Kapıdan çıkıp peşlerinden gittim. Ne ara aşağı indiler? Asansörde yoktu.
Eleven:Viktor?
Five'a seslendim.
Eleven:Five? Bunlar ne ara ind- Five?
Oda yoktu. Siktir noluyo lan?!
İlerlemeye devam ettim.
Eleven:Five?
~Five'ın Anlatımı~
Eleven:Mükemmel bir gün.
Çıktı. Arkasından kapıdan çıktığımda orada değildi. Karşımda çiçek vazosu vardı. Çıkmaz yoldu. Bu nasıl mümkün olabilirdi? Üçüde bu tarafa gitmişti.
Five:El?
Siktir. Harbi yok.
Five:El??
Koşturup her yerde onu aradım.
~Eleven'ın Anlatımı~
Asansörün Ding sesiyle oraya koştum.
Diego:Siktir!
Silahı bana doğrulttu ve ellerimi kaldırdım.
Eleven:Benim!
Diego: Tanrım niye bir anda çıkıyorsun? Burada ne işin var? Alt katta olduğunuzu sanıyordum.
Eleven:Sizin üst katta olmanız gerekmez m- Bekle ne?
Lila:Burası 6. Kat El?
Eleven:6 mı? İyi de ben hiç bir zaman buraya çıkmadım ki?
Diego:Five nerede?
Eleven: Bilmiyorum arkamdayı ama bir anda... Allison ve Viktor... Tanrım otel değişiyor.
Diego:Siktir neye bulaştık böyle.
Diego sağı solu kolaçan ede ede önümüzden yürüyordu bir yandan araksına dönüp bizi kontrol ediyordu.
Lila'ya döndüğümde endişeliydi. Haklıydı. Bir geleceği vardı. Burada olmayı haketmiyordu.
Eleven:İyi misin?
Diego:Hey buradan kurtulacağız. Tamam mı? Dördümüze de bişey olmayacak.
Lila:Sonra?
Diego:Sonra mutlu bir aile olacağız.
Gülmeden sevinmiş gibi yaptım. Onlar için gerçekten mutluydum. Am kendim için emin değildim. Bu işten kurtulabilek ve hayallerimiz gerçekleştirecekmişim gibi hissetmiyordum.
Eleven:Yey.
Diego durdu.
Diego:Hey. Sende ailemsin. Biliyorsun değil mi? Benim için şuradaki hücre birikiminden farkın yok.
Lila'nın karnını gösterdi. Ne yani bebeği olarak mı görüyor beni. ortamı biraz da olsa yumuşatmaya çalıştım.
Yavaşça Diego'nun omzuna vurdum.
Eleven:Bebek senin anandır.
Güldü. Ama Lila hala somurtuyordu.
Lila:Hayır olmayacağız.
Anlamamış gibi baktık.
Lila:Mutlu bir aile falan olmayacağız.
Eleven:Hey!
Diego:İyi baba oldığumu tekrar mı kanıtlamam gerek?
Lila: Sınavı geçtin. Tamam mı?
Diego:Orada dur bakalım. Demek mesele ben değilim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2.HAYAT?-The Umbrella Academy
ActionDaha önce gelmediğim bi yerde uyandım daha önce görmediğim bi kişi beni kurtardığını söyledi ama neyden? Yaptığı açıklamadan birşey anlamadım çünkü nerde olduğumı ve neden orda olduğumu bilmiyordum,ben...kim olduğumu hatırlamıyorum... Not:"Five Harg...