru.

Ben:evet?

Allison:Bunu deneyip hezimete uğramadık mı?

Diego:Evet çünkü Ben'in planı aptalcaydı. Benim daha iyi bir planım var.

Ben:Tabi ki.

Diego:Büyük dalgacık hızlandırıcısını kullanacağız. Siz çakma Einstein'lar biraz bilim yapacaksınız ve bom. Küreyi uzaya göndereceğiz. Bunu bilmemi beklemiyordunuz değil mi? İsviçre'de.

Ben:O parçacık! Dalgacık değil seni Moron!

Lila:Kes lan! en azından deniyor kalamar kılıklı.

Eleven:Soru.

Diego:Tabi canım kardeşimi dinleyin şimdi.

Eleven:Teknik olarak Kugelblitz tüm evreni yok edeceği için ve uzay da evrenin bir parçası olduğu için küreyi uzaya gönderirsek ecelimiz sadece birkaç gün gecikmez mi?

Five parmak şıklatarak beni gösterdi.

Five:İşte bu.

Ben: Hepiniz sadece boş laflar yapıyorsunuz. Beni dinleyi-

Eleven:Seni dinledikde ne oldu. Ne katkın oldu şu zamana kadar?

Diego:Aslında ailesinin yarısını havaya uçurdu.

Ben:Oh Aile sorunlarından mı bahsetmek istersin? Asıl patlaması gereken senin suratın!

Eleven:Hey!

Diego:Keşke suratına çarpabileceğim bir pastam olsaydı.

Göz devirdim. Bazen gerçekten ilkokul çocuklarına dönüyorlar. Elimi yüzüme gömüp sesimi çıkarmadım.

2.HAYAT?-The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin