29.Bölüm

551 34 4
                                    

Luther:Öldürme isteği mi?

Eleven:Hmhm.

Luther: Aslında bilemiyorum.Belki bu iyi bir fikir değildir.

Eleven:Katılıyorum.Ama son çare.

Luther:Bilemiyorum zaten çok zinde görünmiyorsun Five dürüst olmam gerekirse.

Eleven:Bak,yardımın gerekebilir.

Five:Ne?

Eleven:Five'ın bir... refakatçiye ihtiyacı var.

Luther: Refakatçi mi?

Five: Refakatçi mi?

Eleven:Evet.

Luther:Eküri mi olayım yani?

Eleven:Aslınd-

Five:El bi gelir misin?

İç çekip yanına gittim.

Five:Onu bu işe bulaştırmamalıyız.

Eleven: Neden? İşimize yarıyabilir.

Five:El görevden şaşmamam için zaten sen varsın Luther sadece yük olur.

Eleven:Haklısın belki fazla dikkat çekiyor.Ama Five oraya sadece ikimiz gidemeyiz.Küçük bedenlere sahip iki suikastçıyız.Luther destek olabilir.

Five:Luther gözünü kırpmadan onu yere indirebilirim.

Eleven:Gücünden bahsetmiyorum aptal.Salaklığı bile bizi oyalar anladın mı? Ayrıca senin- yani yaşlı halininin bize inanması için fazladan kanıt gerek.

Five:Seni görür görmez atlayacağı kesin.

Eleven:Ne.

Five:Boşver.Tamam gelsin.

Eleven:Harika.

Luther'ın yanına döndüm.

Eleven:İşin zor değil sadece Paradoks Psikozu Five için beni bile aşarsa görevden saşmamasını sağla.

Five:Hadi ama o kadar da abartılacak bir sorun değil.

Eleven:Ne olursa olsun, ne derse desin o çantayı almak zorundayız.Tamam mı?

Luther:Tamam.

Eleven:Tamam.Gidelim.

Five ile ilerledik.Luther'ın arkamızdan gelmediğini gördüm.

Eleven:Luther!

Luther:Doğru.

Çıkıp bir tür restorana ışınlandık.İçerisi Başkan'nın gelmesi için süslenmiş,bayraklar ve posterler ile doluydu.

Five:İşte oradayım.

Masada oturan,yaşlı,bıyıklı,bir şeyler yazan,takım elbiseli,ayak ucunda iki tane çanta olan adamı gördük.

İstemsizce kıkırdadım.Five "ne"der gibi bakış attı.

Eleven:Hiç...Yaşlanınca da ayrı bi karizman varmış.

İstemsizce gülüyordum.Ama kendimi durdurmaya çalıştım.Neden gülüyordum? Bilmiyorum.Yanımda duran yakışıklı,tatlı, karizmatik daha sayılacak bir sürü şeyi olan Five,ve karşımda aynı kişi ama farklı kişi... Biliyorum saçmalıyorum.Ama ikisinş yan yana görmek fazla komik.

Luther:Neden çantayı alıp kaçmıyoruz?

Five: Luther bunu olmasına izin vermem ki.Çantaları canımız pahasına koruyoruz.

Luther anladığını gösterir şekilde başını salladı.

Eleven:Ayrıca şuan da ki asıl tehlike paradoks.Onunla aynı odada olmak varlığını tehlikeye atıyor.

2.HAYAT?-The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin