49. Bölüm

437 33 7
                                    

Five: Aptal aptal bakma da cevap ver!

Öksürmeye devam etti.

Lila:Konuş! Yamyam faresi.

Five:Cevap versene! Neden iyi olmasın? Ona bişey mi olacak?!

Eleven:Sakin ol biraz. O... iyi görünmüyor.

Yaşlı Five: Düzeltemezsin.

Lila:Neyi?

Yaşlı Five:Ku-ku-kugelblitz'i.

Eleven:Ne demek düzeltemezsin?

Five: Bütün bunları sen yarattıysan bir çözüm de yaratmış olmalısın.

Öksürdü.

Eleven: Tanrım...

Yaşlı Five: Geriye kalan tek şey....

Öksürdü.

Lila:Hatırladığım kadarıyla sigara içmiyorsun?

Eleven: Ara sıra Pro içiyo-

Yine öksürdü.

Five:Ne? Geriye kalan tek şey ne?

Yaşlı Five:Yok Oluş...

Eleven:Yok Oluş mu? Peki bu ne türden bir tatlı?

Bir anda kapsül açıldı. Vücudunun berbat hali daha net görünüyordu.

Five:Siktir..

Yaşlı Five:İşte bu olacak olan...

Kafam çok karışmıştı. Ne diyor bu ihtiyar?

Five:Beni iyi dinle seni şerefsiz bok torbası! Son 20 günümü El'i kıyametten kurtarmak için geçirdim. Sadece hayatımda tek değer verdiğim kişinin yaşamasını istediğim için. Ve şimdi ikimizde bu ergen bedene hapsolmuş durumdayız. Hormonlarımız aldı başını gitti. Tek yapmak istediğim sevdiğim kızla,sadece ikimiz,istediğimiz hayatı yaşayabilmek...

Böyle söyleyince tüm bunları sadece benim için yaşadığını bir kez daha farkettiğimde kendimi yük gibi hissetmiştim. Five bütün bunları sadece benim için yaşamayı hakediyor muydu? Ona gerçekten layık mıydım?

Yaşlı Five'ın gözlerinin oynadığını,nefes nefese kaldığını farkettim.

Lila:Ona çok yüklenme Five.

Five:Bu sadece El,ben ve kendimle ilgili Lila. O yüzden karışma!

Bu iş gitgide karışıyordu. Yaşlı Five iyi görünüyordu ve eğer öne bişey olursa cevap alamadan dönmek zorunda kalacaktık. Ve ölmeye gerçekten hazır değildim.

Eleven:Bu "Kugelblitz" dediğin şey... Birkaç deliği yamayarak onarılacak bir sızıntı olmadığı kesin. Evreni tümüyle tüketen dev bir çöp öğütücü. Yani nasıl durdurulur hemen söyle yoksa şuracıkta son nefesini vermeden diğer kolunu da keseceğim.

Öksürdü. Gözleri dolmuştu. Daha zor konuşuyordu. Sesi titriyordu.

Yaşlı Five: S-sadece...n-ne ya-yaparsan yap... Dü-dü-dünyayı kurtarma...

Bunu dedikten sonra ışıklar söndü. Kapsülden sesler çıkmaya başladı ve Yaşlı Five'ın gözleri yavaşça kapanmaya başladı.

Eleven: Siktir.

Five:Kurtarma mı?... Five!

Elimle nabzına baktım. Aynı anda Lila'nın da baktığını gördüm.

Lila:Adam öldü Five.

Sinirlenmiştim. Yine soru işaretleri kafamda dolanıyordu. "Dünyayı Kurtarma" Dalga mı geçiyor?

Sinirden ayağımı yere sertçe vurdum.

2.HAYAT?-The Umbrella AcademyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin