Anlamaz bir ifadeyle kaşlarımı çattım. Oda kaşlarıyla arkayı işaret etti. Çok azgın bu çocuk. Umursamayıp iki koltuğun arasından arkaya geçtim.
Yanıma gelip yüzümü kendisine çevirdi. Etrafta ineklerden başka kimsenin olmadığına emin olduğumda elimi boynuna sardım. Dudaklarıma bakıp yaklaştı geri çekildim. Kaşların çatarak baktı.
Eleven: Öpmemeye çalış hadi.
Five:Yapma.
Eleven:Hadi.
Tekrar dudaklarıma baktı. Sonra gözlerime. Sonra yine.Bir dakika bile olmadan böyle devam etti.
Five: Yapamıyorum.
Dudaklarıma yapıştı. Karşılık verdim. Öperken bir yandan gülüyorduk. Çok mutluyduk. Sonunda kavuşmuş, yalnız bir şekilde birbirimize bakıyorduk.
En sonunda durup kendini dizlerime bıraktı. Saçlarını okşarken diğer elimle yanımdaki haritayı aldım.Onunda görebileceği şekilde tutup işaretlediği yerleri gösterdim.
Five:Şuraya bak Ricky's Bakery'nin turtaları ödüllüymüş...
Eleven:Bu harita da mı yazıyor?
Five:Hayır Klaus söylemişti.
Güldük. Ön koltuğun arkasındaki cepte sarı camlı bir gözlük olduğunu farkettim. Muhtemelen Klaus'undu. Alıp taktığımda çok kirlemdiğini gördüm. Tişörtümle temizleyip Five'a taktım.
Güldü.
Biz haritada gidebileceğiniz yerleri gezerken arabada " Cryin' Shame" çalıyordu.Bir yandan mırıldanıyor bir yandan sohbet ediyorduk.
Eleven:Bir bölgeye bağlı kalmasak... Ben nerelere giderim varya.
Five:Bağlı değiliz... Nereye istersen oraya gidelim.
Eleven:He şimdi buraları gezdik de orası kaldı.
Five: Nereye gitmek istersin?
Eleven:Five...
Five:Sadece soruyorum.
Eleven:Tamam ama gülmek yok.
Five:Aşkolsun.
Eleven:Ya gülmek yok işte.
Kafa salladı.
Five:Söz.
Eleven:Bak benim çok küçükken babamdan,daha doğrusu hepinizden gizli tuttuğum bi liste vardı.
Five:Benden de mi gizli?
Eleven:Şuan ilk defa duyguğuna göre.
Kaşlarını çattı.
Eleven:İşte bu ölmeden önce yapılacaklar listesi denilen şeyden yapmıştım. Ve yeri geldiğinde hepsini tek tek gerçekleştire- Öyle bakma!
Five:Ne? Bence yaptığın çok güzel bir şey. Hayallerini gerçekleştirmeyi daha cazip hale getirmek için ölmeden önce yapma şartı koymuşsun. Buda onları daha gerçekleştirilebilir yapar.
Gülümsedi.
Five:Şimdi söyle bakalım.
Eleven:Bak bu çok küçükken hazırlanmış bi liste yani saçma sapan şeyle-
Five:Sen bana o listeyi vereceksin. Bende seninle onların hepsini tek tek gerçekleştireceğim. Tamam mı? Söz veriyorum:)
Gülümsedim.
Five:Ama bunu şuan da öğrenmiş olmama çok alındım bil.
Eleven:Five!
Kafasını yana çevirdi. Gülmemek için kendini zor tutuyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2.HAYAT?-The Umbrella Academy
AcciónDaha önce gelmediğim bi yerde uyandım daha önce görmediğim bi kişi beni kurtardığını söyledi ama neyden? Yaptığı açıklamadan birşey anlamadım çünkü nerde olduğumı ve neden orda olduğumu bilmiyordum,ben...kim olduğumu hatırlamıyorum... Not:"Five Harg...