64. Bölüm

388 31 3
                                    

Sesi kesildi. Cevap vermeyince anladığını umut ederek geri çekildim. Aşağı Luther'ın partisine gittim.

~Eleven'ın Anlatımı~

Şimdi.

Babamın tepkisi beni çok şaşırtmıştı. Beklemiyordum. Five babama kaç göz hareketi yapıp elimi tuttu ve masaya döndük.

Eleven:O neydi?

Five:Ne?

Bilmemezlikten geldiği için sadece yüzüne baktım.

Five:O da üzerimizde yetkisi olmadığının ve artık 12 yaşında olmadığımızı farkında.

Eleven:O ne demek şimdi.

Five: Olması gerektiği gibi davranıyor demek. Sorgulamak yerine tadını mı çıkartsak?

Garipti. Five gibi babamdan nefret eden biri onun hakkında böyle konuşuyordu. Gerçi haklıydı çünkü babamın böyle davranması da hiç ama hiç normal değildi.

Masaya geçtikten birkaç dakika sonra babam bardağına çatalla vurarak konuşma yapacağını haber etti. Hepimiz merak eder şekilde ona döndük.

Regginald:Selam. Gelinin babasının konuşması adettendir... Sloane, küçüklüğünden beri olağanüstü zeki olduğunu biliyordum. Luther'ı o kadar iyi tanıdığımı söyleyemesem de geçirdiğimiz kısa süreye bakınca kendine ehven bir eş bulmuşsun.

Five'la aynı anda kıkırdadık.

Five: Luther'a ehven dedi.

Sesli gülmemek için kendimizi zor tutmuştuk.

Diego:Şimdiye kadar onun hakkında söylediği en iyi şey.

Biraz daha kıkırdadım. Bunun sonunu çok merak ediyordum.

Regginald:Bir baba olarak hatalarım olduğunu kabul ediyorum.

Eleven:Yok canım estağfurullah

Five:Yani birkaç kalıcı iz sadece.

Babam uzakta olduğumuz için dediklerinizi tabi ki duymuyordu.

Regginald: Umarım bu kusurlar diğer yanları kusursuz olan birinin geçici hataları olarak görülür.

Eleven:Ne diyo bu amk

Klaus:Anladıysam içkiyi bırakayım.

Kafamı çevirdiği de Allison ve Viktor konuşuyordu. Ne dediklerini duymuyordum ama şimdilik birbirlerini dağıtmadıkları açıktı.

Diego'yu dürttüm ama babamın konuşmasına oldukça odaklanmış gibiydi. Klaus'u dürttüm.

Klaus:şşpşptt

Değişik sesler... Kugelblitz geliyo desem babamın sözü bitsin sonra ölürüz diyecekler.

Five'ı dürttüm. Hemen kafasını çevirdi. Tanrıya şükür. Viktor ve Allison'u gösterdim.

Five:Siktir.

Eleven:Bi sorun yok gib- şom ağzımı kapattım.

Regginald: Size çocuklarım demekten gurur duyuyorum. Farklı bir zamandaki halimle yetiştirdiklerime bile.

Tabi efendim.

Regginald: Umarım bu gece birkaç özel anı yaratabiliriz. Şu kalan azıcık değerli zamanımızda. Güneş bir zambak tarlasında doğar.Başını kapatmış bir anne,dudakları sımsıkı. Yas tutanlar kara kümeler halinde gelir. Yüreğindekileri gömmeye. Sık nefesle ve tutulmuş zamanla ölümün nazik busesini özlersiniz umarım.

2.HAYAT?-The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin