Lila boğazındaki Five'ın ayağından kurtulmaya çalışıyordu.
?: İçgüdülerin sağlam.
Five:Kızı deli Hastanesi'ne koymak,aptal kardeşimden yararlanmak zekiceydi.
?:Yani,armut dibine düşermiş.
Five'la ikimiz şaşkınca kadına döndük.
Eleven:O senin...
?:Kızım.Evet.Ve yedeği de yok,gırtlağına çökmezsen çok makbule geçer.
Five uzunca kıza baktı.Daha sonra sertçe ayağını çekti ve Lila ayağı kalktı.
Lila:Seni öldürmenin keyfine varacağım günü iple çekiyorum.
?:Lila,tatlım bize bir kaç dakika verir misin lütfen?
Five:Evet,yetişkinler konuşacak.
Lila önce Five'a bakıp göz devirdi.Sonra bana göz kırpıp uzaklaştı.Neden bana karşı bu kadar samimi? Üstelik sevgilimin düşmanı ve onu ilk defa görüyor.Siktir...sevgilim dedim.Eski...
Lila kenarda duran metal bir kapağı sertçe fırlatıp istemeye istemeye uzaklaştı.
Five bana baktı.Gitmemi mi söylüyordu? Tabi ki de gitmeyecektim.Tekrar işaret yaptı.Göx devirip geri bir adım attım.
?:El buraya gel sana da ihtiyacımız var tatlım.
Five:Onu bokluklarına karıştırma!
?:El!
Zaten gitmek istemiyordum çağırdığı için ona yaklaştım.Yanına giderken Five kolumu tutup kendine yaklaştırdı.Bana böyle sürekli karıştığı zaman ağzının ortasına kolumun tersiyle bi tane yapıştırasım geliyo.
Five:Ne istiyorsun?
?:Caz sever misiniz? Five?
Bunu önce bana bakarak sonra cevabı Five'dan beklemiş gibi ona dönerek söyledi.
Five:Rende yalamayı tercih ederim.
Güldü daha sonra Five ve benim etrafımda dönmeye başladı.
?:Caz...güzel bir kadın gibidir.Karmaşık,duygusal,memnun etmesi zor.Naz yapar,seni.çaba göstermeye zorlar.
Eleven:*sessizce*senin gibi.
Five sessizce kıkırdadı.
Kadın bunu duymuş olmalı ki bir anda durdu.
Five:Umarım bu lafları bir yere bağlayacaksındır.
?: Komisyon benim liderliğinde olsaydı kulağa caz gibi gelirdi...tıktıtısstıktıss...
Eleven: Komisyon mu?
Five:Ya yönetim kurulu?
?:İşte tam olarak o kısımla ilgilenmek siz küçük yaşlı çifte düşüyor.
Five: Hayır...hayır düşmüyor.
Five bunu söylerken oldukça netti.Bense anlamaya çalışıyordum.
?: Tüm kurulun ölmesi karşılığında...sizi ve ailenizi bu zamandan alıp ait olduğunuz 2019'a götüreceğim.
Eleven:Ya birkaç güne patlak verecek 3. Dünya Savaşı ne olacak?
?:Siz ve kardeşleriniz burayı terkedince o da son bulacak.
Five:Peki ya 2019'daki?
?: O da öyle.
Five:O kıyametin kopmak zorunda olduğunu ve kaçışı olmadığını söylediğinden eminim.
?:O zamanlar şirket adına konuşuyordum ama ben başa geçtiğimde...tıktıtısstıktıtısss...doğaçlama yaparız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
2.HAYAT?-The Umbrella Academy
ActionDaha önce gelmediğim bi yerde uyandım daha önce görmediğim bi kişi beni kurtardığını söyledi ama neyden? Yaptığı açıklamadan birşey anlamadım çünkü nerde olduğumı ve neden orda olduğumu bilmiyordum,ben...kim olduğumu hatırlamıyorum... Not:"Five Harg...