50. Bölüm

456 39 9
                                    

Hafif bir sallanma ve etrafımızdaki insanlar gözümüzün önünde yok oldu. O an sadece bize odaklanmıştım. Önce Five'a, Diego, Klaus ve diğerlerine içlerinden birini kaybetmekten çok korkmuştum. Çünkü bu sefer gerçekten sıçmış durumdaydık.

İnsanların yok olduğunu gören Five hemen bana döndü. Yanında olduğumu görünce rahat bir nefes aldı. Masaya oturduğum bacağıma elini koydu.

Luther:O da neydi lan öyle?

Five:Kugel dalgası.

Eleven:İşler gittikçe kötüleşiyor.

Luther:Ne kadar vaktimiz var?

Five:Bu artma hızında, dikkate alına-

Luther:Ne kadar Five!?

Five: 4 belki 5 gün içinde...varoluşun kalanı ...yok olacak...

Herkes bir anda kaldıramamıştı. Berbat görünüyorlardı. Bu haber onları öylesine yıkmıştı ki. Şuanda ölü olmayı yeğlemişlerdi.

Luther:Harlan'ı onlara vermeliydik.

Viktor:Luther...

Diego:Ne olmuş Harlan'a.

Eleven:Harlan'mı şu çiftliktekş çocuk? O ne alaka şimdi ya.

Viktor:Yaşıyor.

Onu anladım de ne alakaydı şimdi. Geçen sefer oldupu gibi yine Viktor'un işleriydi. Evet bu onun için önemliydi. Ama konumuz dünyanın sonuyken,üstelik Sissy'nin yıllar önce öldüğünü düşünürsek sizce de bu konu kapanmadı mı?

Luther:Serçeler onu teslim edersek savaşı durdurup dünyayı birlikte kurtarabileceğimizi söylediler. Ama vermezsek...

Viktor:Biz barış yapmaya çalıştık. Sonra sikik üvey kardeşlerimiz saldırıp seni kaçırdı. Ayrıca bizi öldürmeye çalıştılar. Yapmayın ama! Onlara güvenemeyiz. İş birliği yapmak bir bombayı gaz dökerek imha etmeye çalışmak gibi olur. Herşey daha hızlı tutuşu-

Klaus:Ama bodrumlarındaki büyük, kötü, parultılı şeye ihtiyacımız olacak.

Five bana döndü bende ona döndüm. Aynı şeyi düşünüyorduk.

Eleven:Klaus? Kugelblitz nerede biliyor musun?

Klaus:Ah evet. Ha Tanrım. Babamı ziyarete gittiğimde. Annemin valizleri koyduğu o eski fare yuvası depoda.

Eleven:Ciddi olamazsın.

Five:Tanrım...

Diego: Neden söylemedin?

Klaus: Söyledi- Sana söyledim Diego!

Diego:Sürekli aptalca laflar ediyorsun. İnanmamı mı bekledin?

Five bana döndü.

Eleven: Tabii ki...

Five:Bizimle aynı yerdeymiş...

Diego:Önemli bir...aptalca laf.

Klaus: Haklısın ben beyninin içindeyim kolları falan çekiyorum. Ciddiyim...

Diego:Sence Kugelblitz...

Viktor gitti.

Eleven:Bekleyin gerçekten bu kafayla birde dünyayı mı kurtaracaksınız?

Diego: Üzgünüm El ama kardeşin bir gerzek.

Klaus:Bana öyle deme!

Luther arkasından...

Five: Tanrım...

İçkimin son yudumunu aldım.

Five belimi tutup beni masadan indirdi.

2.HAYAT?-The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin